Kenen kanssa tulette toimeen?

metallikoira

Vähän galluppia siitä kenen kanssa eri merkit tulevat toimeen ja keiden kanssa ei synkkaa.

Minä, koiraN, tulen parhaiten toimeen sikojen, hevosten ja tiikereitten kanssa, niin ja tietty toisten koirien.

Lohikäärmeitä en voi kestää, vaikka kuinka yritän ja niitä sitten parveileekin ympärilläni jatkuvasti.

Naimisissa olen puhvelin kanssa, joka on kieltämättä vähän tylsää seuraa..

4

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole pärjännyt lohikäärmeen eikä koiran kanssa. Vuohi jätti haikeansuloiset muistot eli oikeat ihmiset väärään aikaan väärässä ympäristössä...

• tässä :)

Itse olen ApinaN.

Itse tulen toimeen oikeastaan kaikkien kanssa. Ehkä hevosten ja käärmeiden kanssa ja muiden apinoiden kanssa tulee parhaiten. En osaa sanoa, laajalti ystäviä :)
      Välillä en voi kestää muita apina merkkisiä, mutta aika harvoin tuota on. Tässäpä tämä olikin. ainiin, seurustelen käärmeen kanssa. Yhdessä jo 3 vuotta ja aika tulista hommaa *nam*

• *Coconut

Erityisen hyvin tulen toimeen vuohien, sikojen, koirien ja käärmeiden kanssa. Noista ilmeisesti vuohi, sika ja koira ovat samanluonteisia "kilttejä höppänöitä" kuin minä itsekin.

Lohareidenkin kanssa tulen toimeen, tosin heidän itseriittoisuutensa hymyilyttää aina silloin tällöin, vaikka ihailenkin heidän omaksumaansa ammattitaitoa.

Tiikeri on minulle selvästi liian ketterä käänteissään ja kukon "nokkiminen" ja määräilynhalu ärsyttää.

Härät, jänikset ja hevoset ovat jotenkin outolintuja, maailmamme eivät vain kohtaa.

Huomaan tuon saman oman merkin karsastuksen ja erityisesti tuli- ja metalliapinan kanssa kipinät sinkoilevat.

Olen ollut jo piiiiitttkääääään hiljaisen, vahvan ja todella seksikkään käärmemiehen hypnotisoivassa kuristusotteessa;o)))))

• lohikäärme

ja en tule toimeen koirien kanssa ne on pessimistisiä luonteita ja aina näykkimässä:)
      Tiikerit ja Rotta ja sika sopii mulle olen naimisissa sika palleron kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe