...johonkin koulututtuunne esim., kun olette nettideittailleet? Mitä sellaisesta on seurannut?
Oletteko törmänneet tuttuunne...
9
1945
Vastaukset
- häpeä
josta seuraa se että yleensä profiilit häviää heti ja tulee takaisin toisella profiililla jossa ei ole kuvaa.
- tuollaista ei
apa66 kirjoitti:
No entä jos ei ole ollut kuvaa ollenkaan ja sitten olisitte vaikka vaan tavanneet?
ole kyllä päässyt sattumaan, tosin kerran olin treffeillä kaverin siskon kanssa :D
- heh heh
ja kun ei löytynytkään sitä ihannemiestä niin otettiin wanaha warastosta uusiokäyttöön :)
- pariinkin
Kaksi miestä joilla on kuvalliset profiilit vielä tälläkin hetkellä treffeillä on mun tuttujani, toisen kanssa jopa joskus junnuna ollut hänen kanssaan viritelmiä :) Tuon kanssa ollaan kirjoiteltu ja vaihdeltu nettideittailukokemuksia - hän ei yhtään hätääntynyt kun sai minulta viestin, kummankaan mielestä tässä hommassa ei ole mitään hävettävää. Itse löysinkin miehen puolisen vuotta sitten ja olen ottanut profiilin pois, mutta silloin tällöin käyn tsekkaamassa että vieläkö tuttujen ilmot on palstalla :)
- miesystäväni kanssa
Tapailin vajaan vuoden erästä miestä, jonka löysinkin s24 sivuilta. Seurustelumme puolivaiheessa ystävättäreni, joka edelleen etsi ystävää, huomasi tutun tuntuisen profiilin, johon sitten kirjoitteli. No, sieltäpä paljastuikin miesystäväni, joka oli innokkaasti esittelemässä moottoripyöräänsä ja muita avujaan. NO, minä kuuntelin selitykset normaalista nettikeskusteluna käydyistä viestien vaihdoista ja jatkoin seurustelua, kunnes...
Joo-o, kaikkea paljastuu. Joskus jopa...olkoon. - Mm.C
Toinen on todellisuudessa 55 v mies, mutta kas profiilissa on tippunut 10 v pois, sporttailee 45 vuotiaana. Edelleen roikkuu netissä. Toisen kanssa seurustelin jonkin aikaa, kunnes alkoi kellot soida ja tsekkailin deittipalstoja: matchista ja nettitreffeiltä löytyi itseäään surkuttelevan miehen sepustukset, kilometrin pituiset. Perheensä hajoittanut huoraamisella Lapinmatkoillaan, pitänyt 3 vakipanoa vaimonsa rinnalla ja sitä tekee edelleen paitsi vaimo häipyi ymmärrettävistä syistä. Poistanut mainoksensa treffeiltä. Hyvin koulutettu, puhua osaa ummet ja lammet. En ole missään tekemisissä kyseisen huoripukin kanssa enää.
- ujo mies
Itse törmäsin tutun naisen ilmoitukseen johon olin jo työympäristössä livenä ihastunut, mutta en tietenkään uskaltanut mitään tehdä. Siispä rustasin oman profiilin kasaan ja ajattelin virtuaalisesti lähestyä. Mutta jahkailin ja mietin liian pitkään "täydellistä" lähestymistä ja nainen ehti profiilinsa poistaa. Eli homma jäi siihen - livenä en edellenkään uskaltanut. Onneksi ihastus hiipui myös aikanaan.
- hohohoo
Törmäsin entiseen kihlattuun. Käsitin vasta, kun lähetti kuvansa! Kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta... Koskaan en paljastanut kuinka kävi, lopetin yhteydenpidon siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748