Olen muuttamassa Riikaan opiskelemaan, olisikohan jollakin vinkkejä mistä vois löytää asuntoa? City24.lv olen jo katsonut, mutta hinnat ovat siellä aika korkeita...Budjetti olis max. 300 euroa kommunaalit. Entä osaako joku kertoa mitkä olisivat kivoja asuin alueita? Esim. puistoja lähellä, omistan koiran. Ei siis tarvitsisi olla keskustassa, missä hinnat ovat kovemmat.Kiitos kaikesta avusta.
Mistä asunto Riikasta?
3
649
Vastaukset
- Tasmander
Tämä on hyvä asuntosaitti:
http://dzivoklis.lv/
Vähän sanastoa:
dzivoklis = asunto, obj.muoto 'dzivokli'
istaba = huone, obj.muoto 'istabu'
izīrē = vuokralle tarjotaan
Izīrē 2 istabu dzīvokli 40m² Pērnavas iela, 200 LVL/mēnesī
= Vuokrataan 40m² kaksio Pärnu-kadulta, vuokra
200 latia/kk - Expat
Ensinnakin, selvita kummalla puolella jokea koulusi sijaitsee ja toiseksi, vuokraa asunto ehdottomasti samalta puolelta jokea ja viela mielellaan koulun lahelta. Nain saastat aikaa ja hermojasi liikenneruuhkissa.
- Bruninieku
Terve,mulla olisi tarjolla kaksio,about 56neliötä,remontoitu ja kalustettu....mut se vuokra olisi 500€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897