Olen pistämässä tulille 100 litraista akvaariota, jossa ei vielä toistaiseksi ole minkäänlaista valaistusta. Tavallinen loisteputkilaatikko ei hirveästi kiinnostaisi, joten kysympä, että onko minulla minkälaisia muita vaihtoehtoja?
Onko kuinka toimiva idea rakentaa esimerkiksi upotettavista halogeenispoteista valaistus akvaarioon? Halogeenivalot noin yleensäkin.... ovatko käyttökelpoisia akvaariokäyttöön?
Valaistuksesta
2
368
Vastaukset
- RRR
Kyllä se melken tuohon loisteputki valaisimeen kallistuu ;)
Isommissa altaissa käytetään monimetalli valoja mutta tuohon ei kannata sellaista hankkia..
Aika vähän käytetään noita halogeenispotteja....
Loisteputkissa kun on niin hyvä valikoima eri sävyjä jne.....Laita sellainen vaan siihen ;O)- Teppo Takatukka
Mitä sinäki tosta asiasta tiedät? Jätkä vastailee jotain tollasia ympäripyöreitä, vaikka ei selvästi ole mitään tietoa/kokemusta kyseisestä asiasta. Jättäisit vastaamasta kokonaan, kun et asiasta mitään tiedä. Tyyppi ei kysynyt, että laitanko loisteputken akvaarion päälle vai en tai käytetäänkö yleensä halogeenivaloja akvaarioissa vaan halusi tietoa halogeenivalojen sopivuudesta akvaariokäyttöön. Taidat olla sitä porukkaa, jolla on vaan aina tarve olla jotain viisastelemassa, vaikka ei mitään asiasta tietäis. Alkaa vaan v:ttaa lukea typerysten lähettämiä tyhjänpäiväsiä vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076