Sain kortisonia hortoniin ja kuuri kun loppui,meni päivä ja oireet alkoi uudelleen.Sain ensiapuun jauhemaista lääkettä nenään ja meni hetki kun oireet oli poissa.Nyt kokeilen verpamil lääkettä,sydänperäisen rintakivun ja kohonneen verenpaineen hoitoon tarkoitettua lääkettä.Annoksen ottanut ja iho kukkii jo kivasti..Olen lukenut näitäkin sivuja paljon ja taitaa olla hortoni aikas hankala hoitaa.Osaisiko joku kokenut kertoa happihoidosta jota lääkäri ehdotti.
horton ja verpamil
hemari
2
1676
Vastaukset
- horton nainen
Minulle aloitettiin Verpamil estolääkitys viime talvena. Aluksi oli sydämen tykyttelyä ja poskien punoitusta, mutta ne menivät ohi, punoitus muutamassa päivässä ja tykyttelyä kesti muutaman viikon. Päänsäryt jäivät pois kokonaan tai tulivat huomattavasti lievempänä. Elämäni ainakin parani huomattavasti Verpamilin aloituksen jälkeen.
- kaa2
Minkälaisella annoksella sulla aloitettiin se Verpamil? Ja onko kohtaukset edelleen pysynyt poissa horton nainen? :) t. Kohtalotoveri, jolla eilen aloitettiin tuo Verpamil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337