Hei!
Olen koittanut löytää kivaa sabluunaa, jolla maalata lastenhuoneen seinälle kuvion/kuvioita. Erilaiset eläinaiheet sekä lapsen jalan ja käden kuviot kiinnostavat, mutten ole onnistunut sopivia löytämään. Osaisiko joku neuvoa hyvän osoitteen, mistä tällaisia voisin löytää? Netistä olen koittanut hakea hakusanalla sabluuna, mutta huonoilla tuloksilla.
Sabluuna lastenhuoneen maalaamiseen
2
1770
Vastaukset
Värityskirja!!!!!
Siinä on vaikka kuinka kuvia ja ideoita, ja sitten vaan piirtämään ne vaikka sellaseen muovitaskuun ja leikkelemään. Hyvin toimii =)
Sillein itse ainakin teen, toinen vielä kivempi idea on piiräminen kalvolle ja siitä piirtoheittimellä seinään, ja viivoja vetelemään =)
Olen ite katsellut kierrätyskeksuksesta piirtoheittimiä 30€, ei paha hinta, mutta ei ole vielä tullut ostettua.
Googlen kuvahaku on aika kätevä kans.
Hauskoja maalailu hetkiä =)- itse-se-tehtiin
Me teimme itse sabluunan. piirrettiin ja leikattiin kuviot paksulle kalvolle, ja sitten vaan maalaamaan. Onnistui tosi hyvin!
Aluksi mekin etsittiin netistä ja rautakaupoista, mutta sopivaa ei löytynyt. Itse tekemällä saa ainakin persoonallisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015