tienaa rahaa lovethat pokerista

nixon6........

eli lovethat pokerissa on ilmaisturnauksia esim 50$ turnas kahden tunnin välein josta voittaja saa 25$ toinen 15$ kolmas 5$. On myös viikottainen ja kuukausittainen joiden päävoitot ovat viikottaisessa 250$ ja kuukausittaisessa 2500$. Pelaajia ei ole kovin paljon esim 50$ turnauksessa on yleensä noin parikymmentä riippuu kellon ajasta, joka on amerikas kellon aika, jos rekisteröidyt minun kautta saat 10$ alku pelirahaa. Kun olet saanut 200$ rahat saa pihalle. Ja rahaa saa myös näinkin kun saa muita ilmoittautumaan tässä linkki http://www.lovethatpoker.com/?publs=19237. olen itse jo nostanut 200$ tilille tuli vähän alle kakssataa euroa.

5

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sitten niin

perseestä...alottelijat menkööt sinne heittämään arvalla korttia...

• .....

mitenhän tuon 10$ saa?

• nikoooooooooo

Paina sitä linkkiä ja sitten oikee ylä kulma rekister ja sitten rekisteröidyt. sitä kymppiä ei saa itelleen vaan se on vaan bonus kun on 200€ niin saa pihalle

• taaperollo

No nyt kyllä täytyy ihmetellä että mitä virkaa sillä kympillä tuolla on, ku ei sillä pääsee mitään pelaamaan???
      Kaikki pelit on vaan jotain nappipelejä....tyhmää.
      Siis onko siellä oikeen rahan pelejä ollenkaan?

• nikooooooooo

Siis on siellä rahapelejä, joita voi pelata ilmaseksi ja voittaa oikeeta rahaa siis ilmaiseksi laittamatta rahaa itse. En tiiä mitä tolla kympillä tekee se vaan on bonus, jos menee tästä linkistä niiku valmiiksi. Sit kun 200 $ kasassa sen SAA TILILLE. Ei oo paska paikka koska pelaajii vähän et jos pokerista haluu rahaa. Esim vaikka joku suomalainen ilmaisturnaus 200 pelaajaa voitto 10€, mutta täällä turnaus josta voittaa 25$ niin siinä on noi pari-viiskytä pelaajaa suunnilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe