onko ruoansulatukselle vahingollista, jos juo raakaa pirtua, siis 96 % juotavaksi tarkoitettua etyylialkoholia ? ?
pirtua
5
638
Vastaukset
- huomaat
se vahingoittaa aivojasi, kun kysyt pirtuasioita täällä viinipalstalla.
Taidat olla aikamoinen tyypillinen junttisuomalaismoukka. Haisetkin varmaan pahalle, ja olet epäsiistin näköinen. Milloin pääsit vankilasta?- schnaps
on siitä jo vuosia aikaa, kun pääsin ehdonalaiseen vapauteen, mutta mitä merkitystä sillä on pirtun juomisen kanssa ? Ja tämähän on "juomat" palsta eikä viinipalsta; täällähän voi keskustella vaikka maidon juomisesta.
- osaa edes
schnaps kirjoitti:
on siitä jo vuosia aikaa, kun pääsin ehdonalaiseen vapauteen, mutta mitä merkitystä sillä on pirtun juomisen kanssa ? Ja tämähän on "juomat" palsta eikä viinipalsta; täällähän voi keskustella vaikka maidon juomisesta.
lukea. Tämä on Viinit-palsta.
Tok tok.
Sitä se pirtu teettää!
- vanha kokki
taatusti nielusi limakalvot, etenkin kunnon naukkuina. Vain hölmöt vahingottavat vapaaehtoisesti itseään.
- Punkkusetä
Olen juonut raakaa pirtua lasillisen (ehkä reilun desin vetoisen, en sentään isompaa). Aikaa tapahtumasta on noin 35 vuotta.
Ehkäpä ruuansulatukseni otti tuosta moukusta nokkiinsa, koskapa se kehittää silloin tällöin pahanhajuisia kaasuja.
Joka tapauksessa olin tuosta yhdestä kokeilusta oppivinani sen, ettei raaka pirtu ole ihmiselle hyväksi eikä edes mitenkään miellyttävää juotavaa. Ei ole tehnyt mieli toistaa moista ”miehuuskoetta”.
Viini on kaikin puolin parempaa juotavaa. Punkkupullo on työn alla parhaillaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096