Monta Candy Candy -vhs kasettia suomessa on julkaistu? Entä Starzingeriä ?(suomeksi puhuttuina)
Candy Candy ja Starzinger
5
343
Vastaukset
- Potenssi Nahki
Starzingereitä on julkaistu Suomessa 6 kasettia (omistan ite kaikki, ENKÄ MYY!).
Candy Candyeistä en oo varma, mutta mun sisko omistaa useita, ainakin yli viisi. Toivottavasti autto :)- TaniaDania
Jostain vain kuulin huhua, että Starzingereitä olisi 7kpl... Itselläni on myös (kaikki) 6 kasettia ja halusin vain saada jotain varmistusta tälle kun aikomus olisi tallentaa kasetit dvd levyille!
Candyjä luulin olevan 10 kasettia mutta näin jossain candy candy 11...
- SSandy
Minulta löytyy Candy Candy videoita 11 kappaletta. En osaa sanoa onko enempää Suomessa julkaistu.
- Tytöntyllerö.
Candy Candya on Suomessa julkaistu 11 kasettia. Kymmenen numeroitua ja yksi special-leimaa kantava.
Voi olla, että täälläkin innostutaan myöhemmin julkaisemaan lisää Candyja - ainakin (muistaakseni) Koreassa tehdään nyt uudelleenjulkaisua.- TaniaDania
Noh jos niitä kerran on 10 numeroitua eli 1-10 special niin onkos tämä sitten joku feikki..
http://riemun.huuto.net/auctionimages/b/dc/c5d3a29596dab6069c4432a355366-orig.jpg
Olen näet onnistunut keräämään pari puuttuvaa kasettia ja nyt olis kaikki koossa. Tarkotus olis tallentaa ne dvd-levyille mutta nyt jäi tämä 11:sta Candy kummittelemaan ja viivästyttämään projektia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337