Nyt sitten loppuu se kaahailu maanteillä!
http://tunteella.xerc.biz/dump.viewfile.php?file=00002555.gif
Perkele
8
1950
Vastaukset
- tietää_
Tartteekin keventää hivenen kaasujakaa...... :-/
- desrfgy
Voi kauhee kun oli hirveän näköistä. Ajellaan varoen.
- jos olet herkkä
Itseäni alkoi melkein heti pyörryttää... Ajattehan varovasti!
- Saved-89
Aika pahan näkönen kolari ... Ja aika töykeetä mennä kuvaamaan ku joku on "lähes" kuollut .
En ainakaan omalle kohdalle toivo uteliaita
ihmisiä tuijottamaan :P - tietää_
Kyä noissa onnettomuuksissa tulee pahaa jälkee. TV:ssä ku kerrotaan jonkun kuolleen liikenneonnettomuudessa, niin se on useimmiten juuri tuon näköistä eikä mitään kivaa katsottavaa.
- aivan karseeta
yks hirveimpiä pätkiä netis mitä nähny ,kiitos tästä
- Lee-
Aika karu pätkä kylläkin, mutta ei niin shokeeraava, että vaikuttaisi jotenkin ajotapaani. Tuollaisen näkeminen "livenä" olisi paljon rankempi kokemus kuin katsoa se netistä, jolloin se ei itseeni vaikuta lähes ollenkaan.
Tiedän kuitenkin, että, jos joskus tuollaisessa kunnossa tulen olemaan, niin olen luultavasti kuollut välittömästi onnettomuuden aikana. Tuollaiseen nimittäin vaaditaan erittäin raju onnettomuus.
Tämä on ehkä hieman väärä osio, sillä tuo voisi ajaa asiaansa paremmin "liikenne" -osiossa. - viuhti¨
Ihan kauheaa tuollainen! Tuollaisten näyttäminen on melkeinpä jo törkeää, ei minkäänlaista kunnioitusta vainajaa kohtaan! Hyi kamala!!! :'(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717