Voiko tallentavalla dvd:llä tallentaa ohjelmia niin identtisen digitaalisina, että YLE:n tekstitykset tulevat myös tallenteeseen? Eli voiko digitaalisen tallenteen siirtää puolin ja toisin digiboksin ja dvd:n välillä, niin että sisältö säilyy samana. Itselläni ei ole vielä kumpaakaan vehjettä, mutta ehkä vielä kummatkin hankin.
Muistan miten Tauno Äijälä jo vuoden takaisessa digi-illassa radiossa sanoi, että ainoa tallennusmuoto, jossa signaali myös säilyy digitaalisena olisi tämä digiboksin kovalevy. Itse olen tästä eri mieltä, jos kerran on myös tallentava dvd.
Tallentava dvd ja digiboksin kovalevy
5
802
Vastaukset
- on oikeassa
tuossa asiassa. Jos sinulla on tallentava DVD, niin ainoa konsti tallentaa sille digiboxista ohjelmaa on scart-liittimen kautta analogisena, jolloin tekstitys "poltetaan" kuvaan kiinni ja kuvan laatukin muuttuu siinä samalla.
- se tallennus
apa66 kirjoitti:
...siis voi tallentaa dvd:lle digitaalisena, jos ei ole tekstitystä?
DVD:lle on digitaalista, mutta se kuvan siirto boxin ja DVD:n välillä on aina analogista riippumatta onko tekstitystä vai ei. En osaa paremmin selittää :(
se tallennus kirjoitti:
DVD:lle on digitaalista, mutta se kuvan siirto boxin ja DVD:n välillä on aina analogista riippumatta onko tekstitystä vai ei. En osaa paremmin selittää :(
...kiitos tiedosta.
Jos on erillinen DVD-tallennin, niin kuva siirtyy analogisena. Tämä tarkoittaa esim. että tekstit poltetaan kuvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748