Katsoin Canalilta ykkös tuotantokauden ja olen ihan koukussa!!! Milloinkohan kakkonen tulee???
Sairaan hyvä!
8
1024
Vastaukset
- alkaa
Ameriikassa alkaa muistaakseni 24.Elokuuta.Suomessa varmaankin keväällä.
- eikös
se ollu syyskuussa? =)
- siinpäs
eikös kirjoitti:
se ollu syyskuussa? =)
Joo niin olikin eli 24.Syyskuuta.
- lesser_being
siinpäs kirjoitti:
Joo niin olikin eli 24.Syyskuuta.
Täälläkin ykköskausi jo katsottu, innolla odottelen toista alkavaksi. Mutta eipä tarvitse telkkarista odotella kun ladata voipi kaikki heti kun amerikassa lähetetään. Yleensä jo samana päivänä :)
- heti lataukseen!
lesser_being kirjoitti:
Täälläkin ykköskausi jo katsottu, innolla odottelen toista alkavaksi. Mutta eipä tarvitse telkkarista odotella kun ladata voipi kaikki heti kun amerikassa lähetetään. Yleensä jo samana päivänä :)
Ja tulee muuten nopeasti kun parituhatta konetta lataa ja jakaa...Mitään kannata odottaa siihen asti että suomen telkka viitsii näyttää..
Ainakaan Heroes sarjaa! - Nimetön
heti lataukseen! kirjoitti:
Ja tulee muuten nopeasti kun parituhatta konetta lataa ja jakaa...Mitään kannata odottaa siihen asti että suomen telkka viitsii näyttää..
Ainakaan Heroes sarjaa!Jäin sarjaan koukkuun heti kun näin ensimmäisen jakson viime vuonna. Sarja on todella hyvä!
Koko kesä meni ettei jaksoakaan nähnyt,.. ja vielä pari viikkoa, sitte lataillaan kilpaa.. - ei nimee oo
Nimetön kirjoitti:
Jäin sarjaan koukkuun heti kun näin ensimmäisen jakson viime vuonna. Sarja on todella hyvä!
Koko kesä meni ettei jaksoakaan nähnyt,.. ja vielä pari viikkoa, sitte lataillaan kilpaa..Täällä ruotsissa on tullut 3 jaksoa 4 jakso tulee tänään ja olen ihan koukussa!! ennen katoin lostia ihan hulluna mutta nyt kun se Charlie kuoli en enää tykkää yhtä paljon.
kuinka monta tuotantokautta on ??
- VANKILAJUTTU
Amerikkalaista touhua parhaimmillaan.Knock-out,
sitten seuraavana. Läiskitään kunnolla ja turpiin tulee.Sitäkö me tahdotaan.Kotimaiset kanttori Piipariset riittäis ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717