Mikäs merkki on elämäsi omalaatuisin, niin hyvässä kun pahassa. Ketä ei voi heti ymmärtää, mutta ehkä jälkijunassa herää tajuamaan? Kuka on edellä aikaansa, jollain vanhanaikaisella tavalla?
omituisin
24
4629
Vastaukset
- tulee mieleen
skorpioni ja vesimies.
- oisin...............
sanonut:D omituisii on!
- ...
ei vaan skorpioni ja rapu.
- ei tavis
kumpainenkin
- itefisu
kalat on ilman muuta omituisimpia. Joka merkissä on kummia tyyppejä - tulee mieleen neulansilmään saunaa rakentavia rapuja mutta kyllä kalat on tosi outoja hei
- koska
Kalat on kaikenlaisia. Itselläni ainakin luonne vaihtelee fiiliksen mukaan, fiilis vaihtelee jatkuvasti.
- angi
..jonka kanssa et sovi. Et sitten millään. elikä me kaikki ollaan omalaatuisia kun emme voi millään sopia kaikkien kanssa.
- kauris !
omituinen = kummallinen, merkillinen, erikoinen, ihmeellinen, outo
omalaatuinen = omaa erityistä laatuaan oleva, erityinen, erikoinen, erikoislaatuinen, erikoisluonteinen, omaperäinen, omintakeinen, spesiaalinen.
Täähän on selvä kuin pläkki: kyseessä on...- piperita
Näin oinaan näkökulmasta kyllä neitsyt ja kalat ovat outoja. Ainakin suurin osa niistä, joita minä tunnen:)
- haukan silmä
piperita kirjoitti:
Näin oinaan näkökulmasta kyllä neitsyt ja kalat ovat outoja. Ainakin suurin osa niistä, joita minä tunnen:)
on ehdottomasti kauris nainen.Et ota selvää hänestä.Kateellinen ja pahansuopa ja pitää itseään erikoisena,vaikka on vain omituinen.
- hyvänsuopa:
haukan silmä kirjoitti:
on ehdottomasti kauris nainen.Et ota selvää hänestä.Kateellinen ja pahansuopa ja pitää itseään erikoisena,vaikka on vain omituinen.
Tuolla ylempänähän on selvästi kerrottu, että erikoinen on suomenkielessä omituisen synonyymi.
Jos et muuten usko, niin tsekkaa nykysuomen sanakirjasta. :)))
Miks muuten ilmoitat, että et ota kauriista selvää ja heti perään kirjoitat tarkan määritelmäsi kauriin ominaisuuksista. - veskariT.
Just ku mun bestis ,joka on kauris.
- piupalipaupali
hyvänsuopa: kirjoitti:
Tuolla ylempänähän on selvästi kerrottu, että erikoinen on suomenkielessä omituisen synonyymi.
Jos et muuten usko, niin tsekkaa nykysuomen sanakirjasta. :)))
Miks muuten ilmoitat, että et ota kauriista selvää ja heti perään kirjoitat tarkan määritelmäsi kauriin ominaisuuksista.mä oon samaa mieltä ton toisen kans, et kauris(nainen) pitää itseään jotenkin erikoisen spesiaalina ja yrittää olla hyvä ihminen, mutta sisimmässään on pahansuopa.. Olisi rehellisesti vaan oma itsensä eikä luulisi olevansa jotain ihmeellistä :D
- ettäettä
omalaatuisimmat ovat skopu ja kauris
- vinkkelistä
katsottuna:
Omituisin merkki?
Kala: tänään näin, mutta pohdiskeltuaan huomenna noin ja...mutta toisaalta...
Mikäs merkki on elämäsi omalaatuisin, niin hyvässä kun pahassa.
Vaaka: kiltteyssyndrooma ongelmana
Ketä ei voi heti ymmärtää, mutta ehkä jälkijunassa herää tajuamaan?
Vesimies: selittää silkkaa kekseliäisyyttään ja tehokkuuttaan kaksi asiaa samalla kertaa
Kuka on edellä aikaansa, jollain vanhanaikaisella tavalla?
Kauris: edustaa kestävää kehitystä - vaaga
itseäni välillä nimitellään omituiseksi.
Muita: vesimies, kalat, jousimies.
Kalat eivät herkkyydessään ja intuitiivisuudessaan sovi nykyajan standardeihin. Jousimies on henkinen rajojen rikkoja. Vesimiehet eivät välitä juurikaan mitä heistä ajatellaan, kulkevat vain omia polkujaan. - Gem-86
Tämän keskustelun perusteella omituisuus on joku hyve? Ehkä monet tarkoittavat sillä luovuutta ja erilaisuutta. Mutta tavanomaiset "omantien kulkijat" ovat todellakin vain tavanomaisia.
Monet kaksosluonteen omaavat kyllä nousevat sellaisiin sfääreihin, josta kukaan ei heitä tavoita, jolloin he seuraavassa hetkessä ovatkin jossain muualla, jolloin sivullisen suht. järkevänkin ihmisen on vain pakko alistuneesti todeta: "Mikäs siinä vilahti? Todella omituista!"
"Suhyt.reory...ja nousee viidenteen ulottuvaisuuteen, jolloin kissat pyydystävät ihmisiä, otetaan diagdammi jalanjäljistä, pakkosuhtautuminen Elviksen auraan, Alonene in the dark..kiertotie, joka johtaa alkuperäiseen asetelmaan ja sillä välillä onnen kyyneleitä..." Omituista?
Omituisuus on jotenkin banaalia, mutta toisaalta sitten hyväksyttävää, koska ihminen peilaa itseään heikompiin tai vahvempiin. Harvemmin hän hyväksyy oman kuvansa peilissä.noh, neitsyet on jossain määrin turhan kriittisiä ja se ottaa päähän kun joskus takerrutaan sanaan ja vatvotaan sitä vielä kun toinen on jo unohtanut asian.TARKKUUS EI OLE SILTI HUONO JUTTU,JOS EI MENE PUOLUKANVARPUIHIN KOMPASTELUKSI JOKA ON LÄHEISILLE RASSAAVAA
Osaako vaaka tehdä päätöksiä vai onko kilttinä ihmisenä vähän vietävissä?KILTTEYS EI OLE HUONO JUTTU,MUTTA JOS SE ON EPÄITSENÄISYYTTÄ?
Kaikista merkeistä löytyy hyviä tyyppejä, mutta onko jousimies harvinaisin merkki, kun en tunne yhtään.Ja sen merkin sanotaan sopivan omani kanssa- * oivaltaa*
sadeilla kirjoitti:
noh, neitsyet on jossain määrin turhan kriittisiä ja se ottaa päähän kun joskus takerrutaan sanaan ja vatvotaan sitä vielä kun toinen on jo unohtanut asian.TARKKUUS EI OLE SILTI HUONO JUTTU,JOS EI MENE PUOLUKANVARPUIHIN KOMPASTELUKSI JOKA ON LÄHEISILLE RASSAAVAA
Osaako vaaka tehdä päätöksiä vai onko kilttinä ihmisenä vähän vietävissä?KILTTEYS EI OLE HUONO JUTTU,MUTTA JOS SE ON EPÄITSENÄISYYTTÄ?
Kaikista merkeistä löytyy hyviä tyyppejä, mutta onko jousimies harvinaisin merkki, kun en tunne yhtään.Ja sen merkin sanotaan sopivan omani kanssaJousimiehet on kapakassa ..baaritiskillä (siinä ihan kulmassa)itkemäs kadotettua nuoruuttaan, surkeuttaan ja yksinnäistä eloaan..ja odottamas lohduttavaa Emmaa, joka ottaisi hoitoonsa ja tekis siittä kunnollisen, raittiin ja suoraselkäisen kainaloisen. Yleensä pelastajana on oinas-nainen jonka kuvitelma :"minä parannan särkyneen ja otan hoitooni ja pelastan vaikka kokomaailman", menee ennen pitkää rikki silloin kun jousimies karkaa kotoa, taas baaritiskille, itkemään kamalia kotioloja..joissa "hellapoliisi"(eli oinas-parantaja-kotihirmu) yrittää nujertaa hänen miehisyyden (lue:itsesäälin)..ja odottelee paikalle "limukkaa juoden ja silmiään pyyhkien" uutta pelastajaa... elämä on rankkaa, mutta aina elämisen arvoista. :D
- kutritar
ehdottomasti omituisin on vesimies ja kauriskin kyllä , ainakin näin leijonan näkökulmasta :)
- sanoinpahan vaan
ehdottomasti kalat,
- ................
mielestäni kalat. tosin kalat voi luokitella taviksiin (eli joko todella naisellisiin naisiin tai nörtti miehiin) ja sitten se hörhöjen ryhmä, ne taiteelliset kalat.
vesimiehetkin... outoa porukkaa. - mielestäni on
nämä ravut. Luulee tietävänsä ne, mut sit uutta monipuolisuutta ja kaikkea pukkaa jostain paikasta. Omituisia tapojaki joillaki niillä. Mut toinen on myös sitten tämä Vaaka. Jänniä. Ja sit on tää Oinas. nää kolme on mun mielest ne omituisemmat, mut hyvällä tavalla :)
- myöskin omalta osalta
ravut kyllä on omituisia, kulkeevat lömpsöttävät yksinään kuin orpolapset ja ovat niin monimutkaisia. Mut toisaalta eniten nää vaa'at ja Oinaat on mielestäni omituisimpia merkkejä. Ja tämä vesimies. sellasia höpöttäjiä välillä. Sitten tulee mieleen vielä kalat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164