VOITTAVA limit peli

????????

Pelasin eräänä päivänä limitti peliä 2/4 sentin tasolla. Pöydässä oli vaihtelevasti 5 - 8 pelaajaa. Eräs pelaaja pelasi jokaisen käden, puolen tunnin aikana kaikki kädet. Heppu teki tunnissa 4 dollaria.
Minä pysyin omillani, joltain muulta rahat sai.
Siirryin toiseen pöytään. Jonkin ajan kuluttua tämä heppu tuli taas samaan pöytään. Pöydässä alkoi olla saitin tiettyjä vakiojauhajia, joten lopetin pelaamisen siinä pöydässä heti. Jäin katsomaan tämän hepun edesottamuksia pöydässä. Edelleen sama taktiikaa: jokaista floppia katsomaan ja jos joku korotti, tämä re-reissasi.
Kaveri tuli alaspäin nopeasti pari dollaria. Ajattelin että nämä kokeneet pelaajat ottavat tältä reissailijalta luulot pois.
Mutta jonkin ajan päästä palasin katsomaan, ja kokeneet jyyrät kaikki olivat lähteneet pöydästä. Reissailija heppu oli edelleen tullut ylös päin. Jotain kaverin pelissä oli, kun saitin kokeneimmat ja voitollista peliä pelaavat eivät jatkaneet hepun pöydässä. Eli onko sittenkin voitollisin peli skitsofreenistä reissailua ja toisten pelaajien totaalista sekoittamista ?

1

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AAAKK

"Pelasin eräänä päivänä limitti peliä 2/4 sentin tasolla.

...

Jotain kaverin pelissä oli, kun saitin kokeneimmat ja voitollista peliä pelaavat eivät jatkaneet hepun pöydässä."

Ei millään pahalla, mutta "kokenut, voittolista peliä pelaava" ja 0,02/0,04 fixed ei mahdu samaan tarinaan. Sokea apinakin murskaa tuon tason jo viikossa siihen malliin että siirty taatusti ylöspäin. Ainoa mitä tarvitsee voitolliseen peliin jonnekin $2/4 tasoille saakka on lähtökorttitaulukon ja osaamisen painaa "Bet" tai "Raise" nappulaa hyvällä kädellä ja "Fold" nappia huonolla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe