Miten paljon teillä on maksanut kolarikorjaus suunnilleen? Peräänajo eli etupää rutussa aika pahasti. Mietin liikutaanko sadoissa vai tuhansissa euroissa.
Terveisin nimimerkki en ole koskaan aiemmin kolaroinut eikä mitään tietoa kustannuksista..
Kolarikorjaus
7
3939
Vastaukset
- Aadi
ehdottomasti. Satasilla ei nykyaikana saa mitään korjattua jos on kunnolla rutussa...
- korjailla enää.
Kyllä minäkin kallistun sinne tonnien puolelle.
Peltiosien vaihto ja maalaus on kallista, eikä syyläritkään ole huokeita. Saati moottorin osat. - kerroit
auton merkin ja vuosimallin,niillä ei varmaan ole mitään merkitystä korjausarvion kanssa?oma tarkka arvioni on satasesta ylöspäin.hintaarvion alapäässä nissan cherry -84 ja yläpäässä bugatti-07
Jos -84 mallin Cherryssä ja -07 Bugatissa on suunnilleen samanlainen vaurio, niin kyllä se korjauskin maksaa silloin suunnilleen saman verran.
Korjaamoilla ei ole mitään halvan auton tuntitaksaa ja kalliin auton tuntitaksaa. Vaan niillä on yksi tuntitaksa, jolla korjataan kaikki autot. Eikä ole myöskään sellaista työkalua joka tulisi halvemmaksi käyttää Cherryssä kuin Bugatissa. Ei ole myöskään mitään halvan auton maalia, vaan kaikki maalataan samalla maalilla. Jos joudutaan uusimaan korin osia, niin sieltä voi hinta eroja löytyä. Nekin ovat yllättävän vähäisiä uusissa osissa. No Cherryyn saattaa löytyä B- osia joten sitä kautta korjaus kyllä tulee jonkin verran halvemmaksi.
Voisi sanoa että -07 Bugatin korjaus voi tulla työnä jopa halvemmaksi, kun ei tarvitse välttämättä takuta ruosteiden kanssa joita Cherryssä jo varmasti on ja joita kumminkin pitää "vähän" siistiä kun kerran osalle on maalaus annettu.- autonsa rytännyt
weccu kirjoitti:
Jos -84 mallin Cherryssä ja -07 Bugatissa on suunnilleen samanlainen vaurio, niin kyllä se korjauskin maksaa silloin suunnilleen saman verran.
Korjaamoilla ei ole mitään halvan auton tuntitaksaa ja kalliin auton tuntitaksaa. Vaan niillä on yksi tuntitaksa, jolla korjataan kaikki autot. Eikä ole myöskään sellaista työkalua joka tulisi halvemmaksi käyttää Cherryssä kuin Bugatissa. Ei ole myöskään mitään halvan auton maalia, vaan kaikki maalataan samalla maalilla. Jos joudutaan uusimaan korin osia, niin sieltä voi hinta eroja löytyä. Nekin ovat yllättävän vähäisiä uusissa osissa. No Cherryyn saattaa löytyä B- osia joten sitä kautta korjaus kyllä tulee jonkin verran halvemmaksi.
Voisi sanoa että -07 Bugatin korjaus voi tulla työnä jopa halvemmaksi, kun ei tarvitse välttämättä takuta ruosteiden kanssa joita Cherryssä jo varmasti on ja joita kumminkin pitää "vähän" siistiä kun kerran osalle on maalaus annettu.Auto on pikku Getz. Mulle kelpaa tarvikeosatkin, ei tarvi olla alkuperäisiä merkkivaraosia. Purkaamoilta sun muualta ei löydy osia.
Puskuri menee kokonaan uusiksi, konepelti selvinnee suoristuksella, toinen lokasuoja vaatii vähän suoristelua. Jäähdytin uusittava.. ja joku muovikotelo siinä lähistöllä, en muista enää.
Ja sitten se maalaus, joka lienee kallein yksittäinen menoerä.
Ruostesuojauksen tekee etupäähän.
Korjaajan tuntitaksa on edullinen verrattuna moneen muuhun. - wekkuli...
weccu kirjoitti:
Jos -84 mallin Cherryssä ja -07 Bugatissa on suunnilleen samanlainen vaurio, niin kyllä se korjauskin maksaa silloin suunnilleen saman verran.
Korjaamoilla ei ole mitään halvan auton tuntitaksaa ja kalliin auton tuntitaksaa. Vaan niillä on yksi tuntitaksa, jolla korjataan kaikki autot. Eikä ole myöskään sellaista työkalua joka tulisi halvemmaksi käyttää Cherryssä kuin Bugatissa. Ei ole myöskään mitään halvan auton maalia, vaan kaikki maalataan samalla maalilla. Jos joudutaan uusimaan korin osia, niin sieltä voi hinta eroja löytyä. Nekin ovat yllättävän vähäisiä uusissa osissa. No Cherryyn saattaa löytyä B- osia joten sitä kautta korjaus kyllä tulee jonkin verran halvemmaksi.
Voisi sanoa että -07 Bugatin korjaus voi tulla työnä jopa halvemmaksi, kun ei tarvitse välttämättä takuta ruosteiden kanssa joita Cherryssä jo varmasti on ja joita kumminkin pitää "vähän" siistiä kun kerran osalle on maalaus annettu.kysymys,tiedätkö mitä sanalla kolarikorjaus tarkoitetaan?.minäpä kerron,auto korjataan sellaiseen kuntoon mikä se oli ennen kolaria ja joskus siihen tarvitaan uusia/ehjiä osia,sen vuoksi myös auton merkillä on väliä.esim.monessa autossa on puskurin takana jäähdytin,cooleri,ilmastoinnin kenno,vaihdelaatikon ja moottoriöljyn lauhdutin,toisissa taas ainoastaan jäähdytin,näistäkin tuli jo iso ero kustannuksiin,tämän takia kukaan ei voi laskea kustannusarviota tietämättä auton merkkiä tai näkemättä autoa.korjaamoilla on tietty tuntitaksa mutta autoissa on paljon eroja mitä et tod.näk. ymmärrä.itselläni sen verran korjauksista kokemusta että erimerkkiset saman verran kolaroidut autot niin korjaus osat,hintaeroa saattaa olla monta tuhatta.montako olet itse korjannut,ja aina samalla rahalla,kirjoituksesi näyttää että olet alan expertti.
- 100kg pakkelia
sit myyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157