Nyt on vihdoin ilmoitettu uuden sinkun ja levyn julkaisupäivät!!! :D
"Me Enamora"-single julkaistaan maailmanlaajuisesti 77 eri maassa 4. syyskuuta, ja levy "La Vida... Es Un Ratico"-levy julkaistaan 22. lokakuuta...
Kyllä tämä kuukausi tuntuu niiiiiin pitkältä!!
Wipii! Päivät julkaistu jo...
5
1587
Vastaukset
- akkavaris
Luultavasti kaikenlaista tietoa tippuu/vuotaa julkisuuteen uudesta levystä tässä lähiaikoina. Niitä tiedon murusia mutustellessa kuukausi menee vilauksessa!
- lolle.
niin, nyt oikeamman tiedon mukaan julkaisu on siis 23.10..
Kieltämättä sitä tähän mennessä julkaistujen biisien listaa lukiessa aika vierähtää ku miettii mikä ois kappaleen sisältönä-- - tiituliinuska
http://www.juanesweb.com/
Kauheen hyvälle kuullostaa.. :o)on hyvän kuulonen, mutta olen ihmetelly ku ei oo suomessa saatavana mistään nettikaupasta vielä... Julkaisupäivä oli kumminkin jo eilen... Eikä radiotkaan ole paljon soittaneet.. :(
- akkavaris
lolle kirjoitti:
on hyvän kuulonen, mutta olen ihmetelly ku ei oo suomessa saatavana mistään nettikaupasta vielä... Julkaisupäivä oli kumminkin jo eilen... Eikä radiotkaan ole paljon soittaneet.. :(
Me Enamora sinkku kuulostaa minunkin korvissa tosi hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056