Hei!
Kaverin puolesta kyselen, onko kellään mitään tietoa Alkio-opistosta joka sijaitsee Jyväskylän lähellä? Lähinnä se, että oliko siitä mtään apua yliopistoon pääsyssä, millaisia opettajia siellä oli? Oliko sisältö ollenkaan sen 3500e maksun arvoista?
Ja valmennuskursseista vielä, että onko eximian tms valmennuskurssit olleet hyviä? Mitä pidätte parhaimpina ja rahan arvoisina?
Kiitos paljon vastaajille!
Alkio/valmennuskurssit
Hanmer
1
404
Vastaukset
- eximiasta
tosin en tiedä mihin olet hakemassa, mutta...
itse olin erään kaupungin eximian lääkiksen valmennuskurssilla keväällä 2006, ja sinne sattui hyvät opettajat, joiden avulla pääsin sisään. en tiedä oliko materiaali niin kovin erinomaista, ainakin fysiikan ja kemian osalta lukion kirjoilla pärjää hyvin.
ei voi suoraan sanoa onko mikään valmennuskurssien järjestäjäyritys niin kovin erinomainen, sillä kaikkihan riippuu sinne sattuvista opettajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106