Nyt apua nopeasti näihin kysymyksiin kultahamsterista! :
1. voiko hamsullani olla hikka?? (kultahamsu)
2. onko tavallista jos hamsun hännän tyvessä on patti?
3. kuinka monta kertaa viikossa hamsun pitää päästä jaloittelemaan?
AUTTAKAA!!!!
7
1307
Vastaukset
- hmm...
1.Ei tietoa. Omalla kultahamsterillani ei ainakaan ole.
2.Ei ole tavallista. Patti voi olla kasvain johon hamsu yleisimmin kuolee. Sinuna käyttäisin hamsua eläinlääkärillä.
3.Mieluiten päivittäin. 1. Voiko hamsullani olla hikka?
- Kyllä voi, mutta hyvin harvoin niillä sitä on.
2. Onko tavallista jos hamsun hännän tyvessä on patti?
- Patti voi toki olla kasvain, kuten aikaisempi vastaaja sanoi, mutta se on todennäköisesti knikki eli hännän ruston epämuodostuma/vamma. Sen voi saada knikillisiltä vanhemmilta geeneissä tai se voi olla hamsterin/omistajan itse aiheuttama (hännälle putoaminen ja hännän vääntyminen). Knikki ei ole vaarallinen, jos se on hännässä, mutta selkärangassa se voi aiheuttaa halvaantumisen.
- Jos patti on kuitenkin suurehko ja sinipunainen, se on luultavasti kasvain. Jos hamsteri alkaa aristaa häntää tai patista alkaa vuotaa verta/jotain muuta nestettä tai se näyttää tulehtuneelta, vie hamsteri eläinlääkärille.
3. Kuinka monta kertaa viikossa hamsun pitää päästä jaloittelemaan?
- Hamsterin halukkuudesta riippuen, vaikka joka päivä, jos vain mahdollista. Muutaman kerran viikossa useimmiten on riittävä määrä.- adskuneppari
Kiitos vastauksista
adskuneppari kirjoitti:
Kiitos vastauksista
Se on mitä luultavimmin knikki. Varmuuden vuoksi älä koskaan teetä hamsterillasi poikasia siltä varalta, että knikki on perinnöllinen eikä aiheutunut vamma (esim. poikasajalta). Knikki voi siirtyä poikasille ja pahimmassa tapauksessa ne voivat olla täysin halvaantuneita.
- adskunepparii
Tii.nu kirjoitti:
Se on mitä luultavimmin knikki. Varmuuden vuoksi älä koskaan teetä hamsterillasi poikasia siltä varalta, että knikki on perinnöllinen eikä aiheutunut vamma (esim. poikasajalta). Knikki voi siirtyä poikasille ja pahimmassa tapauksessa ne voivat olla täysin halvaantuneita.
Hamsterini on poika joten sillä ei ole teetätetty poikasia
- Kultahamsteri725
Minun hamsterillani on hikka ainakin kerran viikossa tai vähemmän..
- hamsu
Päästän itse hamsuni jaloittelemaan lattialle melkein jokapäivä. toki olen pitänyt aina välillä taukoja ja olen vain 3 kertaa viikossa (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058