Häämatka Korfulle

keijukainen4

Onko kukaan suunnannut häämatkalle Korfulle Kreikkaan? Se näyttää niin romanttiselta paikalta että jos jollain on kokemuksia, niin saisi minua valaista etten vain tee suurta virhettä.. :)

10

2466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai niin..

Luulenpa, että oli mikä häämatkakohde mikä hyvänsä, niin muodostatte itse sen tarvittavan romantiikan...
      Mutta luulenpa kyllä, että Korfu on ihan hyvä kohde sellaista ajatusta varten.

• Morsio myös

Korfu on hyvin romanttinen kohde ja todella kaunis saari. Me juhlimme jopa häämme siellä.

• turistirysä

se on kun kaikki muutkin paikat. rahalla saa tietysti minkä tahansa paikan romanttiseksi.

• LLL
    • kaikille vähän yksinkertais...

Kyllä Korfulle voi mennä häämatkalle kun kerta ei tuo rima ole sen korkeammalla. Have a nice, simply life!

• keijukainen4

Mitäs muita romanttisia rantaloma-kohteita on? meidän matka tapahtuu elokuun puolivälissä, joten mihin silloin kantsisi suunnistaa? Haluisin sen ehdottomasti olevan rantaloma ja romanttinen! :):)

• Oia
        keijukainen4 kirjoitti:

Mitäs muita romanttisia rantaloma-kohteita on? meidän matka tapahtuu elokuun puolivälissä, joten mihin silloin kantsisi suunnistaa? Haluisin sen ehdottomasti olevan rantaloma ja romanttinen! :):)

Santorinin saari Kreikassa on ihana. Uskomattomat maisemat, rantaa löytyy ja etenkin Oian kauniissa kylässä on ihania tosi romanttisia ravintoloita kynttiläillallisia varten.

• SuzZ84
        keijukainen4 kirjoitti:

Me menenne mieheni kanssa Rodokselle ihan rannan läheisyyteen. Hotellista oon lukenut etukäteen hyvää palautetta.
        Majoitutaan falirakiin ettei ihan kaupungissa ole.. Ihaninta on kun pääsee kävelemään pitkää rantaviivaa ja katsastelemaan yöelämää.
        Lähdemme 30.9. Että Suomessa alkaa olla jo kylmää ;)

• pääse
        keijukainen4 kirjoitti:

Riippuu edelleen budjetista. Nuo kreikka-turkki-gran canaria - bulgaria setit on kyllä niin peruskauraa että tervemenoo vaan häämatkalle sinne. No sittenhän voitte aina palata samalle paikalle edullisesti vuosittain, pentujen kanssa jne.. ja verestää muistoja.
        Kyllä me lähdetään häämatkalla enemmän tyyliin karibialle tai havaijille, minne ei tarvitse lentää suomiörvelöiden kanssa lomalennolla.
        *Ja thaimaa on sitten nykyään 80-luvun kanaria...

• juurikin niin
        pääse kirjoitti:

Riippuu edelleen budjetista. Nuo kreikka-turkki-gran canaria - bulgaria setit on kyllä niin peruskauraa että tervemenoo vaan häämatkalle sinne. No sittenhän voitte aina palata samalle paikalle edullisesti vuosittain, pentujen kanssa jne.. ja verestää muistoja.
        Kyllä me lähdetään häämatkalla enemmän tyyliin karibialle tai havaijille, minne ei tarvitse lentää suomiörvelöiden kanssa lomalennolla.
        *Ja thaimaa on sitten nykyään 80-luvun kanaria...

Kylläpä sitä nyt ollaan "spesiaaleja" ai että! Tärkeilevä pelle.. Mä en ole esimerkiksi koskaan käynyt noissa sun mainitsemissa "turistirysissä" vaan ihan Afrikkaa,Amerikkaa yms olen kierrellyt mutta ei tulis mieleenkään käyttäytyä noin halveksivasti muita kohtaan. Oksettava tyyppi. Ei varmaan ole sunkaan elämäs kovin helppoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe