Tästä sarjasta löytyy myös vuoden-2004 2 euron erikoisraha EU:n laajenemisen kunniaksi. Onkohan tällä sarjalla vielä mitään erikoisempaa arvoa ?
Rahasarja 2004 proof
6
1129
Vastaukset
- Euro kolikkoja
Näyttäähän tuolla arvoa olevan, huuto.netissä noita on myyty 120 eurolla eli siellä kannattaa kokeilla myydä jos haluaa realisoida.
-Euro kolikkoja
---
Vatikaani, Monaco, San Marino - eurokolikkoja, 2e erikoiskolikkoja, juhlakolikkoja:
http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/
Noutokin näppärästi Helsingistä. - Sitten
Taisi olla Huutonetissä myynnissä... kaupaksi meni noin 160 euroon.
- hans4
Voisin ostaa tuollaisen rahasarjan n 160 eurolla.
- Risuraha
Tuossa on tainnut hinta pompsahtaa aika reilusti. Matinmarkassa on myynnissä 495 eurolla. Voin myydä vähän halvemmalla, jos on kiinnostusta jollain ostaa vuoden 2004 rahasarja proof laatuisena.
- Repeedelleen
On näköjään vähän pomsahtanut hinta. Edelleenkin on itselläni kyseinen sarja, uskaltaako siittä luopua vieläkään...hintahan voi olla jotain muuta muutaman vuoden päästä. Joku viisas sen varmaan osaa ennustaa...
- kantsiitsekata
Laitoin juuri huutonettiin myyntiin oman 2004 proof sarjani. Kannattaa tsekata. Noista pyydetään tosiaan melkoisia summia nykyään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264