Super Shopping: Kiitos EI

Aimo Rapula

Tilasin kesäkuun loppupuolella Super Shoppingilta tyhmyyksissäni laihdutustabletteja, jotka kuitenkin viisaana palautin, avaamatta edes pakettia. Palautin tuotteet paikkakuntani postiin ja otin vielä kuitn asiakaspalautuksesta. Nyt pari viikkoa sitten postissa tuli ukaasi Svea Perinnältä että laskuni on maksamatta ja minua uhattiin ulosotolla. Otin yhteyttä ja selvitin asian, sanoin että minulla on kuitti tallessa toidisteena että olen palauttanut tuotteet postiin. Ihme kyllä uskoivat ja pyysivät ottamaan yhteyttä itse Super Shoppingiin. En saanut sinne kuitenkaan yhteyttä niin puhelimella kuin sähköpostillakaan. Nyt perintätoimistosta tuli eilen toinen nootti ja summa oli kasvanut liki 70 euroon. Yritin soittaa taas perintätoimistoon, ei yhteyttä eikä vastausta sähköpostiin! Pistin nyt sitten kopion asiakaspalautuskuitista menemään Svea Perinnälle, eivätköhän nyt usko! Eli: Älkää ostako mitään Super Shoppingilta, ja jos palautatte, KUITTI TALTEEN EHDOTTOMASTI! On tämä vittua!

132

14481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommaa..

Mulle on käynyt samalla lailla kyseisen firman kanssa.. outoa.

• Rapula

Pikkuhiljaa alkaa v-käyrä nouseen! Eilen tosiaan postitin asiakaspalautuskuitin perintötoimistolle, eli eivätköhän ne usko että tuotteet on turvallisesti siellä (olleet jo 1,5 kk) mistä ne on minulle toimitettukin. Ei ikinä mitään enää Super Shoppingilta!

• jarikoota
        Rapula kirjoitti:

Pikkuhiljaa alkaa v-käyrä nouseen! Eilen tosiaan postitin asiakaspalautuskuitin perintötoimistolle, eli eivätköhän ne usko että tuotteet on turvallisesti siellä (olleet jo 1,5 kk) mistä ne on minulle toimitettukin. Ei ikinä mitään enää Super Shoppingilta!

vittuiks meni mitään en ole tilannut tulee vaan härskiä näyttäväisivät nokkaansa täytyneen soittaa tutuille vaikka venäjänmaan SEDILLE

• haretius

ei täältä mitään koskaan tilattu.posti toi kuitenkin paketin jossa laihdutuslaastareita ja pudituslaastareita yh.h. melkein 100e.roskiin laitettiin laskujen kera.ei makseta kun ei olla tilattu mitään.rikos ilmoitus tehty ja poliisin mukaan ulkomailta eivät voi ulosotolla mitään periä rikollista toimintaa.

• kojootti

Mulla sama homma palautin ja Svea perinnältä tulee maksuvaatimuksia aina vaan,vaikka asiakaspalveluun soitin aiemmin ja sanoin että kyseinen lähetys on palautettu.Sanoivat että asia on sitten nyt ok.Mutta eipä näköjään Svean laskut vaan nousevat! Prkl! Nyt otettu yhteyttä kuluttaja asiamieheen.Niin eiköhän lähde homma pyörimään!
      Ja nyt pyysin kirjallisena lapun että ovat näin sanoneet!

• Meijuska

Tilasin myös nämä "halvat" kokeilupaketit kyseisestä firmasta. Tuotteet (3) tulivat perille kahtena eri päivänä, kolmessa eri kirjekuoressa. Tilasin kuitenkin kaikki samalla tilauskuitilla.
        Hilpeän asiasta teki se että tuotteet oli 0.20e kpl, postikulut 4.90e. Näitä kuoria kun tuli kolme, niin tulipa myös postimaksuja. Luulin siis maksavani kolmesta eri tuotteesta 3x 0.20 4.90 = 5.50e, mutta loppusummaksi tulikin sitten 3x 0.20 3x 4.90 = 15.30e.
        Tuotteet peruutin kyllä samana päivänä kun tilaukset saapuivat, joten katsellaan nyt tuleeko karhukirjeitä perästä.

• on se
        Meijuska kirjoitti:

Tilasin myös nämä "halvat" kokeilupaketit kyseisestä firmasta. Tuotteet (3) tulivat perille kahtena eri päivänä, kolmessa eri kirjekuoressa. Tilasin kuitenkin kaikki samalla tilauskuitilla.
        Hilpeän asiasta teki se että tuotteet oli 0.20e kpl, postikulut 4.90e. Näitä kuoria kun tuli kolme, niin tulipa myös postimaksuja. Luulin siis maksavani kolmesta eri tuotteesta 3x 0.20 4.90 = 5.50e, mutta loppusummaksi tulikin sitten 3x 0.20 3x 4.90 = 15.30e.
        Tuotteet peruutin kyllä samana päivänä kun tilaukset saapuivat, joten katsellaan nyt tuleeko karhukirjeitä perästä.

Itsekin tilasin yhden edullisen kokeilupaketin, mutta kun yritän peruuttaa tilauksen yrityksen nettisivuilta, tulee jatkuvasti vastaan ilmoitus ettei tilaustani löydy tietokannasta.

Saitko itse peruutettua nettisivujen kautta, vai jostain muualta?

• Kysynyt viisaammilta
        on se kirjoitti:

Itsekin tilasin yhden edullisen kokeilupaketin, mutta kun yritän peruuttaa tilauksen yrityksen nettisivuilta, tulee jatkuvasti vastaan ilmoitus ettei tilaustani löydy tietokannasta.

Kysyin asiaa ja neuvoivat pyytämään ko.firmalta tilaukseni.Katotaan löytyykö? Sitä jos kellä ei ole niin ei laskuakaan. Muistakaa ottaa epäilyttävissä asioissa kaikista kopiot.

• isintytto
        Kysynyt viisaammilta kirjoitti:

Kysyin asiaa ja neuvoivat pyytämään ko.firmalta tilaukseni.Katotaan löytyykö? Sitä jos kellä ei ole niin ei laskuakaan. Muistakaa ottaa epäilyttävissä asioissa kaikista kopiot.

Jos epäilette huijausta niin asia kuluttajaasiamiehelle tai poliisille

• isintytto
        Meijuska kirjoitti:

Nytkin tuli mainos että 40,000 sukkaparia on ilmaisjakelussa. Tuohon en usko lainkaan kun samassa postilaatikossa oli 4 sukkaparia sisältävä kuori ja lasku sisällä, vaikkakin lasku olikin naamioitu toimituspalvelu toimituskuluiksi.Että kyllä 25,91 € saa sopivampia sukkia muualtakin, eikä tarttisi pitää 3 num. liian pieniä. Eli kyllä ne ottavat hinnan tavalla tai toisella jos narrattavia riittää.Olkaa tarkkoja ko.firman suhteen.

• uunotusta
        on se kirjoitti:

ihmettelin minäkin, kun mulle tuli paketti jossa oli day tervetuliaispaketti hinta 0,60€ arvo 16,75€
        toimituskulut 5,90€.
        no, heti laitoin asiakaspalveluun s-postin, jossa peruin HETI jäsenyyteni.
        laitoin sinne, että maksan tämän minkä sain, mutta en halua enää tuotteita enkä jäsenyyttä.
        katotaan, mitä tuloo...

• uunotusta
        on se kirjoitti:

itse laitoin heidän asiakaspalvelun nettisivulle viestin, etten halua enää tilata mitään enkä olla asikas.

• uunotusta
        uunotusta kirjoitti:

itse laitoin heidän asiakaspalvelun nettisivulle viestin, etten halua enää tilata mitään enkä olla asikas.

just katoin sähköpostiini ja vahvistus tullut. ei tule enää tuotteita. HUH!

• tulos tai ulos

kuinka paljon olet laihtunut prosessin aikana ?

• Aimo Rapula

Noin 20 kg :)

• satu vaan
        Aimo Rapula kirjoitti:

Noin 20 kg :)

oletko laihtunut noilla supershoppingin tuotteilla?

• Rapula
        satu vaan kirjoitti:

oletko laihtunut noilla supershoppingin tuotteilla?

No en tod! :)

• KesäJellona

Meille kävi Super Shoppingin kanssa niin, että maksoimme mieheni kanssa molemmat laskun. Nyt tuli Sergel perintätoimistolta karhu, että laskua ei ole maksettu.
      Kun sitten soitettiin sinne, niin he eivät olleet asiasta ollenkaan tietoisia.
      Joten myös meille KIITOS EI KOKO FIRMALLE.

• ...

apua... tilasin pari näyte hommaa ja katkaisin tilauksen maksettua sen. toivottavasti ei käy huonosti :/

• piksuliini
        ... kirjoitti:

apua... tilasin pari näyte hommaa ja katkaisin tilauksen maksettua sen. toivottavasti ei käy huonosti :/

Hei.Minäkin tilasin 2 näytepakettia,jotka maksoin.Soitin firmaan etten halua jatkotilausta,toivottavasti eivät laita lisälaskuja tahi tuotteita.En minäkään enää uskalla moisesta putiikista tilata.

• Vittuuntunut!

Viime viikolla tuli sengeliltä karhukirje. Toimeksiantajana supershopping. Summa 31€. Tänään tuli uus, summa 52€. Samasta laskusta. Kirjeessä luki vielä että mikäli ette maksa summaa eräpäivään mennessä, lähdemme perimään sitä oikeusteitse. Kustannuksia tästä teille tulee 190-220€. Kyllä vituttaa!!

• leena61
        Vittuuntunut! kirjoitti:

Viime viikolla tuli sengeliltä karhukirje. Toimeksiantajana supershopping. Summa 31€. Tänään tuli uus, summa 52€. Samasta laskusta. Kirjeessä luki vielä että mikäli ette maksa summaa eräpäivään mennessä, lähdemme perimään sitä oikeusteitse. Kustannuksia tästä teille tulee 190-220€. Kyllä vituttaa!!

Voi että ottaa päähän. En ole koskaan tilannut mitään kyseisestä firmasta. Tuli laihdutus laastareita ja lasku 32,85 € Tänään tuli tervetuliais paketista huomautus lasku 10,13€ enkä ole saanut edes koko tervetuliais pakettia. Eikö kukaan mahda mitään tälle huijari firmalle.

• uunotusta

taitavat itse sielä kirjoitella karhuja muiden perintätoimistojen nimissä!

• uunotusta
        Vittuuntunut! kirjoitti:

oletko soittanut perintään ja kysynyt, onko se heiltä tullut?
        koska tuossa aiemmin kirjotetussa perintä ei tiennyt kyseisestä karhusta mitään.
        kuten jo kirjoitinki, niin taitavat itse kirjoitella karhuja perintätoimistojen nimissä....
        kannattaa tuokin ottaa selville.

• setti24
        leena61 kirjoitti:

Voi että ottaa päähän. En ole koskaan tilannut mitään kyseisestä firmasta. Tuli laihdutus laastareita ja lasku 32,85 € Tänään tuli tervetuliais paketista huomautus lasku 10,13€ enkä ole saanut edes koko tervetuliais pakettia. Eikö kukaan mahda mitään tälle huijari firmalle.

Sama homma, pitää ottaa yhteys kuluttajaneuvontaan p. 071 873 1901

• andrei

super glow -tabletit

Ja nyt heiltä on tullut uusi tuote markkinoille 0,20€:n määräisenä. En ollut tilannut, mutta karhu tuli Sergeliltä. Soitin heille ja ilmoittivat että on muitakin vastaavia puheluita tullut. Että elkää ryhtykö mihinkään tekemisiin heidän kanssaan.

Muuten näissä tableteissa ei ole minkäänlaista kokoomaselvitystä, että mitähän kissanpaskaa sisältävätkään?

• eliisa

joku laittaa mulle tän shoppingpuljun sähköpostiosotteen...kiitti!
        Oon nimittäin kolme kertaa kieltänyt lähettämästä enää posti ja laskuja,joista tavaraa en ole ees saanut..ni eikö jumalauta,SERGEL-perintätoimisto lähettää uhkauksia toisen perään....mutta nyt loppuu!Älkää kiänä tilatko tollasesta paikasta mitään...
        ps.oon töissä,eikä oo tässä nyt sitä osotetta,mut mielelläni laittasin postia heti niille,jos joku kiltti laittas sen osoitteen,kiitos!

• uunotusta
        eliisa kirjoitti:

joku laittaa mulle tän shoppingpuljun sähköpostiosotteen...kiitti!
        Oon nimittäin kolme kertaa kieltänyt lähettämästä enää posti ja laskuja,joista tavaraa en ole ees saanut..ni eikö jumalauta,SERGEL-perintätoimisto lähettää uhkauksia toisen perään....mutta nyt loppuu!Älkää kiänä tilatko tollasesta paikasta mitään...
        ps.oon töissä,eikä oo tässä nyt sitä osotetta,mut mielelläni laittasin postia heti niille,jos joku kiltti laittas sen osoitteen,kiitos!

....mutta ei ole varmaa meneekö perille...

• uunotusta
        uunotusta kirjoitti:

....mutta ei ole varmaa meneekö perille...

..oli menny perille, kun katsoin sähköposini, niin oli vahvistus tullut.

• setti24

Sama juttu, yhteys kuluttajaneuvontaan p. 071 873 1901

• Maukka59

Älä sure, en ole milloinkaan tilannut kyseiseltä firmalta mitään, kuitenkin tuotteita tuli, en vaan tiedä miksi??
      Soitin sinne ja ilmoitin, etten ole tilannut mitään heiltä. Lupasi poistaa tietoni. Kuluttajavirasto ilmoittaa, että tuotteita, joita ei ole tilattu, ei tarvitse palauttaa, joten paketit lensivät roskikseen, vaan perintäfirma, siinä se nyt sitten on. Huomenna soitan taas kyseiseen firmaan, ja saa sitte nähä, miten käy.

• huijatuksi tullut

Älkää helvetissä tilatko huijarifirmalta mitään tuotteita. Eihän niitä saatanoita näytä saavan millään vastuuseen? Joka paikkaan varoituksia kyseisestä firmasta.

• katuvainen
        huijatuksi tullut kirjoitti:

Älkää helvetissä tilatko huijarifirmalta mitään tuotteita. Eihän niitä saatanoita näytä saavan millään vastuuseen? Joka paikkaan varoituksia kyseisestä firmasta.

Kylläpä piti olla hyväuskoinen. Nyt kyllä kaduttaa, että tuli otettua tervetuliaispaketti. Millähän tästa Shoppingistä pääsee eroon? Kai niillä on firma jonne pääsee paikan päälle jos sitten selviäisi paremmin.

• joku???
        katuvainen kirjoitti:

Kylläpä piti olla hyväuskoinen. Nyt kyllä kaduttaa, että tuli otettua tervetuliaispaketti. Millähän tästa Shoppingistä pääsee eroon? Kai niillä on firma jonne pääsee paikan päälle jos sitten selviäisi paremmin.

Kuluttajansuoja asiamies on henkilö johon kannattaa ottaa kiireesti yhteys. Et nimittäin ole ensimmäinen.

• isintytto

Minullekin tuli olevinaan ilmainen näytepaketti, jota en ollut edes tilannut. Sukkia 4 par.joiden arvo olisi noussut 25,90 €. ensinnäkin minulle olisivat olleet liian pieniä ja toisekseen kun en ole missään vaiheessa tilannut.En tiedä eihän minulla ole velvollisuutta viedä niitä edes roskiin puhumattakaan palautuksen vaivan näköön. Tulkoot hakemaan.

• nerous

tyttäreni ei oo tilannu eikä sieltä oo tullu tuotteita eikä laskuja. mutta perintätoimistolta tuli karhu

• uunotusta

en mäkään mitään sieltä ole tilannut. mietin, että olenko vastannut netissä johonkin näistä tällasista kyselyistä..

• uunotusta
        isintytto kirjoitti:

Minullekin tuli olevinaan ilmainen näytepaketti, jota en ollut edes tilannut. Sukkia 4 par.joiden arvo olisi noussut 25,90 €. ensinnäkin minulle olisivat olleet liian pieniä ja toisekseen kun en ole missään vaiheessa tilannut.En tiedä eihän minulla ole velvollisuutta viedä niitä edes roskiin puhumattakaan palautuksen vaivan näköön. Tulkoot hakemaan.

siinä lukee että..
        kun palauttaa tuotteen, nii pitää laittaa pakettiin vastaanottajan osoite tiedot. koska muuten.... hetko, etsin sen pätkän...

Tuotteiden palautus
        Palautettavat tuotteet on lähetettävä alla olevaan osoitteeseen. Jos kirjoitat ainoastaan ”palautetaan lähettäjälle” emme voi taata, että palautus tapahtuu määräaikana.
        Etä- ja kotimyyntilain (2005:59) mukaan sinulla on 14 päivän katumusoikeus minkä aikana voit palauttaa paketin. Aika lasketaan siitä kun olet vastaanottanut paketin. Suosittelemme, että sinulla on postin kuitti tai vastaava todistus siitä, että olet palauttanut paketin määräaikana. Kun käytät katumusoikeutta on tuote palautettava samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Katumusoikeuden käyttämistä toimituksen yhteydessä ei katsota tilauspalvelun irtisanomiseksi.

Palautusosoite:
        SuperShopping
        BOX 6000
        Pallasti 28
        19 098 Tallinna
        Eesti

Toimituspalvelutuotteita koskeva reklamaatio- ja palautusoikeus
        Kun olet liittynyt toimituspalveluun, etkä ole käyttänyt katumusoikeutta, on toimituspalvelu sitova siihen asti kunnes irtisanot sen. On mahdollista palauttaa yksi tai useampi toimituspalvelulähetys 14 päivän sisällä vastaanottamisesta. Veloitamme kuitenkin 4,90 € peittääksemme osan käsittely- ja hallintokustannuksista. Suosittelemme, että sinulla on postin kuitti tai vastaava todistus siitä, että olet palauttanut paketin määräaikana. Mikäli tuote palautetaan virheellisellä tavalla tulee SuperShopping vaatimaan maksun ostetusta tuotteesta. Tuote on palautettava samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa ja mahdollinen sinetti ei saa olla rikottu. Toimituspalvelupaketin palautus ei katsota irtisanomiseksi. Mikäli olet saanut viallisia tuotteita on sinulla reklamaatio-oikeus ja vaihdamme vialliset tuotteet uusiin. Jos et halua vastaanottaa toimituspalvelutuotteita tulee sinun irtisanoa toimituspalvelu sitä koskevin sääntöjen mukaisesti.

• uunotusta
        katuvainen kirjoitti:

tuli minullekkin tänään keskiviikkona...
        menin heidän sivuilleen, laitoin viestin, että maksan sen, mutta en halua jatkaa jäsenyyttä enkä halua enää tuotteita.
        toivottavsti meni perille!

• uunotusta
        uunotusta kirjoitti:

tuli minullekkin tänään keskiviikkona...
        menin heidän sivuilleen, laitoin viestin, että maksan sen, mutta en halua jatkaa jäsenyyttä enkä halua enää tuotteita.
        toivottavsti meni perille!

...perille meni :)

• cicci444
        uunotusta kirjoitti:

en mäkään mitään sieltä ole tilannut. mietin, että olenko vastannut netissä johonkin näistä tällasista kyselyistä..

JOS OLET SAANUT OLET LUULTAVASTI VASTANNUT JOHONKIN KYSELYYN. hullust käy.

• cicci444
        isintytto kirjoitti:

Samassa tilanteessa, mutta kuten tiedät Supershoppinilla on oma perintäfirma.

• cicci444
        joku??? kirjoitti:

Kuluttajansuoja asiamies on henkilö johon kannattaa ottaa kiireesti yhteys. Et nimittäin ole ensimmäinen.

Otetaan kiireimmiten yhteyttä.

• cicci444

Kirjoita miten menee. Olen pyytänyt ALKUPERÄISEN TILAUSVAHVISTUKSE. Mite ne sen tekee. Firma on todella törkeä. Hyvä että se seuraa meidän kirjoituksia.

• setti24

Yhteys kuluttajaneuvontaan p. 071 873 1901

• setti24
        isintytto kirjoitti:

Sama juttu, multi vitamiinit tuli joita en ole koskaan tilannut. Pyysin lähettämään palautuskuoren, vaan ei kuulunut. Osa meni roskii, tonkikoon tunkiolta jos takas haluavat.
        Otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan (071 873 1901) kun Alektum perintätoimisto alkoi perimään.
        Jos perintä ei lopu, nii pyysivät ottamaan yhteyttä jatkotoimenpiteitä varten kuluttajaneuvontaan p. 071 873 1901

• optimisti

tilasin pari päivää sitten näytepaketin supershoppingilta, ei ole vielä saapunut postissa mutta mitä pitäisi tehdä jos tulee tällaisia karhukirjeitä sengeliltä peruutuksen jälkeen?? onko kukaan saanut selvitettyä tällaista tapausta ja tietääkö kukaan mikä supershoppingin firman numero on? kertokaa

• tietoa

Näytepaketissasi on asiakaspalvelun puhelin numero, mutta muista tehdä peruutus hyvissä ajoin muuten tulee seuraava paketti. En tiedä miten olinkin niin hölmö, että menin tilailemaan tervetuliais paketin, no meitä on joka lähtöön. Toivon mukaan muut on viisaampia.

• uunotusta

just soitin "asiakaspalveluun" ja sielä ei ole palvelijaa vaan sieltä ohjataan tekemään sähköpostilla peruutukset. SUPERSHOPPING.FI
        nauhoituksessa puhui virolainen nainen hoono soomi... no, sai siitä selvää, mitä sanoi.

• cicci444

Firma ei vastaa, tilasin myös näyte paketin maksoin 3,eu tilisiirtona. Sitten joka kuukausi minun tililtäni on Supershoppin vetänyt eri kokoisia summia, en ole saanut näyte pakettia enkä muutakaan, nyt kun olen ahkerasti kirjoittanut sain lappusia ja 26,90eu laskun jonka ne meinaa periä suoraan tili täni. Kirjoitin jo niile ja sanoin palautan lappuset. Ne on varmaan jotain sianihra. Olisi hauskaa tarkastutta laboratoriossa mitä ne sisältää lku ne on niin kalliita. En tosiaan katsonut tili otettani kuin tämän kuun alussa. Toukokuun.

• setti24

Minä en ole ehes tilannut mitään ja nyt taistellaan perintätoimiston kanssa. Keräävät tilaustietoja jostain nettiarvonnoista. Ei muuta ku yhteys kuluttajaneuvontaan p. 071 873 1901

• paniikki!!
        cicci444 kirjoitti:

Firma ei vastaa, tilasin myös näyte paketin maksoin 3,eu tilisiirtona. Sitten joka kuukausi minun tililtäni on Supershoppin vetänyt eri kokoisia summia, en ole saanut näyte pakettia enkä muutakaan, nyt kun olen ahkerasti kirjoittanut sain lappusia ja 26,90eu laskun jonka ne meinaa periä suoraan tili täni. Kirjoitin jo niile ja sanoin palautan lappuset. Ne on varmaan jotain sianihra. Olisi hauskaa tarkastutta laboratoriossa mitä ne sisältää lku ne on niin kalliita. En tosiaan katsonut tili otettani kuin tämän kuun alussa. Toukokuun.

Milloin tilasit tuotteesi? Monta kertaa tililtäsi on jo lähtenyt rahaa...eikö sinun pitäisi vahvistaa tiedot, ennen kuin he pystyvät tilittämään tililtäsi mitään???
        Minä erehdyin tilaamaan viikonloppuna ja myös tilisiirrolla ;/ oletko saanut asian selvitettyä?? apua, kamala paniikki iski...
        kuinkahan kauan kestää ennen kuin saan sen tervetuliaispaketin, jotta voin perua koko homman....itkuhan tässä tulee näitä tekstejä lukiessa :'(
        Voiko kuluttajaneuvontaan ottaa yhteyttä ennen kuin paketti on toimitettu minulle?

• ahahah

ETTEKÖ TAJUA ETTÄ SIINÄ LASKUSSA LUKEE MIKÄ TULEE KU EKA TILAATTE NI NETTIOSOTE MISSÄ KESTÄÄ 1MIN PERUA TULEVAT KAIKKI HAHAHA OMA VIKA KAIKILLA.
      itse olen tilannut vaikka mitä ja muistanu perua 18pv sisällä tulevat ja hyvin toimii.

• Possakka

Niin mutta mitäs teet kun ei koko sivua enää löydy netistä. toivottavasti sähköpostiosoite oli oikea. Niin ja puhelimeenkaan eivät vastaa!!!!

• Jasser_alaviiva
        Possakka kirjoitti:

Niin mutta mitäs teet kun ei koko sivua enää löydy netistä. toivottavasti sähköpostiosoite oli oikea. Niin ja puhelimeenkaan eivät vastaa!!!!

Jos perintätoimistosta on jo tullut kirje niin sinne soittamalla saat firman puhelinnumeron. Ja palvelevat kuulemma arkisin 13 jälkeen.

• sitkeää puuhaa

Vaikka firmasta tuli lopetusilmoitus (ei siis ollut tämä firma) oli miesten kalsarifirma, niin monta kuukautta myöhemmin niitä taas laukesi tulemaan. Laitoin heidän vahvistamansa sähköpostiviestin paluupostissa tilauksen lopetuksesta, mutta housuja tuli vaan.

Onneksi sain vihdon viimein sen päättymää. Ilmoitin, ettei makseta, koska ei olla tiallattukaan, ja ei onneksi sitten karhujakaan tullut

• uunotusta
        Possakka kirjoitti:

löytyy ainakin mulla vielä netistä?

google: supershopping tai supershopping.fi

• uunotusta
        Jasser_alaviiva kirjoitti:

Jos perintätoimistosta on jo tullut kirje niin sinne soittamalla saat firman puhelinnumeron. Ja palvelevat kuulemma arkisin 13 jälkeen.

netissä sanotaan, että

Asiakaspalvelu:

Voit ottaa yhteyttä meihin 24 tuntia vuorokaudessa 7 päivää viikossa klikkaamalla tätä ja kirjoittamalla viestin. Käsittelemme asiasi 2 työpäivän kuluessa. Muista aina ilmoittaa asiakasnumerosi.

Voit myös soittaa palvelupuhelimeemme tai ottaa yhteyttä Skypen välityksellä. Voit sanella asiakasnumerosi ja kertoa mitä asia koskee. Tarvittaessa otamme yhteyttä sähköpostitse.

Asiakaspuhelin: 09 2316 3602

• setti24
        Possakka kirjoitti:

Ota yhteys kuluttajaneuvontaan p. 071 873 1901

• onko noin?

oletko tilannut tilisiirrolla vai laskulla? onnistuuko peruutus oikeasti helposti? kuinka nopeasti tilatut tuotteet on toimitettu? itse satuin juuri viikonloppuna tilaamaan kyseiseltä firmalta ja heti alkoi paniikki tulla kun tänään huomasin tämän viestiketjun...

• tynttteliiiiniiiii

mulla sama homma!!!!

just eile tuli että pitäis maksaa saatana 38 euroa tuotteesta jonka olen palauttanut!!!

Voisitteko antaa supershoppingin numeron minne voi soittaa asiasta, soitin jo sergelille ja sieltä kehotettiin soittamaan supershoppingiin!!!!

AUTTAKAAAAAAAAAAAA!

• setti24

Kuluttajaneuvonta p. 071 873 1901. Ite soitan sinne.

• dfGHJ3456

Sama homma... oikeesti OOTTEKO SELVINNEET TÄSTÄ HOMMASTA, MITEN????? AUTTAKAA NYT!!

• on siis

020-5388750 (tilaukset ja peruutukset). ma-pe klo. 13-16. Nettisivut ei toimi tai ei ole enää lainkaan olemassa.. huijareilta vaikuttavat. Itse tilasin näytepaketin sekä seuraavan "täysihintaisen" paketin jossa eräpäivä lähestyy. Aion maksaa paketin mikäli saan peruutettua jatkotilaukset puhelimitse. Kumma juttu että sähköpostiosoitetta heillä ei ole... lievästi sanottuna epäilyttävää!!

• keno

http://supershopping.fi/

kyllä nuo ainakin tällä hetkellä toimivat. peruutin juuri tilauksen netin kautta, katotaan miten käy.

• Mustalle listalle

sähköpostiosoitteen puuttuminen laskusta, sekä asialliset osoitetietojen puuttuminen laskusta, kun tässä tapausfirmassa, antaa jo syvää aihetta eipäillä epärehellisyydestä. Ja sitähän se on jos ei asianmukaisia yhteytstietoja voi laskuun laittaa.

Jos osoitteeksi ilmoitetaan PL eli postilokero, luokittelen yrityksen jo heti mustalle listalle. Ei luotettava.

Toimitan itse tavaraa myös nettitilauksina, ja mulla on sekä kännykkänumero, sähköpostiosoite, että nettisivujen osoite laskussa.

• lusmuyritys
        Mustalle listalle kirjoitti:

sähköpostiosoitteen puuttuminen laskusta, sekä asialliset osoitetietojen puuttuminen laskusta, kun tässä tapausfirmassa, antaa jo syvää aihetta eipäillä epärehellisyydestä. Ja sitähän se on jos ei asianmukaisia yhteytstietoja voi laskuun laittaa.

Jos osoitteeksi ilmoitetaan PL eli postilokero, luokittelen yrityksen jo heti mustalle listalle. Ei luotettava.

Toimitan itse tavaraa myös nettitilauksina, ja mulla on sekä kännykkänumero, sähköpostiosoite, että nettisivujen osoite laskussa.

Todella härski yritys toimintatavoiltaan. Maksetut laskut pertään uudelleen perinnässä perintälisien kanssa.
        Eräpäivä oli perjantaina, maksoin maanataina, eli seuraavana arkipäivänä. Mutta niin vain sateli perintätoimiston lasku lisäkuluineen. Eivät siis viitsi edes tilille tulleita laskuja tarkistaa.

Epäilen, että tuo perintätoimisto on jollain tavoin kytköksissä ao yritykseen, kun tuolal tavoin yrittävät kartuttaa liikevaihtoaan.

Laitoin tosi rankan kirjeen niille ja minäkin uhkasin lakisääteisillä mahdollisilla rikosilmoituksilla, kun eivät edes viitsi palautteisiin vastata. Perintätoimiston sähköpostiosoiteen urkin netistä, sekin puuttui perintätoimiston laskusta.

Arvatkaas vain mitä? Minäkin kun uhkailin heitä - perintätoimistoa, jo tuli seuraavan päivänä perintätomistolta vastine, että asiani on kunnossa. Mutta itse tuotteen toimittajayritykseltä tuli vastine vasta toista kuukautta myöhemmin, joten ei siinä firmassa asioiden hoito ole ainakaan pääasia.

Toiminta näyttää selvältä lusmuiluilta ja epärehellisyydeltä. Firman yrittäjät eivät tasan tarkkaan saa puhtaita papereita toiminnastaan.

• 12r23f
        lusmuyritys kirjoitti:

Todella härski yritys toimintatavoiltaan. Maksetut laskut pertään uudelleen perinnässä perintälisien kanssa.
        Eräpäivä oli perjantaina, maksoin maanataina, eli seuraavana arkipäivänä. Mutta niin vain sateli perintätoimiston lasku lisäkuluineen. Eivät siis viitsi edes tilille tulleita laskuja tarkistaa.

Epäilen, että tuo perintätoimisto on jollain tavoin kytköksissä ao yritykseen, kun tuolal tavoin yrittävät kartuttaa liikevaihtoaan.

Laitoin tosi rankan kirjeen niille ja minäkin uhkasin lakisääteisillä mahdollisilla rikosilmoituksilla, kun eivät edes viitsi palautteisiin vastata. Perintätoimiston sähköpostiosoiteen urkin netistä, sekin puuttui perintätoimiston laskusta.

Arvatkaas vain mitä? Minäkin kun uhkailin heitä - perintätoimistoa, jo tuli seuraavan päivänä perintätomistolta vastine, että asiani on kunnossa. Mutta itse tuotteen toimittajayritykseltä tuli vastine vasta toista kuukautta myöhemmin, joten ei siinä firmassa asioiden hoito ole ainakaan pääasia.

Toiminta näyttää selvältä lusmuiluilta ja epärehellisyydeltä. Firman yrittäjät eivät tasan tarkkaan saa puhtaita papereita toiminnastaan.

en tiedä mutta vastaavanlaisia on ollut. Ja yllätys yllätys.. Mitenkäs se Serger Oy perintäyhtiö on aina näissä hämärissä jutuissa mukana? Ensin oli Telia Soneran hujauslaskuja.. Laittakaa googleen "sergel oy hävisi" siinä tietoa siitä perintälafkasta!

• hitto-sentään
        12r23f kirjoitti:

en tiedä mutta vastaavanlaisia on ollut. Ja yllätys yllätys.. Mitenkäs se Serger Oy perintäyhtiö on aina näissä hämärissä jutuissa mukana? Ensin oli Telia Soneran hujauslaskuja.. Laittakaa googleen "sergel oy hävisi" siinä tietoa siitä perintälafkasta!

Tilasin tuolta puolivahingossa jotain Cocoa super trim -laihdutuspillereitä. Etusivulla ei ollut mitään siitä, kuinka noi maksetaan ni koitin sitten väärillä tiedoilla kattoa, oisko siellä ''seuraava'' -nappia painamisen jälkeen tullut jotain tietoja lisää. No sivu ilmoitti, että henkilöllisyys oli väärä, niin laitoin sitten omat oikeat tiedot ja painoin seuraava. Sittenpä tulikin ilmoitus, että tuote tilattu.

Hinta oli siis 0,20e postikulut 4,90e ja ongelmana on nyt se, että miten noi pitää maksaa?
        >>>>>>Saako ton maksettua postissa vai pitääkö toi jollain tilisiirrolla??

Sivustolla oli ehtoina, että pitää olle yli 18-vuotias. Mä olen 15-vuotias, siellä kysyttiin sosiaalitunnusta, ja siitä kyllä selviää, etten ole 18-vuotias. Toivottavasti ne tarkistaa tuon jutun, eivätkä edes lähetä kyseisiä paskoja mulle.

• piiip piiiip
        hitto-sentään kirjoitti:

Tilasin tuolta puolivahingossa jotain Cocoa super trim -laihdutuspillereitä. Etusivulla ei ollut mitään siitä, kuinka noi maksetaan ni koitin sitten väärillä tiedoilla kattoa, oisko siellä ''seuraava'' -nappia painamisen jälkeen tullut jotain tietoja lisää. No sivu ilmoitti, että henkilöllisyys oli väärä, niin laitoin sitten omat oikeat tiedot ja painoin seuraava. Sittenpä tulikin ilmoitus, että tuote tilattu.

Hinta oli siis 0,20e postikulut 4,90e ja ongelmana on nyt se, että miten noi pitää maksaa?

Sivustolla oli ehtoina, että pitää olle yli 18-vuotias. Mä olen 15-vuotias, siellä kysyttiin sosiaalitunnusta, ja siitä kyllä selviää, etten ole 18-vuotias. Toivottavasti ne tarkistaa tuon jutun, eivätkä edes lähetä kyseisiä paskoja mulle.

Itsellänikin on eilen tehty tilaus, jonka näiden uusien tietojen varjolla haluaisin perua ennen kuin on liian myöhäistä "joutua kuseen" asiasta. Ei kai voi muuta kuin odottaa että paketti tulee ja perua samana päivänä netissä tai postitse?

SuperShopping.fi
        PL 150
        04301 Tuusula

Asiakaspalvelu (tilaukset ja peruutukset)
        ma - pe klo 13 - 16
        puh. 010 806 430

suomi@supershopping.fi

Henkilötietosi taltioidaan asiakasrekisteriimme ja SuperShopping on vastuussa niistä. Tietoja käytämme antaaksemme sinulle parhaan mahdollisen palvelun. Tulet saamaan tietoa muista mielenkiintoisista tuotteistamme, terveydenhoidosta, ravinnosta ym. Mikäli ilmoitat matkapuhelinnumero saat vihjeitä ja hyviä tarjouksia tekstiviesteinä. Voit koska vain peruuttaa tämän palvelun sähköpostitse tai kirjallisesti asiakaspalveluumme: SuperShopping.fi, PL 150, 04301 Tuusula.

• kyselyille ei
        piiip piiiip kirjoitti:

Itsellänikin on eilen tehty tilaus, jonka näiden uusien tietojen varjolla haluaisin perua ennen kuin on liian myöhäistä "joutua kuseen" asiasta. Ei kai voi muuta kuin odottaa että paketti tulee ja perua samana päivänä netissä tai postitse?

SuperShopping.fi
        PL 150
        04301 Tuusula

Asiakaspalvelu (tilaukset ja peruutukset)
        ma - pe klo 13 - 16
        puh. 010 806 430

suomi@supershopping.fi

Henkilötietosi taltioidaan asiakasrekisteriimme ja SuperShopping on vastuussa niistä. Tietoja käytämme antaaksemme sinulle parhaan mahdollisen palvelun. Tulet saamaan tietoa muista mielenkiintoisista tuotteistamme, terveydenhoidosta, ravinnosta ym. Mikäli ilmoitat matkapuhelinnumero saat vihjeitä ja hyviä tarjouksia tekstiviesteinä. Voit koska vain peruuttaa tämän palvelun sähköpostitse tai kirjallisesti asiakaspalveluumme: SuperShopping.fi, PL 150, 04301 Tuusula.

Yritin perua epätoivoisesti netin kautta, mutta eipä ollut tilaus rekisteröitynyt, eli ei voinut peruuttaa. Lähetin sähköpostia suomi@supershopping.fi, sekä info@supershopping.fi. Postit tuli bumerangina takaisin. Puhelinumerosta vastasi vastaaja johon olen jättänyt soittopyyntöjä, muttei ole kuulunut mitään.

No, sitten laitoin postia osoitteeseen:
        info@supershopping.dk
        suomeksi ja englanniksi kun ei tuo tanska oikein taivu.

Huh, äsken tuli ilmoitus, että tilaus on peruttu. Palautan tuotteen kuitenkin Tallinnaan, kaiken varalta ja otan postin kuitin palautuksesta talteen. HUH, HUH!!!
        Kaikista otin kopiot itselleni, laskusta, sähköpostista ja vielä irtisanomisilmoituksesta jonka laitan tuotteen mukaan vaikka tilaukseni on toivottavasti nyt peruuntunut.

• firma konkassa?
        kyselyille ei kirjoitti:

Yritin perua epätoivoisesti netin kautta, mutta eipä ollut tilaus rekisteröitynyt, eli ei voinut peruuttaa. Lähetin sähköpostia suomi@supershopping.fi, sekä info@supershopping.fi. Postit tuli bumerangina takaisin. Puhelinumerosta vastasi vastaaja johon olen jättänyt soittopyyntöjä, muttei ole kuulunut mitään.

info@supershopping.dk

Huh, äsken tuli ilmoitus, että tilaus on peruttu. Palautan tuotteen kuitenkin Tallinnaan, kaiken varalta ja otan postin kuitin palautuksesta talteen. HUH, HUH!!!
        Kaikista otin kopiot itselleni, laskusta, sähköpostista ja vielä irtisanomisilmoituksesta jonka laitan tuotteen mukaan vaikka tilaukseni on toivottavasti nyt peruuntunut.

että s-posti tulee bumerangina takaisin merkitsee useimmiten että koko firmaa ei ole enää. Mulla kävi noin erään toisen asian kanssa ja viimein sain yhtyettä mutkan kautta asiasta , johon vastattiin konkurssipesän asianajajan taholta, että firma oli tehnyt konkurssin. Mistään postimyyntiasiasta ei ollut kyse vaan muusta palvelusta, mutta olen oppinut, että aina kannattaa asioida s-postin kautta, koska silloin jää dokumenttia talteen.

• Jnp91
        kyselyille ei kirjoitti:

info@supershopping.dk

Maksoitko mitään tuotteista jotka ehtivät tulla kotiisi ? Itse olen samassa tilanteessa että laskuja tulee vaikka en ole mitään tilannut. Laitoin sähköpostia tuohon samaan osoitteeseen kuin sinäkin.

• ei enää
        12r23f kirjoitti:

Tilasin jokuaika sitten jotain kaakaonappeja ja kun maksu oli vähän myöhässä niin heti Sergel Oy:ltä tuli maksumuistutus. Kun soitin että olen laskun supershoppinkiin maksanut niin perintä firma sanoi: voi voi, heille pitää kuitenkin maksaa tuo laskun summa jos supershopping ei peru maksatusmääräystä.Maksoin tilauksen tästä syystä kahteen kertaan.
        Siis mitä tästä opin: EN ENÄÄ KOSKAAN TILAA SUPERSHOPPINGILTA JA TUO PERINTÄTOIMISTO ON HÄMÄRÄ.
        Jään odottamaan montako laskua vielä tulee!
        Kaikista maksuista on kuitti tallella!

• uunotusta

onhan niillä. miten mä sen löydän sitte, kun mulla se näkyy.

• uunotusta

NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ, OLKAA HYVÄ JA TARKISTAKAA NUMERO!

• uunotusta

NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ, OLKAA HYVÄ JA TARKISTAKAA NUMERO!

• uunotusta
        12r23f kirjoitti:

ne laittavat itse sieltä firmasta perintälaskuja!

• cicci444
        lusmuyritys kirjoitti:

SuperShoppingilla on oma peritätoimisto, tarjoaa laiaa 33000, euroa lainaa pienten laskujen maksamiseen. Kuinka kauvan Suomalaiset kärsivät tätä, huijausta. Eikö SUOMESSA ole laki jolla tällainen pelleily voidaan lopetta. Ruotsalaisella sivulla Goglessa on Supershoppin HUMBUG, BEDRÄGARE, BLUFFMAGARE, JA vaikka mitä. Totta kait kun se tekee tällaisia keksittyjä laskuja sitten itse panee sen omaan perintätoimistoon perttäväksi, sitten tarjoa lainaa kovalla korolla. Sinusta tulee SuperSHOPPINGIN, ORJA VELKAVANKI ehkä loppu elämäksesi. Toivottavasti moni ottaa tämän huomioon. Mutta se on ne lähettävät roskapostia pari kolme päivässä. Yksi toistaan houkuttelevanpia tarjouksia.

• cicci444
        ei enää kirjoitti:

Tilasin jokuaika sitten jotain kaakaonappeja ja kun maksu oli vähän myöhässä niin heti Sergel Oy:ltä tuli maksumuistutus. Kun soitin että olen laskun supershoppinkiin maksanut niin perintä firma sanoi: voi voi, heille pitää kuitenkin maksaa tuo laskun summa jos supershopping ei peru maksatusmääräystä.Maksoin tilauksen tästä syystä kahteen kertaan.
        Siis mitä tästä opin: EN ENÄÄ KOSKAAN TILAA SUPERSHOPPINGILTA JA TUO PERINTÄTOIMISTO ON HÄMÄRÄ.
        Jään odottamaan montako laskua vielä tulee!
        Kaikista maksuista on kuitti tallella!

SUPERSHOPPINGILLA on oman, omistamansa perintä toimisto. Ehkä istuvat vastakkaisilla puolilla pöytää, perintä toimist ja supersoppingin bluff laskun kirjoittaja.

• cicci444
        Mustalle listalle kirjoitti:

Jotain pitäisi tehdä. Meitä huijattuja on liian monta.

• cicci444
        hitto-sentään kirjoitti:

ÄLÄ VAIN TILISIIROLLA SITTEN OLET TODELLAKIN KUSESSA. Ne veloittavat sinulta saman summan ja viellä enemmän joka kuukausi. Ne ei lopeta katsotaan nitä Pankki voi tehdä.

• setti24

Kuluttajaneuvonta p. 071 873 1901

• setti24
        cicci444 kirjoitti:

Jotain pitäisi tehdä. Meitä huijattuja on liian monta.

Kuluttajaneuvonta p. 071 873 1901. Ryhmäkanne pystyy.

• elämäni moka??!?
        cicci444 kirjoitti:

ÄLÄ VAIN TILISIIROLLA SITTEN OLET TODELLAKIN KUSESSA. Ne veloittavat sinulta saman summan ja viellä enemmän joka kuukausi. Ne ei lopeta katsotaan nitä Pankki voi tehdä.

APUA!! tilasin juuri jonkun kokeilupakkauksen ja maksoin sen tilisiirrolla...paniikki iski heti kun luin vasta jälkikäteen tämän viestiketjun :/ saako tuon jutun selvitettyä kuluttajaneuvojan kautta jos tulee ongelmia?? tilisiirrolla maksaneet, oletteko saaneet asian selvitettyä! täällä jo itkua väännetään...en ikinä tilaa tällaisia, mutta nyt tuli joku hetkellinen päähänpisto ja lankesinko heti johonkin huijaukseen... :( laitoin firmalle heti samantien sähköpostia kun varmennus tilauksesta tuli, mutta minulla ei ole vielä asiakasnumeroa, joten en pysty perumaan tilausta vielä...AAAPUUVAAA!!!

• sinikka1953
        hitto-sentään kirjoitti:

Varo,tiedä mitä eestinmaata ne sisältää kuten mun Detox tabletin oli valkosavea

• bistro

Veljeni on tilannut joitain näytepaketteja supershoppingilta, eikä hänellä ole ollut ongelmia yrityksen kanssa. Saa nyt nähdä minun kohdalla, juuri peruutin netissä tilaukseni.
      Mielenkiintoista oli se että laskussa ilmoitettiin ettei tilausta voi peruuttaa muuten kuin nettisivujen kautta. Lisäksi sivusto joka laskussa ilmoitetaan ei toimi ollenkaan, pitää mennä googlen kautta, hakusanalla "supershopping" jotta löytää suomenkielisen toimivan sivun ko. yritykseltä. Hämärää hommaa?

Otinpahan sivustolta yrityksen asiakaspalvelun skypen ja lisäsin, jos nyt on tarvetta yleensäkään soitella sinne saatika että onko skype asiakaspalvelu edes toiminnassa..

Ainoa joka minua on tähän mennessä yrittänyt laskujen kanssa kusettaa on ollut DNA, 3 vuotta sitten kun olin vielä tietämätön opiskelija yksin omassa osoitteessa elämänsä ensimmäistä kertaa. Onneksi satuin soittamaan silloin äidilleni joka on niitä ihmisiä joita et yrittäjänä missään nimessä halua kusettaa.
      Silloin oli kyse siitä että Dna liikkeessä ollut työntekijä oli keksinyt jostakin että asuisin jossain Turun tietämillä vaikka hyvin selkeästi sanoin OULU sopimuksentekohetkellä, joten laskut jotka oli lähetetty väärään osoitteeseen tulikin yhtäkkiä oikeaan osoitteeseen perintätoimiston kautta ja olivat yli kaksinkertaistuneet. Dna ei ollut tietävinäänkään virheestä saatika olisi tehnyt maksusuunnitelmaa nuoren opiskelijan kanssa. Koska laskujen lähettäminen väärään osoitteeseen olisi voitu välttää sillä että olisin tajunnut hyvissä ajoin soitella perään ja kysellä miksi ei tule laskuja, niin ei voinut muuta kuin maksaa ja syödä vettä ja näkkäriä. (Minähän siis ymmärsin liikkeessä työntekijän selvityksen niin että jos ei lasku on alle 20e sitä ei laskuteta kuin vasta seuraavan kuun laskussa. -.-)

Huh, tulipa taas purkaus..

• paniikki!!

Kuinka sinulle kävi asian kanssa? Onnistuiko sinun peruutukset?

• no on tämäkin

tilasin laihdutuslaastarit hintaan 20 senttiä. Peruin tilausken netissä saman tien koska en aio maksaa kallista hintaa kun en tiedä toimiiks tää. Nyt tosin voin sanoa että mulla ei todellakaan ole enää yhtään nälkä. Voi olla jotain psykoloogista uskomistakin, en tiedä. Syön pari pikku ateriaa päivässä ja juon vichyä parisen litraa.
      Peumisesta tuli hoono soomi vastaus s-postiin, että peruttu on. Saa nyt sitte nähä että tuleeko vielä tavaraa vai ihanko peruuntu. LAskun olen maksanut jo etuajassa. Mielenkiinnolla odotan onko se myös ulosotossa.
      Tämä onkin mielenkiintoista. No ikinä en enää tilaa ja tämä taisikin olla venäjällä tämä putiikki.

• Huijatuksitullut

Tilasin kyseiseltä firmalta pk-kulujen hinnalta paketin, mutta paketin saatuani siinä luki että sitoutuu sinne asiakkaaksi jos pitää sen. Joten palautin sen postin kautta. Minulle saapuin n. 1kk tämän jälkeen samalta firmalta paketti ja lasku n. 50,00e. Palautin tämän ja yritin kysyä kuittiä. Eivät antaneet, pitäisi kuulemma kirjattuna lähettää. En halua maksaa ylimääräisiä kuluja enempää, nyt siis matkat postiin postikulut.

Laitoin sinne viestiä, että en halua tuotteita enää. Yritin soittaa, mutta automaatti vastasi. Ja otin yhteyttä kuluttajaneuvojalle tästä.

• ___LORE
        Huijatuksitullut kirjoitti:

Tilasin kyseiseltä firmalta pk-kulujen hinnalta paketin, mutta paketin saatuani siinä luki että sitoutuu sinne asiakkaaksi jos pitää sen. Joten palautin sen postin kautta. Minulle saapuin n. 1kk tämän jälkeen samalta firmalta paketti ja lasku n. 50,00e. Palautin tämän ja yritin kysyä kuittiä. Eivät antaneet, pitäisi kuulemma kirjattuna lähettää. En halua maksaa ylimääräisiä kuluja enempää, nyt siis matkat postiin postikulut.

Laitoin sinne viestiä, että en halua tuotteita enää. Yritin soittaa, mutta automaatti vastasi. Ja otin yhteyttä kuluttajaneuvojalle tästä.

itselläni sama ongelma, olen vielä ala-ikäinen niin mulle tuli jotain vitun tupakointilaastareita vaikka en edes tilannutkaan niitä. palautin ne vielä viroon asti, sinne supershoppingiin mutta puolen vuoden päästä tuli 50e velkakirja niiltä.

Soitin Alektumin perintälle, ja pyysivät että lähettäisin niille sähköpostia tapahtuneesta. Tein sen ja odotan innolla tapahtumia niiltä. Iskä harkitsee haastaa oikeuteen niitä. :D

• setti24
        ___LORE kirjoitti:

itselläni sama ongelma, olen vielä ala-ikäinen niin mulle tuli jotain vitun tupakointilaastareita vaikka en edes tilannutkaan niitä. palautin ne vielä viroon asti, sinne supershoppingiin mutta puolen vuoden päästä tuli 50e velkakirja niiltä.

Soitin Alektumin perintälle, ja pyysivät että lähettäisin niille sähköpostia tapahtuneesta. Tein sen ja odotan innolla tapahtumia niiltä. Iskä harkitsee haastaa oikeuteen niitä. :D

Sama juttu, en ole tilannut mitää ja vitamiinipaketti tuli. Kuulemma netin kautta "osallistu arvontaa" keräävät yhteystietoja ja tässä sitä ollaan. Otan yhteyttä (kuluttajaneuvontaan p. 071 873 1901). Joku ryhmäkanne pitää saada aikaan jotta tämmä huijjaaminen loppuu.

• sukkatyttö-72

Minäkin tilasin sukat,ja kävin maksamassa laskun heti seuraavana päivänä,ja tein netin kautta ilmoituksen,että en halua enään lisää tuotteita.Samantein tuli vastaus sähköpostiini,että olemme peruuttaneet tilaukssesi.MInulla ainakin tämä toimi,ja olen joskus aikasemminkin tilannut jotain,eikä mitän ole tullut.

• paniikki!!

kuinka nopeasti tilatut tuotteet saapuivat sinulle? itse tilasin tuotteita viikonloppuna ja nyt paniikki iskee tätä viestiketjua lukiessa :/ laitoitko peruutuksesi sähköpostilla vai firman sivujen kautta? itselläni ei ole vieslä asiakasnumeroa, joten en voi peruuttaa mitään ja olen kaiken lisäksi maksanut koko homman jo etukäteen tilisiirrolla. Vähän nyt pelottaa....

• PupuPupu

Hei!

Mitä pitäisi tehdä???
      Osallistuin johonkin kilpailuun ja vataukseksi tuli KIITOS TILAIKSESTA!!
      Huomasin siinä, että siinä sivussa oli joku tilaus...
      Miten sen saisi peruttua... en löydä niiden puhelin numeroa mistään??
      Olen ihan paniikissa???

• 13+7

Muistakseni olen joskus saanut saman. Kun piti ruksata kaikenlaisia ruutuja. Sitten kun katsoin tarkemmin niin ne kiitti tyhjästä. Oli vaan joku sähköpostipohja joka varmaan käyttävät kaikille ja sitten jos jotain on tilattu niin tuotteet näkyy.

• setti24

Kuluttajaneuvonta p. 071 873 1901

• 13+7 kirjoitti:

Muistakseni olen joskus saanut saman. Kun piti ruksata kaikenlaisia ruutuja. Sitten kun katsoin tarkemmin niin ne kiitti tyhjästä. Oli vaan joku sähköpostipohja joka varmaan käyttävät kaikille ja sitten jos jotain on tilattu niin tuotteet näkyy.

Kappas vain, tulipa minullekin vähintään muutama kuukausi sitten ´kiitos tilauksesta` -kuittaus, vaikka vain ja ainoastaan osallistuin tuon aiheetta kiittävän toimijan järjestämään kilpailuun. Toki varmistin ennen kilpailuvastauksen lähettämistä, etten tule vahingossakaan tilanneeksi mitään. Tietysti oma varmuus vs epärehellisen tuotemaakarin varmuus saattaa olla yhtä kuin sana sanaa vastaan silloin, jos tuote kuitenkin tuputetaan. Vai miten tarkkaan verkkokauppiaita vaaditaan säilyttämään tilaustositteet? Vain kilpailuun lähetetystä lomakkeestahan selviää, ettei sen lähettäjä tilaa mitään, jollei hän ole vahingossa tullut rastineeksi mitään tilausta ja siis erehtyneensä itse.
        Minulle ei kuitenkaan ole tullut tuotteita tilaamatta ... mutta ei palkintoakaan tuosta kisasta. Joko arpaonni taas karttoi minua tai kisa-aika jatkuu vielä.

• piruitte kirjoitti:

Kappas vain, tulipa minullekin vähintään muutama kuukausi sitten ´kiitos tilauksesta` -kuittaus, vaikka vain ja ainoastaan osallistuin tuon aiheetta kiittävän toimijan järjestämään kilpailuun. Toki varmistin ennen kilpailuvastauksen lähettämistä, etten tule vahingossakaan tilanneeksi mitään. Tietysti oma varmuus vs epärehellisen tuotemaakarin varmuus saattaa olla yhtä kuin sana sanaa vastaan silloin, jos tuote kuitenkin tuputetaan. Vai miten tarkkaan verkkokauppiaita vaaditaan säilyttämään tilaustositteet? Vain kilpailuun lähetetystä lomakkeestahan selviää, ettei sen lähettäjä tilaa mitään, jollei hän ole vahingossa tullut rastineeksi mitään tilausta ja siis erehtyneensä itse.
        Minulle ei kuitenkaan ole tullut tuotteita tilaamatta ... mutta ei palkintoakaan tuosta kisasta. Joko arpaonni taas karttoi minua tai kisa-aika jatkuu vielä.

Jatkan vielä, sillä huomasin tässä ketjussa ruodittavan vain tietyn firman toimintaa. Käsitin ja kirjoituksessa tarkoitin aiheeksi tällä tavoin toimivat yritykset yleensä!

• cicci444

Olen saanut SuperSHOPPING MIELESTÄ KOLME LÄHRTYSTÄ YHTEENSÄ 80 EU. tÄNÄÄN TULI TAAS YKSI 26,90 EU, OLEN KIRJOITTANUT MONTA KERTAA EIVÄT VASTAA. Ovat jollain tavalla saaneet S-pankista n 56,00 ja 26,90 nyt taas niiden tarkoitus on vetää 26,90. Olen ollut yhteydessä, S-pankkiin ne haluavat Suppershoppingilta ALKUPERÄISEN Tilausvahvistuksen ja asiaan liittyvät dokumentit. Supershoppin ei ole lähettänyt alkuperäistä tilsusvahvistusta. KOSKA minä en ole koskaan sitä tehnyt. Roskapostia tulee 2 kpl päivässä Annalta ja Kimiltä. OLE ONNELLINE AIMO ETTÄ NE EI SAANEET SINUN TILIN NUMEROA. Kauheinta on että Pankki maksaa rahaa tullaisille huiputtajille ja väärinkäyttäjille. Olisi hauska tietää mitä ne laihdutus pillerit sisälsivät. Ne on SuperSopping itse tehnyt jossain kylpyhuoneessa. Sinulla ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin Kirjoita minä en hyväksy laskua lasku on ilmalasku. Jos niin menee sinun täytyy ottaa asian ajaja. On niin monta joka Supershoppin on huijannut. NE TIETÄÄ IHMISET EI JAKSA RIIDELLÄ NE MAKSAA. Pidä pintasi hujarin kanssa.

• setti24

Ite otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan p. 071 873 1901

• sinikka1953

Tää kuullostaa samalta kute se Dr Farin tablettihuijaus laskuja tulee,vaikka ensimmäinen purkki oli maksettu Visalla.Itse asiassa firma on suomalainen ja löytyy Vantaalta Eli viikonlopun jälkeen Tikkurilaan tekemään ilmoitus

• hölmöt elekee menkö

Elkää menkö lankaan hölmöt. Pelkkä sana 'laihdutuslaastari' sais meikäläisen nauramaan ja unohtamaan koko jutun! Onneksi itelle ei ole tullut tähän mennessä kuin vain tuota sähköpostia "Kimi Supershopping", varmaan jonkun nettikyselyn kautta ovat saaneet osoitteen. Rupesi kyrsimään siihen malliin nuo postit varsinkin tämän ketjun luettuani, että samantien lähetin valitusta firmalle että saavat luvan loppua nuo sähköpostit! No, tuskin sieltä mitään vastausta tulee..

• Jos tuntuu,

Tarkista osto sopimus ehdot kohdan palautus oikeus ja jos olet mielestäsi noudattanut palautus ehdot niin odota vain .
      Odota kunnes tulee Ulosottovirastosta kirje joka ensin on huomautus jota et maksa ja sen jälkeen tulee yhteydenotto kutsu johon otat yhteyttä vaikka kirjoittamalla mail. postin .
      Mail. postin sisältö voisi olla vaikka mielestäni hakijan saatava on virheellinen täten ulosottomies joutuu tarkistamaan asian oikeellisuuden .
      Jos mukana on kertoma että ulosotto on jo alkanut tarkoittaa että hakijan saatava on velka saatava siihen riittää että ulosottoviranomainen on antanut kirjeen mukana asiapapereita joissa lukee että jos ei noudata tekstin sisältöä asia käsitellään yksipuolisesti käsittelyssä jossa hakija hakee saatavaa velka saatavaksi .
      Kun saat esim heti tuon tekstin niin tee asiasta riita-asian jossa vaadit hakijan velka saatavan purkua sekä korvausta .
      Olet jo ottanut yhteyttä osapuoliin ja liität kuitin, sopimusehdot, voisit tilata tuotteen myyjän kaupparekisteri tiedotteen / perintätoimiston kaupparekisteri tiedotteen maistraatista sekä ilmoituksen peritätoimistolle myös kerrot ilmoittaneesi asiasta tuotteen myyjälle .
      Jos ei ole palautusehtoja sopimuksessa merkitty voisit liittää kuluttajasuoja laista kohdan jossa kerrotaan palautusoikeudesta postimyynnissä tuotteen myyjälle .
      Vastuu on tuotteen myyjällä antaa korvausta ja perintätoimistolla toimeksiannon vastaanottajalla joten he jakaavat korvaus vastuun sinulle haitasta .
      Odota jos sinusta tuntuu siltä että on sinua käsitelty niin kuin et ymmärtäisi mitään .

• Per****** Virolaiset

Jotkin internetsivustot ovat mainostaneet ja pyörittäneet kilpailuja, joissa kyseinen sontayritys on ollut mainostettuna ja mukana, jolloin osallistumalla kilpailuun viron kusetusfirma on saanut ihmisten osoitetiedot, johon lähettää paketti näytteineen.

Yksi näistä sivuista on euroads, jonka osoite ja yhteystieto on seuraava:

Helsinki
      EuroAds Finland AS
      Aleksanterinkatu 17, 5. kerros
      PL 800
      00101 Helsinki
      Telefon: 358 40 58 21 225
      Mail: ivan@euroads.fi

Tuolta varmasti saa tonkimalla paremmin tietoja tästä pissatus yrityksestä.

• paketti tuli pyytämä

Minulle saapui jotain D-vitamiini trapuja ja lasku. Koskaan en ole tilannut mitään kyseiseltä firmalta. Joihinkin kilpailuihin vastailin joskus kuukausi sitten mutta mitään en tilannut. Liittyykö Jouni Mikkonen jotensakin tähän? Laitoin sähköpostiin eston

• pakko myyntiä

Ei taida rehellisesti toimia tuo firma jos netistä kilpailuista kalastellaan ihmisten osoitteita ja liitetään jäseniksi?

Nettisivuilla ohje: lähetys tulee palauttaa
      SuperShopping
      P.O.Box 150
      04301 Tuusula
      Finland

mutta laskussa lukee: palautus, ja osoitteeseen ja postista kuittaus
      SuperShopping
      BOX 6000
      Pallasti 28
      19 098 Tallinna
      Eesti

Netissä:
      Peruuta toimituspalvelu

Kirjoita tiedot laskustasi alla oleviin kenttiin niin rekisteröimme toimituspalvelun irtisanomisen. Toimituspalvelun irtisanominen astuu voimaan heti kun olemme rekisteröineet maksun Tervetuliaispaketista. Jos olet jo maksanut Tervetuliaispaketin astuu irtisanominen voimaan välittömästi. Asiakasnumeron ja laskunumeron löydät laskusta jonka olet saanut tuotteiden kanssa.

Asiakasnumero
      Lasku

• Kellu78

Jotain laastareita itsellenikin tuli tuolta vaikken ollut ikinä kuullut koko firmasta. Laitoin tänään Tuusulaan palautuksen. Itseäni hämää tuolla nettisivuillaan "Peruuta toimituspalvelu" - kohdassa teksti:

.... Toimituspalvelun irtisanominen astuu voimaan heti kun olemme rekisteröineet maksun Tervetuliaispaketista. Jos olet jo maksanut Tervetuliaispaketin astuu irtisanominen voimaan välittömästi. .

Eli en voi perua toimituspalvelua ennenkuin olen maksanut tämän 6,90e?

• Kellu78

Noniin sain juuri alkuviikosta laittamaani mailiin vastauksen:

"Hyvää päivää!

Lähetämme tuotteen vain silloin, kun verkossa on tehty tilaus. IP-numerollaan xxxxxx on tilattu laastarit 14-07-2011 13:01:04
      Todennäköisesti olette vastanneet kilpailuun ja ehdot on jäänyt lukematta.

Jatkotilaus on peruutettu.
      Poistamme tietosi rekisteristä, kun olemme saaneet tuotteen palautuksen.

Parhain terveisin
      SuperShopping asiakaspalvelu"

Sikäli erikoista koska luen aina nuo ehdot todella tarkasti ettei tulisi vahingossa tilattua mitään... toivotaan että palautukseni saapuu ajallaan Tuusulaan. Kuluttajasuojavirastoa vaan mukaan palautemailiin niin kumman nopeasti tilaukset peruuntuu.

• viro palaa

joku on tilannut osoitteeseni jotain paskaa ko. yritykseltä väärällä nimellä! miksi palauttaisin omaan laskuuni jotain mitä on kotiini lähetetty,ja vielä muka pitäisi maksaa joku lasku jostain mitä en ole tilannut ja nimikin on väärä!

• petosta netissä

Minä aikani kuluksi joskus osallistuin johonkin kilpailuun, missään ei ollut rukseja että kyseiseltä firmalta olisin jotain tilannut, niin vain tilaus saapui. Postissa kyllä sain tulokuorella tuotteen palautettua mutta nyt en tiedä onko nimeni poistettu jäsenlistalta. Missään kohden en ole vitamiineja tilannut enkä mitenkään muutoin kyseisen firman sivuilla käynnyt. Täysin varmaa on että en enää koskaan netin kilpailuihin vastaa, ellei se ole joku tosi varma ja turvallinen tapaus. Kuluttuja-asiamies sanoi että kyseinen firma harrastaa "tätä epäreilua" nettitilaus systeemiä ja yhteydenottoja on tullut runsaasti.

• väärää toimintaa

Aina on kilpailuja täytetty omiin nimiin että myös tuttujen jos jonkun kohdalle osuis. Ei kilpailuun osallistumenen = tilaus.

• Huijaus Eestistä

Minulle on käynyt samalla tavalla..Tein kuluttaja asiamiehelle ilmoitus asiasta, suositellen että kaikki tekevät samaa... Kyseinen firma on huijaus ja ehkä saadaan sen toiminta lopetettu suomessa:
      http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/

• kuoriainen

Huijattua tuli minuakin, sukkia tuli postissa ja lasku ja ilmoittivat et 6 viikon kuluttua uusilähetys. En ole tilannut mitään, osallistunut joihinkin kilpailuihin.

• älä tilaa

sama täällä.4.90 e maksavan tervetuliasipaketin tilasin ja maksoin.karhu tulee kk päästä lisääntynyt puolella.
      älkää tilatko mitään supershoppingilta

• eivät taida lähettää

nää vedätykset perustuu siihen et aina joku maksaa joten kusetus kannattaa. Pitääkin itse koittaa tilailla tuolta kaikenlaista, laittavat sitten vaan ulosottoon sadan muun laskun jatkoksi :-)

• monni

ohhoijaa..ehdin jo tilata ja saadakkin laihdutuslaastareita tästä ky.firmasta.ennekuin hölmö löysin nämä tekstit täältä..oivoi.
      taitaa olla ihan huuhaa yritys.maksoin tutustumispaketin,ja peruin jatkotilauksen.saas nähdä,meneekö se peruutus perille,ainakin vahvistus tuli s-postiin.kamalaa,kun näihin ei voi enää luottaa,ja ei varmaan ees laihdu noilla laastareilla.parempi vaan lähtee lenkille,ja syödä vähemmän.

• Kuusinkertainen

Ei kannata mitään ostaa Supershoppingilta. Minäkin sen karvaasti koin. Tilasin sieltä näytepakkauksen tabletteja hinnalla 5,10. Ilman ensimmäistäkään maksuhuomautusta minulle tuli lasku perintätoimistolta, ja tietysti moninkertaisena: 31,15. Eli huuhaata ja huijausta koko firma.

• Aikas vihainen

Kiva, tänään tuli maksumuistus tuosta Hoodia Superslim -näytepakkauksesta. En ole vaan saanutkaan koko näytepakkausta. Laitoinkin tuonne Alektumille vihaisen viestin asiasta. Ja sitten tuolta Shoppingilta tuli viimeviikolla uusi pakkaus, jossa lasku 32,82e. Siinä esittelypakkauksessa varmaan olisi lukenut, että nuo pitää perua erikseen, mutta kun ei sitä tullut

Maksaa laskun tuotteesta, jota ei ole saanutkaan.. PRKL!

• egon 3

perutaan x-power patch sekä natural smoke stop lähetys. näitä ei ole tilattu

• Petetty4

Rosvofirmalta todella vaikuttaatuo SuperShopping. Siltä ei kannata ottaa vastaa lahjoja, joita tarjoavat. Jos ottaa ilmaisen lahjan, joka painaa vaikkapa 50 grammaa, niin postituskulut ovat 70 euroa, kuten minulle kävi. Sitten he perivät raivokkaasti saataviaan. Varokaa ja varotakaa muitakin.

• Täysin paska firma. Perivät jo kertaalleen maksettuja laastareita. Ilmeisesti kytköksissä Alektumiin jollain tapaa.
        Varokaa!!!!

• minaaa1
        MarkkuP kirjoitti:

Täysin paska firma. Perivät jo kertaalleen maksettuja laastareita. Ilmeisesti kytköksissä Alektumiin jollain tapaa.
        Varokaa!!!!

sama homma kävi minulle niitten laastareitten kanssa.. Ja alektumin akan kanssa sai taistella kun viimestä päivää ennen kun suostuivat olla perimättä.. mulla 60 € perintälasku olemattomista laastareista... ja kilpailua tuli täytettyä

• elektrolyysi/Fe
        MarkkuP kirjoitti:

Täysin paska firma. Perivät jo kertaalleen maksettuja laastareita. Ilmeisesti kytköksissä Alektumiin jollain tapaa.
        Varokaa!!!!

ne laihdutuslaastarit myös on huijausta.

kuten detox-jalkakylpy joka muka poistaa kuona-aineita.
        se ruskea väri tulee elektrolyysin vuoksi siitä mötikästä, ei ihmisen jaloista.

laastareissa pelaa joku kemiallinen huijaus myös eli ne laastarin aineet
        reagoi kehon lämpöön ja hikeen,
        jalasta ei mitään kuona-aineita liukene.

Kaikenlaista huijausta.

ja sitten alektumit rahastaa päälle.

• Lakimiehen vaimo.
        elektrolyysi/Fe kirjoitti:

ne laihdutuslaastarit myös on huijausta.

kuten detox-jalkakylpy joka muka poistaa kuona-aineita.
        se ruskea väri tulee elektrolyysin vuoksi siitä mötikästä, ei ihmisen jaloista.

laastareissa pelaa joku kemiallinen huijaus myös eli ne laastarin aineet
        reagoi kehon lämpöön ja hikeen,
        jalasta ei mitään kuona-aineita liukene.

Kaikenlaista huijausta.

ja sitten alektumit rahastaa päälle.

Taas joukkoon yksi!
        EN OLE TILANNUT, ENKÄ OSALLISTUNUT KILPAILUIHIN! Siitä huolimatta sain eilen postista kuoren, SuperShopping, nimiseltä yritykseltä.
        Avasin sen, sisällä oli Daily Q10, jonkinlainen RAVINNELISÄ?????.
        Teen itse ruokamme, olemme normaalipainoinoisia, en ymmärrä mihin / miksi nämä on lähetetty.
        Olen ottanut tavaksi, tulla ensin nettiin, katsomaan mitä täällä, asioista puhutaan!
        Nyt käsitän, tämä on huijausta koko, lähetys. Onneksi mieheni on lakimies!
        Kiitos teille kaikille.

• supersukka1

Vielä lisää. Palautin tuottteen - sukat. tuli uusi lasku, palautin sen . Parin viikon päästä perintätoimisto perii laskua. On muka ollut palauttanut ajoissa, meni kolme päivää tuotteen saapumisesta kun palautin sen. Postin kuitti on tallella. Lisäksi perintätoimisto sanoi, että minulla ei ole palautusoikeutta. palautus koskee muka vain erikoistarjouksia, siis ensimmäistä ostosta. Tietääksen postimyynnin tuoteet saa palauttaa aina. Eikä tarvitse edes perustella palautusta.
      Ei enää mitää mistään postimyynnistä:

• Kehumattaparas

Samanlaisia tai oikeastaan vielä ikävämpiä kokemuksia minullakin virolaisista huijaavista postimyyntifirmoista. HUIJAREITA KAIKKITYYNNI. katsotaan van tämän lausunnon jälkeen, milloin tuleen miehet Tallinnasta kolkuttelemaan ovelleni. Jos niin kävisi, niin silloin en hakisi enää edes viinaa Virosta. Ja nekin matkat tekisin Eckerö-linen laivoilla. En varmasti käyttäisi Tallinkin laivoja, sillä hehän osasivat UPOTTAA ms. Estoniankin. Ja nimenomaan UPOTTAA! Ja tämä siksi, että koska minulla on ollut siitä upotuksesta lähtien tiedossani niin tulenarkaa tietoa hallussani, että se on aina poistettu nettisivuiltakin noin parin kolmen tunnin päästä julkaisemisesta. Että, sellaista virontietoa ;-)

Suomalaisten pitäisi julistaa vironkauppa boikottiin niin pitkään kunnes oppivat tekemään rehellisempää kauppaa. Siinä teille kaikille ohjetta!

• huiputettu

Moi Raimo,
      Et ole ainoa joka erehtyy kyseisen firman hujaukseen. Ymmärtääkseni pakkomyynti pitäisi olla Suomen lainmukaan kriminalisoitu, muutta Viron pojat ne vaan vähät välittää. Älkää ihmeessä kukaan menkö tilaamaan ko. firmasta mitään. Selvää rikollista touhua.

• lasku-tuli

Tuolta firmasta tuli osoitteeseeni joku näytepakkaus jotain ryppyvoidetta laskun kanssa. Lähetys tuli sellaisen henkilön nimellä jota en tunne eikä asu osoitteessani, jossa olen itse asunut 13 vuotta, joten tuskin kukaan entinen asukaskaan. Osoite oli täsmälleen osoitteeni. Jos laitan sen takaisin postiin, niin sehän löytää takaisin osoitteeseni, koska osoite on minun. Mitä teen? Revinkö laskun ja heitän ryppyvoiteet helvettiin ja odotan perintäkirjettä maksamattomasta tilauksesta jonka on tilannut osoitteeseeni joku ketä en tunne?

• juuuuuuyyytt

Se kirjehän ei ole sinulle osoitettu, jos vastaanottajana oli eri henkilö. Osoitteen perusteella ei lähdetä sinulta perimään toisen saatavia. Voit vetää henkselit osoitteen päälle, kirjoittaa että "ei asu tässä osoitteessa" ja viedä takaisin postiin, toivonmukaan löytää lähettäjälle. Jos aiempi asukas ei ole muuttanut osoitetietojaan väestötietojärjestelmään, niin voi olla että saat jatkossakin hänelle kuuluvia kirjeitä mahdollisesti.

• sadfsdawafssd
        juuuuuuyyytt kirjoitti:

Se kirjehän ei ole sinulle osoitettu, jos vastaanottajana oli eri henkilö. Osoitteen perusteella ei lähdetä sinulta perimään toisen saatavia. Voit vetää henkselit osoitteen päälle, kirjoittaa että "ei asu tässä osoitteessa" ja viedä takaisin postiin, toivonmukaan löytää lähettäjälle. Jos aiempi asukas ei ole muuttanut osoitetietojaan väestötietojärjestelmään, niin voi olla että saat jatkossakin hänelle kuuluvia kirjeitä mahdollisesti.

No mutta voihan joku joka ei aio tai halua maksaa tilaamiaan tavaroita, tilailla tavaraa väärällä nimellä kuten sellaista harrastavat varmaan yleensä tekevätkin. Millä perusteella niitä sitten lähdetään perimään, jos nimi on väärä mutta osoite oikea. Aivan, eli osoitteen perusteella. Ei ole vaikea selvittää kuka osoitteessa asuu. Millä todistat ettet ole tavaraa väärällä nimellä tilannut.

• RKN

Minulle tuli jotain pillereitä tuolta,vaikka en ole tilannut ja vielä lasku mukana.Mikä ja ketkä tekevät tätä,eikö tätä saa loppumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      255
      4554
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3237
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2293
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe