Olisko kellään tietoa mistä ton biisin vois saada?
Netti on kaluttu laidasta laitaan, muttei ole löytynyt.. :(
Ei kellään sattuis olemaan sitä itsellään...?
Jos olisi, niin miljoonasti olisin kiitollinen jos laittaisi sen mullekin..
mtt_11@hotmail.com
Love me like you never did before
14
4056
Vastaukset
- nipa.n
Moikka
Minulta löytyy.
Laita postia
noiman@suomi24.fi- durazella
laitatko minulle kanssa msiki085@gmail.com tai äänitä cdlle!!! t.minna
- Hyväntekijä
Sieltähän se löytyy!
- minä vain
Oi ihana hyväntekijä, voisitko ystävällisesti lähettää sen minullekin osoitteeseen anski74@hotmail.com, olisin ikuisesti kiitollinen!
- mari*
ankku kirjoitti:
joku sen viitsisi lähettää, olisin kovin iloinen:
ihaanu@gmail.comJos olisi joku niin ihana ihminen joka voisi sen lähettää myös tänne niin olisin tosi onnellinen. Olen yrittäny sitä netistä pyydystää eikä ole löytynyt osoite siis mari.ylimaki@kolumbus.fi
- herra 43
mari* kirjoitti:
Jos olisi joku niin ihana ihminen joka voisi sen lähettää myös tänne niin olisin tosi onnellinen. Olen yrittäny sitä netistä pyydystää eikä ole löytynyt osoite siis mari.ylimaki@kolumbus.fi
Olen tehnyt teistä ilmoituksen poliisille.
- ihmettelijä________________...
herra 43 kirjoitti:
Olen tehnyt teistä ilmoituksen poliisille.
millähän perusteella? Heh, eikö tullu uni silmään yöllä kun tuollaisia kirjoittelit.. Toki voihan sitä tehdä ilmoituksen vaikka paikalliseen s-markettiin. Koita pärjätä.
- täällä olisi
mari* kirjoitti:
Jos olisi joku niin ihana ihminen joka voisi sen lähettää myös tänne niin olisin tosi onnellinen. Olen yrittäny sitä netistä pyydystää eikä ole löytynyt osoite siis mari.ylimaki@kolumbus.fi
vielä yksi halukas! :) olivia_0010@hotmail.com
- vatelma~
jospa joku voisi mullekin lähettää tuon biisin? Sama vika, oon ettiny sieltä sun täältä muttei mistään löydy :( Olisin tuhannesti kiitollinen jos joku sen mulle lähettäis! :)
anzcu_t@hotmail.com- jansku vaan
Minäkii tahtosin sen, jansku@iisalmelainen.com
- ROLV:n Jukin version
minäkin kuulun tähän suureen joukkoon kuka haluasi itselleen ko. biisin. Ikuisesti olisin onnellinen ja kiitollinen jos sen saisin..
e-mailini on maikku58@luukku.com- Misert
Mulla on koneella tuo biisi. :) Saan laitettua maililla tai vaikkapa messengerin kautta. :)
- durazella
Misert kirjoitti:
Mulla on koneella tuo biisi. :) Saan laitettua maililla tai vaikkapa messengerin kautta. :)
laitatko mulle kanssa jos osotteeseen minna sikiö,norolantie 2a8 40250 jyväskylä
cdlle kun ei ole konetta.....pian tuo kappale!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249