mä valmistun lukiosta ens keväänä ja oon aatellu pitää sen jälkeen välivuoden, ladata akkuja. kysyisin vaan, et miten helposti pääsee esim. kaupan kassalle töihin? tarvitseeko siinä pitkän matikan vai riittääkö lyhyt?
välivuodesta...
4
1246
Vastaukset
- vaan...
Tarvitset työkokemusta, suhteita ja onnea.
- Lomat jo mennyt.
Varsinkin, kun kävit lukion ja heti pitää ottaa seuraavan askeleen, jos teidät, mitä haluat.
Eri asia, jos on käynyt 10-luokan, jos ei päässyt haluamalleen esim...ammattikouluun. Silloin on hyvä pitää välivuoden ja sitten aloittaa ahkerasti ja takoa silloinkin, vaikka olisikin vakituinen paikka.- pitäminen kannattaa
yleensä aina, jos motivaatiota opiskeluun ei ole tai ei tiedä mitä haluaisi opiskella.
- euraasia
Ei matikan pituudella mitään väliä ole. Ja ei välttämättä tarvitse työkokemustakaan jos on tuuria. Mä uskon, että aina jotain työtä löytyy kun ei ole turhan nirso. Ja varsinkin jo kotona vielä asut, niin voit varmaan rauhassa etsiä sopivaa työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279