Olen naimisissa lutkan kanssa. Silloin viisi vuotta sitten rakastumisen huumassa naiivisti uskoin, että rakkauden voima muuttaa hänet ja hän parantaa tapansa. Olin väärässä. Karu totuut paljastui eilen. Ensin iski viha, sitten toivottomuus ja lopulta apatia. Miten tästä eteenpäin? En tiedä. En todellakaan tiedä.
Vaimoni on lutka
-mies29-
6
3047
Vastaukset
- nyt sentään.
Ei se "polku" käyttämällä huonone, paranee vaan.
- tosissasi
aikuinen mies tule tänne kirjotteleen, että olet jossakin elämäsi vaiheessa luottanut naiseen.Käytettyjen autojen kauppiaskaan ei petä sinua niinpaljon kun nainen.Toisaalta, kyllä naisen kans on kiva nauttia elämästä.
- varmaan selvittää
asiaa. Se kuvailemasi käytös varmaan johtuu jostain traumoista, että voisitte mennä terapiaan tai jotain.
- vaan ei auta nyt..
naiset (kuin miehetki ollessaan..) on
- Anonyymi
NAPPAA KORVISTA KIINNI!!!!!!!!
Voin hoidella vaimoasi isolla kullilla, niin on hetken hiljaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309