Onkohan se vain yksinkertaisesti niin että Simo ja the rest without the rumpali Mikko eivät kestä julkisuutta selvinpäin miksi heidän täytyy ottaa miestä väkevämpää joka kerta keikalla ?
Poikien kaljoittelu
4
1490
Vastaukset
- Aivo.
heiltä.
- luomuneito37
Enpä oo kymmenen vuoden aikana nähnyt simo silmua humalassa keikalla, keikan jälkeen on eri asia sehän ei ole enää työaikaa sillon saa juua mun mielestä vaikka kuinka paljon.
- ....
luomuneito37 kirjoitti:
Enpä oo kymmenen vuoden aikana nähnyt simo silmua humalassa keikalla, keikan jälkeen on eri asia sehän ei ole enää työaikaa sillon saa juua mun mielestä vaikka kuinka paljon.
Joskus on asioita joita tietoisesti tai tietämättään jättää näkemättä...
- minäkin lippuja olen maksan...
luomuneito37 kirjoitti:
Ja tuskin kertaakaan Simoa olen selvinpäin esiintymässä nähnyt, joskaan se ei ole minua haitannut. Taitaa olla niin ujokin, että tarvii hieman rohkaisua.. En ole itsekkään tainnut ihan selvinpäin olla kuin kerran..=) Muut bändiläiset olen kyllä selvinpäin nähnyt esiintyvän aika useinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269