Mun mielest lordin paras biisi on hardrock halleluja ku se voitti euroviisut.
Muut biisit onki aika huonoja.
Lordin paras biisi?
7
693
Vastaukset
- a-w_a
biisit on mahtavia.
Käykääs oikeet Lordi-fanit kattomassa:
http://lordicircle.omafoorumi.com - Ellen,.
Lordin parasta kappaletta ei ole ainaskaan mulla. Koska,jos on niin hulluna siihen niin pitää,pitää kaikista kppaleista. ;> Ainaskin minä pidän 8> Kuuntelen kaikkea. Tiedän myös kaikkien oikeat nimet,asuma paikat,syntymäpaikat ja suntymä ajat, koska kita on mun kummi setä ;>
- shade14
Vai on Kita sun kummisetä..
OK. No mun lempi biisi on Supermonstars (kiitos Kitan eräässäkin nimmarikeikassa)
Mutta toki tykkään melkeen kaikista muistakin. Lordin 3 levyllä on vain 1 biisi jota en kestä..
Joo ja tietoo löytyy täältäkin, sekä suurta mielen kiintoa bändiä kohtaan. - Spasmodic94
shade14 kirjoitti:
Vai on Kita sun kummisetä..
OK. No mun lempi biisi on Supermonstars (kiitos Kitan eräässäkin nimmarikeikassa)
Mutta toki tykkään melkeen kaikista muistakin. Lordin 3 levyllä on vain 1 biisi jota en kestä..
Joo ja tietoo löytyy täältäkin, sekä suurta mielen kiintoa bändiä kohtaan.Joo, mä näin sen nimmarikeikan videolta. :D
Mun lempibiisejä on ehkäpä... No, en mä osaakaan sanoa. Kaikki on niin hyviä.
- Evilovegirl
Kaikki Lordin kappaleet on hyviä, tämän hetkinen suosikki on Evilove.
Ja Ellen, jos valehtelit tosta kummisetäjupakasta, älä viitsi valehdella muille faneille. Jos voit vilpittömästi todeta, että asia on näin, olen erittäin kateellinen... - Ki-ta
Tykkään kaikista Lordin biiseistä ihan taspuolisesti, mutta silti pari biisiä nousee muita hiukan korkeammalle: Nimittäin Pet the destroyer, Haunted town sekä Blood red sandman, Tykkän Kitan sävellyksistä todella ^^.
paras lordin biisi on pyromite ja haunted town
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813