aattelin lähteä tulevana kautena käymää barcelonassa ja tarkoitus olisi käydä katsomassa joku barcan peli.enää ei ole onelmana kun liput.tietääkö kukaan turvallista ostopaikkaa mistä ei jekuteta kovasti tyhmää suomenpoikaa.kuulin vaa että kannattaa olla aika varovainen?
liput
4
1423
Vastaukset
- Xavi
A) Paikan päältä - varsinkin ns. kevyempiin peleihin saa helposti lippuja Nou Campilta, ei välitysmaksuja, liput suoraan kouraan.
B) Ostat Barcan sivujen kautta (Ticketing) - ohjaa viralliselle lipunmyyjän sivulle, jossa nykyään voi valita paikatkin erikseen, toimitusmaksut. Kieli vaan uskoakseni edelleen Espanja.
C) Ostat välittäjiltä - esim. www.barcelona-football-club.com. Kokeiltu ja toimii, toimitus vaikka suoraan hotellille, mutta ilmaa hinnoissa jonkin verran.- Stinde_kalliosta
Moi
Itse kävin katsomassa keväällä Barcan peliä ja ostin liput MrTravelin kautta, jota kautta buukkasin myös hotellin. Liput oli hotellilla odottamassa, mutta makson lipuista 100% enemmän kuin lipuissa luki hinta. (nn. 45€ vs 90€) Eli en suosittele tätä.
Kaveri suositteli FC BArcelonan nettisivujen kautta ostamaan. Toimii kuulemma.
P.S. Hauska linkki tuli netissä vastaan:
huuhkaja.spreadshirt.net
- merja
Mistä löytyisi otteluohjelma, eli pelaako Barca esim pääsiäisen aikaan?
- Ticket2
ticket2.com myy lippuja kansainvälisiin futismatseihin
www.ticket2.com/fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738