Lähipiiri pelkää, että Britney Spearsin pojat ovat vaarassa tasapainottoman äitinsä hoidossa.
Laulaja Britney Spearsin lähipiiri on kertonut amerikkalaiselle US-lehdelle tähden lastenhoitometodeista. Lehden mukaan hieman alle kaksivuotias Sean ja 11-kuinen Jayden juovat tuttipulloissaan vain sokerisia mehuja ja limuja.
- Britney juottaa Seanille koko ajan mehuja, jotta tämä lopettaisi itkemisen. Sen vuoksi hänellä on jo nyt hammasongelmia, tähden perheeseen kuuluva lähde kertoo lehdessä.
Lääkäri kieltäytyi
Britney oli kuulemma kysynyt jo huhtikuussa losangelesilaiselta hammaslääkäriltä, suostuisiko hän vaalentamaan vauvojen hampaat. Lääkäri oli kieltäytynyt.
Lehden lähde, joka on kuulemma viettänyt paljon aikaa Britneyn ja hänen lastensa kanssa, kertoo, että poikien ruokavalio koostuu lähinnä roskaruuasta: sipseistä ja limuista. Hän antaa pienokaisten syödä myös purkkaa tukehtumisvaarasta välittämättä. Iltapalaksi Sean syö jäätelöä, koska kylmä ja makea herkku tekee taaperosta unisemman.
Lehti onkin otsikoinut kansijuttunsa ytimekkäästi sanalla: Apua!
(iltasanomat.fi)
Britney tahtoi vauvalleen hammasvalkaisun!
...
2
412
Vastaukset
- Bad mama!!!!
Tuskin nuo ole ihan tuulesta temmattua, joten taitaa pitää paikkansa.
- tekeen itekin
valkasuainetta mainostetaan ostostv:ssä.
Idioottia hommaa mun mielestä aikuisillakin. Riittää kun pesee kunnolla.
Oon muuten kuullu että jenkeissä on paljon huonompi suuhygienia ku pohjoismaissa. Ne vaan värjää niitä hampaitaan valkosiksi mutta ikenet on ihan kuralla, hengitys kuulema haisee karseelle sen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244