Minkä takia Ismo lähettää videossa terkkuja Pentille, Pekalle, Ristolle, Keijolle sekä Matille?
Ovatko he mielikuvitushenkilöitä vai kavereita IRL? Onks just noihin nimiin joku erityinen syy? Kaikki tappaneet itsensä tai täysin alkoholisoituneita tai muuten vaan kiva porukka?
Sori uteliaisuuteni :)
Mix se ei lähetä terkkuja esim. mulle?
Huvittavaa loppukesää Sulle!
Paskiaisvideon terveiset
4
409
Vastaukset
- Juupijuu
Kuuntele kappale Minä ja pojat niin saattaa selvitä.. hyvää loppukesää.
- minä ja pojat
Niin, eikös ne terveiset lähetetä siinä Ruuvaa, väännä, säädä, hinkkaa-videossa eikä suinkaan Paskiaisessa. Ja nämä henkilöthän mainitaan kappaleessa Minä ja pojat, Penttiä lukuunottamatta jolle on oma kappaleensa. Pentti/Pena muuten seikkailee aika useassakin Alangon kipaleessa..
- Yksi Moniste
Pahoittelen errrrehdystäin.
Toivon selitystä, enkä sitä, että käskette tekemään jotain ja miettimään, olkaa hyviä......................................................................................... - hauskalaulu
ne on Minä ja pojat-biisin hahmoja, kuvannevat eri elämänvaiheita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728