Olisin kysynyt teiltä tuliko teillä yskä hepatiittirokotuksen jälkeen? Olen saanut jo 2 piikkiä ja kunnallakin kerralla olen saanut yskän. Nyt ensiviikolla pitäisi mennä ottamaan 3 piikki. Näissä on kaikki mahdolliset suojat hepatiittia vastaan. Olen kuullut että toiset ovat saaneet vain 2 piikkiä.
HEPATIITTIROKOTUS
5
2717
Vastaukset
- 3 piikkiä
Kyllä ainakin Twinrixiin kuuluu kolme piikkiä ( A-jA B-HEPAT.)...jos ottaa pelkän A-hepat.rok ( esim,Hawrix), niin piikkejä tulee kaksi. En muista , että minulle tai lapselleni olisi tuosta Twinrixistä yskää tullut....
- ihan sattumaa
ja kolme piikkiähän se normaalisti on.
- voi tulla
Yleisoireet ovat aivan normaaleita rokotuksen jälkeen. Näihin kuuluvat perinteiset flunssaoireet: lämmönnousu, tukkoisuus, mahdollisesti tuo yskäkin.
- matkallakin voi sairastua...
Pienet flunssa oireet rokotuksien jälkeen ovat ihan tavallisia. A-hepat.rokote(esim.Hawrix) sis.2rokotetta ja B-hepat.rokote (esim.Twinrix) sis.3 rokotetta...tarkista myös, että Tetanus-d ja Polio rokotteesi ovat voimassa...
Muista myös matkavakuutus.... - 2/3 piikkiä
Otin viime keväänä kaksi ensimmäistä pistosta hepatiittirokotusta, kolmas olisi ollut kesällä. Sain kahden ensimmäisen pistoksen jälkeen kummallakin kertaa erittäin pahan yskän joten en ole vieläkään ottanut sitä kolmatta rokotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096