Hyväkarpit: Paras leikkele

menhir

Leikkelepakkauksia kun on kaupassa miljoonia, enkä nyt heti alkuun viitsisi alkaa tutkiskella kaikkien tuoteselosteita joten kysynpä täältä ensin.

Eli sellainen keskirasvainen leikkele, jossa olisi mahd. vähän lisäaineita (eikä sisällä natriumglutamaattia). Sais olla myös suht hyvänmakuinen, halpa, tärkkelyksetön ja glukoosia mielellään suht vähän.?

13

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXX---XXX

In your dreams baby!

• on aina lisäaineita, aromivahventeita ja joko sokeria tai glukoosia parantamassa makua. Vhh:lla en itse asiassa tarvitse kalliita leikkeleitä kun ne on tarkoitettu leivän päälle ja en syö leipää. Ostan lihan lihana. Jos löydän lisäaineetonta ylikypsää siankylkeä niin ostan palan, leikkaan itse ja kuumennan pannulla. Halvemmaksi tulee ostaa liha lihana, valmistaa se ja leikata itse.

• menhir

laitoinkin otsikoksi "hyväkarpit", sillä he saattavat syödäkin esim. täysjyväleivän päällä leikkeleitä.

Siankylkeä? Taitaa olla kertaostoksena kuitenkin aika kallis. Kauppahalleistako ostat?

• koojiimattila
        menhir kirjoitti:

laitoinkin otsikoksi "hyväkarpit", sillä he saattavat syödäkin esim. täysjyväleivän päällä leikkeleitä.

Siankylkeä? Taitaa olla kertaostoksena kuitenkin aika kallis. Kauppahalleistako ostat?

kauppahalleistapa hyvinnii.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koivistolta Tampereen Kauppahallista löytyy värärasvaisia leikkeleitä. Muutenkin ihan mieletttömän laaja ja hyvä valikoima leikkeleitä. Poronlihahan on myös hyvää ja sitä löytyy myös Kovistolta.

https://www.leikkeleliike.com/tuotteet

https://www.leikkeleliike.com

Minä luulen ettei se rasva ole leikkeleiden isoin ongelma. Lienee aikalailla sama onko siinä 1% vai 3% rasvaa.

Enemmän nitraatit ja glutamaatit aiheuttaa ongelmia kuin se rasva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen ettei se rasva ole leikkeleiden isoin ongelma. Lienee aikalailla sama onko siinä 1% vai 3% rasvaa.

Enemmän nitraatit ja glutamaatit aiheuttaa ongelmia kuin se rasva.

Ja suola aiheuttaa ongelmia. Yleensäkin lihaleikkeleet ovat ruokavaliomme epäterveellisin osa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koivistolta Tampereen Kauppahallista löytyy värärasvaisia leikkeleitä. Muutenkin ihan mieletttömän laaja ja hyvä valikoima leikkeleitä. Poronlihahan on myös hyvää ja sitä löytyy myös Kovistolta.

https://www.leikkeleliike.com/tuotteet

https://www.leikkeleliike.com

Menit sitten kaivelemaan 14 vuotta vanhan viestin esiin että pääsit mainostamaan.

• leivälle

Voita ja lohta, tonnikalaa ja kananmunia.
      Sekä teen lihamureketta jonka siivutan. Kaikkea mahdollista.

• Anonyymi

Ylikypsä kalkkunaleike. Savukalkkuna. Ei mulla muuta ole itsellä käytössä.

• Anonyymi

Palavikylykee salaatinlehen piuälle. Siitä ei (keto)ruoka parane.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      77
      3095
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      86
      2989
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1661
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe