Anteeksi maalaisuuteni

Mutta mitä pitää tehdä kun muuttaa Tampereelle, tai Lempääläähän sääksjärvi kai on? Tietysti muuttoilmoitus mutta entä muuta?

17

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lempäääläne

Tietysti on ensiksi hankittava asunto.

• Olipas hauskaa. Asunto on.

• muita asuntoja
        Eitzu kirjoitti:

Olipas hauskaa. Asunto on.

tarvitsisin kolmion sääksjärveltä- lähistöltä

• muita asuntoja kirjoitti:

tarvitsisin kolmion sääksjärveltä- lähistöltä

kyllä en osaa auttaa kun ihan sattumalta itsekin sain tämän asunnon. Tsemppiä etsintään. Ei etuovessa tai oikotiellä ole mitään.

• -haloo-

Kun tuo Sääksjärvelle muuttaminen tuntuu niin vaikealle, kun se nyt sattuu olemaan osa Lempäälää eikä osa Tamperetta, niin mitäpä jos hankkisit asuntosi Tampereelta etkä tulisikaan tänne ollenkaan.

• ite hemmettiin sieltä. Miks näillä palstoilla aina on tollasia idiootteja??????????????????

• opaskoira

Tutustut kylään, sen kauppoihin ja pubeihin. ei kai siinä muuta olekaan. Ainiin, kai sähkösopimuksen olet tehnyt ja hankkinut kuukausilipun paunulaiseen...

• sähköfirma siellä on?

• -haloo-
        Eitzu kirjoitti:

sähköfirma siellä on?

Idiooteista puheen ollen, itse pidän melkoisena idioottimaisuutena sitä että ei tiedä mihin kuntaan on muuttamassa kun muuttaa Sääksjärvelle.

• asuu täällä
        -haloo- kirjoitti:

Idiooteista puheen ollen, itse pidän melkoisena idioottimaisuutena sitä että ei tiedä mihin kuntaan on muuttamassa kun muuttaa Sääksjärvelle.

eikös eitzu ole asunnon saanut jo ajat sitten, kai se jo täällä asuukin,
        vaikka ei välttämättä sähköä tarvitse, on kylällä muutama tievalo

• Sähköfirma
        Eitzu kirjoitti:

sähköfirma siellä on?

Sähköfirmahan on Sääksjärven Sähkö tietenkin

• kenties
        Eitzu kirjoitti:

sähköfirma siellä on?

Tatekaa?

• sähköfirmasta

Sähkösopimusta kannattaa kysellä paikallisesta firmasta, Höytämöntiellä on sähköliike, Järvenpää niminen. Menepä sieltä kysymään itsellesi sähkösopimusta. Onnea matkaan Eizu!

• järvenpää,,,

vuokras asunnon

• niistä sähköistä teille asiallisille kirjottelijoille. Esim mulla oli joskus Helsingin energian kanssa sopimus, tuli halvemmaksi. Mutta en tiedä siellä päin mikä olisi halvin. Tuskin paikallinen, ei täällä ainakaan.

• vittu idiootit
        Eitzu kirjoitti:

niistä sähköistä teille asiallisille kirjottelijoille. Esim mulla oli joskus Helsingin energian kanssa sopimus, tuli halvemmaksi. Mutta en tiedä siellä päin mikä olisi halvin. Tuskin paikallinen, ei täällä ainakaan.

Imettelen miksei asioista voi puhua asialliseen tapaan. TIEDOKS persereikä et vattenfal siel sähköö myy. Turha tääl on mitään kysellä kun ootte näköjää tyhmiä muutamaa lukuunottamatta. Hypätkää kaivoon.

• haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        Eitzu kirjoitti:

niistä sähköistä teille asiallisille kirjottelijoille. Esim mulla oli joskus Helsingin energian kanssa sopimus, tuli halvemmaksi. Mutta en tiedä siellä päin mikä olisi halvin. Tuskin paikallinen, ei täällä ainakaan.

Imettelen miksei asioista voi puhua asialliseen tapaan. TIEDOKS persereikä et vattenfal siel sähköö myy. Turha tääl on mitään kysellä kun ootte näköjää tyhmiä muutamaa lukuunottamatta. Hypätkää kaivoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5557
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      567
      2045
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      81
      1147
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      993
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      833
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe