Sohva

jane.london

Minkälainen sun sohva on?(kaikilla ei ole)
Oletko hankkinut sen omiksi tarpeiksi vai näyttelyesineeksi ja onko sohvasi oma valloitus?

Sohvalla voi tiettävästi maata,istua,hyppiä ja astua;)
Onko sohvallesi kertynyt pitsityynyjä vai pölypunkkeja vai asuuko siellä joku Muu?:D

34

1389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sohvi vaan

vaalea nahkasohva, jossa on pari koristetyynyä ja torkkupeite. Sohva on käyttökaluste ja yleensä siinä löhöillään katsellen TV:tä. Isokokoiselle koiralleni on annettu kielto mennä sohvalle mutta aina öiseen aikaan kun silmä välttää, sillä on tapana rikkoa sopimuksia, joten pitkiä häntäkarvoja löytyy aamuisin sohvalta.
      Siis sohvalla makaillaan ja istutaan.. mutta kerro Jane hyvä mitä tarkoitit "astumisella", vilkas mielikuvitukseni loihti esiin sen mitä sonni tekee lehmälle.. :))))))))))

• jane.london

näen erittäin siivon ja järjestelmällisen ihmisen tyyssijana.
        Miksi kaikki siivot ihmiset pitävät lemmikkieläimiä..kiusana itselleen vai onko liian vähän haastetta?:)

Mielikuvituksesi on hyväksytty;D

• Sohvi vaan
        jane.london kirjoitti:

näen erittäin siivon ja järjestelmällisen ihmisen tyyssijana.
        Miksi kaikki siivot ihmiset pitävät lemmikkieläimiä..kiusana itselleen vai onko liian vähän haastetta?:)

Mielikuvituksesi on hyväksytty;D

suoritamme astumiset muissa tiloissa, esim keittiössä, välttääksemme likaamasta vaaleaa nahkasohvaamme elämänliemillä :))))

• jane.london
        Sohvi vaan kirjoitti:

suoritamme astumiset muissa tiloissa, esim keittiössä, välttääksemme likaamasta vaaleaa nahkasohvaamme elämänliemillä :))))

Onko teillä kaksi huonetta ja astuntakeittiö?
        Vai löytyykö "niitä" tiloja enemmänkin?;D

Lähden tästä kaupoille katselemaan kaikenmaailmanihmisiä..palaillaan hei

• mayanna

että onhan mullakin sohva! Se on sellainen rottinkikapistus tuolla lasikuistilla. En edes muista minkäväriset pehmusteet siinä on, jotku kaameet vaaleenkirjavat vissiin... olen peittänyt sen oliivinvihreällä peitolla ja kasalla tyynyjä. Siinä on mukava kesäisin istuksia lukemassa tai nautiskelemassa viinilasillista ystävän kanssa tai vaikkapa syödä lasten kanssa takassa paistettuja muurinpohjalettuja. Heh.. tosin 'sohvapöydälle' on tällä viikolla noussut legokaupunki..

No joo.. mut sohva kuitenkin. Ei maksant mittää, edellisten asukkien jäämistöä, mut toimii paremmin ku hyvin :)

• jane.london

menneisyyden "haamuja",vaan uskalsit katsoa niitä uusin silmin ja osaat myös hyödyntää uutta näkemystäsi.
        Nautit elämästäsi ja arjen uusista väreistä ihan ilman velallisuuden tuntua menneeseen:)

Hitsit mikä oraakkeli musta astui esiin,mutta leikkimielellä mennään:)

• mayanna
        jane.london kirjoitti:

menneisyyden "haamuja",vaan uskalsit katsoa niitä uusin silmin ja osaat myös hyödyntää uutta näkemystäsi.
        Nautit elämästäsi ja arjen uusista väreistä ihan ilman velallisuuden tuntua menneeseen:)

Hitsit mikä oraakkeli musta astui esiin,mutta leikkimielellä mennään:)

sohvapsykologi :)

Saitko vinkkiä uuteen ammatinvalintaan tuolta työketjusta?

Haamuja tääl haahuilee enemmän kuin uskoiskaan. Onneks ovat kuitenkin rauhallista ja hiljaista sorttia ja väistävät, jos mä haluun sohvalle istua.

• jane.london
        mayanna kirjoitti:

sohvapsykologi :)

Saitko vinkkiä uuteen ammatinvalintaan tuolta työketjusta?

Haamuja tääl haahuilee enemmän kuin uskoiskaan. Onneks ovat kuitenkin rauhallista ja hiljaista sorttia ja väistävät, jos mä haluun sohvalle istua.

otti minuun heti yhteyttä,kun vihjasin siellä työketjussa.Ei luvannut paikkaansa antaa ja patisti mua näihin hommiin,kas kun sivistystä ei ole vielä kertynyt tarpeeksi.

Voin kertoa,että en haamuile teillä,olen vain sohvaihmisen ruumillistuma;)

• mayanna
        jane.london kirjoitti:

otti minuun heti yhteyttä,kun vihjasin siellä työketjussa.Ei luvannut paikkaansa antaa ja patisti mua näihin hommiin,kas kun sivistystä ei ole vielä kertynyt tarpeeksi.

Voin kertoa,että en haamuile teillä,olen vain sohvaihmisen ruumillistuma;)

tervetuola vaan haamuilemaan. Oopperaa tässä huushollissa kyllä ei kuunnella, eikä sitä näytelmän valtavan kristallikruununkaan 'kopiota' täältä löydy :)

'sohvaihmisen ruumiillistuma' ..onksillä neljä jalkaa? Merkillinen risteytys..

• jane.london
        mayanna kirjoitti:

tervetuola vaan haamuilemaan. Oopperaa tässä huushollissa kyllä ei kuunnella, eikä sitä näytelmän valtavan kristallikruununkaan 'kopiota' täältä löydy :)

'sohvaihmisen ruumiillistuma' ..onksillä neljä jalkaa? Merkillinen risteytys..

Oopperassa kerran käyneenä tulin ymmärtäneeksi tuolloin,ettei minusta ole edes paikannäyttäjäksi saati sitten paikantäyttäjäksi;)
        Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

On mulla joskus ollut neliveto päällä,mutta pyrin pysymään pystyssä kahdellakin;D

• ..Sohva, oikeen hiano onkin..vaaleta paksua pehmeetä nahkaa..istumiseen hyvä, mutta vieläkin parempi jos sohvapottuilee, no minä en harrasta sohvapottuilua joten sen sohvan paikka nyt on varastossa

Tuossa sohvassa on niin leveä istuinosa että siinä kyllä astumisetkin onnistuu *kökeiltu on* mutta mikään ei tietty vedä vertoja siinä puuhassa kunnolliselle jouhipatjalle... *maksettu mainos*

• mayanna

'sohvapottuilu' vrt. sohvaltapottuilu ;)

No mut onneks ei sentään sohva pottuile.

• mayanna kirjoitti:

'sohvapottuilu' vrt. sohvaltapottuilu ;)

No mut onneks ei sentään sohva pottuile.

..myöskään sohvaltapottuilua, jos haluan pottuilla niin sitä varten olohuoneeni nurkassa on puhujakoroke josta paasaan oikeita ajatuksia vääräuskoisille, tuossa puhujakorokkeessa on tietty nettiyhteys laajemmankin kuulijapiirin käännyttämiSeksi

• mayanna
        Kadunmies kirjoitti:

..myöskään sohvaltapottuilua, jos haluan pottuilla niin sitä varten olohuoneeni nurkassa on puhujakoroke josta paasaan oikeita ajatuksia vääräuskoisille, tuossa puhujakorokkeessa on tietty nettiyhteys laajemmankin kuulijapiirin käännyttämiSeksi

paas hyvä mies sitten paasaten tonne skypellepäin kans jotain apua vehkeittensä kuntoonsaamiSeksi, kun näytti sulla tuota tämän alan tekniikan asjantutemusta olevan.

Vai vääräuskoisille :)

• mayanna kirjoitti:

paas hyvä mies sitten paasaten tonne skypellepäin kans jotain apua vehkeittensä kuntoonsaamiSeksi, kun näytti sulla tuota tämän alan tekniikan asjantutemusta olevan.

Vai vääräuskoisille :)

..ole mitään tekemistä skypellejen kanssa, jos olisi niin noususin puhujakorokkeelleni paasaamaan ;)

Sohvapsykopaattina voisin päätellä että skypen onkelma on eri kuin suoli24:n

• Synnove.Pullo
        Kadunmies kirjoitti:

aiheutui taas paljon iloa minulle :)

*Kadunmies seisoo pönäkkänä korokkeella olohuoneen nurkassa*

Kuvitelmassani keski-ikäinen lievähköstä metabolisesta oireyhtymästä kärsivä (no jaa kärsivä ja kärsivä) mies jolla on "vesikampaus", jakaus vasemmalla puolen päätä, vaalea kauluspaita, rusetti kaulassa, prässihousut ja joka paasaa ja paheksuu suuresti keväisiä koirankakkoja, lehtipuhaltimia, pareveketupakointia ja julkisissa kulkuneuvoissa kännykkään puhuvia kanssaihmisiä.

Siis ei mitenkään samanlainen kuin Kadunmies todellisuudessa. Tämähän oli vain mielikuva.

• Synnove.Pullo kirjoitti:

aiheutui taas paljon iloa minulle :)

*Kadunmies seisoo pönäkkänä korokkeella olohuoneen nurkassa*

Kuvitelmassani keski-ikäinen lievähköstä metabolisesta oireyhtymästä kärsivä (no jaa kärsivä ja kärsivä) mies jolla on "vesikampaus", jakaus vasemmalla puolen päätä, vaalea kauluspaita, rusetti kaulassa, prässihousut ja joka paasaa ja paheksuu suuresti keväisiä koirankakkoja, lehtipuhaltimia, pareveketupakointia ja julkisissa kulkuneuvoissa kännykkään puhuvia kanssaihmisiä.

Siis ei mitenkään samanlainen kuin Kadunmies todellisuudessa. Tämähän oli vain mielikuva.

..Olen parveketupakoinnin innokas kannattaja, mielikuvasi on syvältä ainakin sen suhteen..

Muutenhan tuo näytti pitävän paikansa todella hyvin..paitsi tuo jakaus joka minulla on oikealla puolella, eikä kauluspaita ole vaalea, eikä rusettia kaulassa, enkä myöskään paheksu keväisiä koirankakkoja, kun myrkytän lähiseudun koirat jo syksyllä..lehtipuhaltimiakaan ei ole seudulla joten niitäkään en paheksu, no julkisista kulkuneuvoista minulla ei ole omakohtaista kokemusta joten... nuo muutamat kohdat meni mielikuvassasi pieleen, muut kohdat sitten sitäkin tarkemmin kohdalleen ;))

• tiedoksi
        Kadunmies kirjoitti:

..Olen parveketupakoinnin innokas kannattaja, mielikuvasi on syvältä ainakin sen suhteen..

Muutenhan tuo näytti pitävän paikansa todella hyvin..paitsi tuo jakaus joka minulla on oikealla puolella, eikä kauluspaita ole vaalea, eikä rusettia kaulassa, enkä myöskään paheksu keväisiä koirankakkoja, kun myrkytän lähiseudun koirat jo syksyllä..lehtipuhaltimiakaan ei ole seudulla joten niitäkään en paheksu, no julkisista kulkuneuvoista minulla ei ole omakohtaista kokemusta joten... nuo muutamat kohdat meni mielikuvassasi pieleen, muut kohdat sitten sitäkin tarkemmin kohdalleen ;))

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/metaboolinen.html

• Synnove.Pullo

Itselläni metaboolinen oireyhtymä on synonyymi kaljamahalle. Ilkeä synonyymi, ilkeä Synnove. Hyi!

Siis kuinka voit edes ajatella että isohko masu on kaljamaha..??
        Kyllä sinun pitäisi miehen anatomiasta olla sen verran perillä että ymmärrät että raskas taakka vaatii isoja lihaksia..eli isoa kohottajalihasta siinä "makkarajöötin" yläpuolella ;))

*menee pesemään suunsa saippualla*

• Synnove.Pullo
        Kadunmies kirjoitti:

Siis kuinka voit edes ajatella että isohko masu on kaljamaha..??
        Kyllä sinun pitäisi miehen anatomiasta olla sen verran perillä että ymmärrät että raskas taakka vaatii isoja lihaksia..eli isoa kohottajalihasta siinä "makkarajöötin" yläpuolella ;))

*menee pesemään suunsa saippualla*

löllöilijöiden sanastossa se on just toi!

Onhan siinä ja sen kehittymisessä vaadittu myös paljon tyydyttämättömiä. Sekä naisia että rasvoja.

löllöilijöiden sanastossa se on just toi!

Onhan siinä ja sen kehittymisessä vaadittu myös paljon tyydyttämättömiä. Sekä naisia että rasvoja.

..tuli selväksi että sinulla on identiteettikriisi, löllönen-umpitanakka-löllönen sanakirjan voit heittää roskiin

Rasvoista en tiedä mitä tulee nautittua, noita tyydyttämättömiä naisia kylläkin sitäkin enemmän..sellainen liikunta pitää linjani juuri sopivana....

• Synnove.Pullo
        Kadunmies kirjoitti:

..tuli selväksi että sinulla on identiteettikriisi, löllönen-umpitanakka-löllönen sanakirjan voit heittää roskiin

Rasvoista en tiedä mitä tulee nautittua, noita tyydyttämättömiä naisia kylläkin sitäkin enemmän..sellainen liikunta pitää linjani juuri sopivana....

ei minulla ollut identiteettikriisiä. Se tarkoittaa sitä aikaa jolloin Temppeliherra identifio minut tissimunakkaaksi.

Pitkään, pitkään olin onnellinen munakkuudessani mutta sen jälkeen kaikenlaiset päänsekoittajat ovat alkaneet analysoida minua ja nyttemmin olen taas aivan Hukassa. Aih, voih!

• jane.london

siis minkä olet pistänyt varastoon tai kenet?
        Piilottelet oman selkäsi takana suuria salaisuuksia ja maistelet karvaita hetelmiä;)

Oletkin tästä viisastuneena ainakin hetkellisesti ottanut leveämmän tyylin,mutta haluaisit vieläkin parempaa:D

• jane.london
        Kadunmies kirjoitti:

ettet vain ole katsonut kampausta peilin kautta ja unohtanut pestä paitaas kloriitilla?Koiratko sen rusetin repi viime syksynä kaulasta?
        Teidän talossa ei takuuvarmasti ole parvekkeita!!!
        Kännykkään puhuvana talkshowarina sua ei enää päästetä julkisiin kulkuvälineihin:))))-

• jane.london kirjoitti:

ettet vain ole katsonut kampausta peilin kautta ja unohtanut pestä paitaas kloriitilla?Koiratko sen rusetin repi viime syksynä kaulasta?
        Teidän talossa ei takuuvarmasti ole parvekkeita!!!
        Kännykkään puhuvana talkshowarina sua ei enää päästetä julkisiin kulkuvälineihin:))))-

..itseäni useamman peilin avulla, ja mikäs se on katsellessa komeaa miehekästä miestä jolla jakauskin on juuri oikeassa paikassa ;)

Kyllä parvekekin löytyy, siitä pidän hengenvahvistuspuheita naapurustolleni, naapurit suorastaan rakastaa puheitani ja osoittaa sen iloiten annetuilla tomaateilla ja kanamunilla ja muilla elintarpeilla, kaikkia en ehdi saada kiinni joten parvekkeen pesu on usein välttämätöntä puheideni jälkeen, jokaisella asialla on kääntöpuolensa ;)

Julkiset kulkuneuvot sopii mielestäni paremminrahvaalle kuin minulle, varsinkin sen jälkeen kun sain porttikiellon..siis kun lakkasin niitä käyttämästä...

• jane.london
        Kadunmies kirjoitti:

..itseäni useamman peilin avulla, ja mikäs se on katsellessa komeaa miehekästä miestä jolla jakauskin on juuri oikeassa paikassa ;)

Kyllä parvekekin löytyy, siitä pidän hengenvahvistuspuheita naapurustolleni, naapurit suorastaan rakastaa puheitani ja osoittaa sen iloiten annetuilla tomaateilla ja kanamunilla ja muilla elintarpeilla, kaikkia en ehdi saada kiinni joten parvekkeen pesu on usein välttämätöntä puheideni jälkeen, jokaisella asialla on kääntöpuolensa ;)

Julkiset kulkuneuvot sopii mielestäni paremminrahvaalle kuin minulle, varsinkin sen jälkeen kun sain porttikiellon..siis kun lakkasin niitä käyttämästä...

peileillä jos tarpeeksi monta voi toistaa itseään loputtomiin..herra varjele meitä siltä,ainakin tässä tapauksessa;)

Hengenvahvistuspuheet näköjään antavat fyysistä tarvetta vastaavaa ravintoa,joten koeta kehittää
        kopparin otetta,,,jää siivoukset vähemmälle:D

• Sohvani on tarpeeksi tuhti nukkumistakin varten.
      Värinä havun vihreä. Sopii muuhun sisustukseen, maton väritys toistaa samaa väriä.
      Sohvallani on tietysti tyynyjä. Vaihdan tarpeen mukaan. Nyt tyynyt ovat leopardi kuvioset.

Sohva ei ole liian pehmeä, muttei kovakaan. Mielyttävä myös istua.

• jane.london

Ehdottomasti olet turvallisuuden hakuinen,mutta omavoimainen.
        Elämän tasaisuus on pohja jolta ponnistat,mutta toisaalta kaipaat räväköitäkin vaihteluja:)

Mikäs sitä sammalmättäältä ponnistaessa,äitimaan sylistä!

• minulla olohuoneessa ja kaksi punaista jalkarahia. Siinä on mukava istua muttei se mikään löhösohva ole. Siinä ei asustele muita kuin minä joskus. Eikä siinä myöskään ole astuttu ;).
      Kun asunto on kaksio ei ole oikein tilaa muhkeita huonekaluja hankkia. Mutta viihdyn täällä ihan hyvin poislukien kesähellepäivät. Silloin pakoilen muualle.

• jane.london

kuvastaa punainen väri,mutta olen havaitsevani lievää levottomuutta tai liiallista itsekuria?

Toisaalta kyseessä saattaa olla kysymys hyvinkin järkiperäisestä suunnitelmallisuudesta ja hyvästä mausta sisustamisen suhteen:)

• jane.london kirjoitti:

kuvastaa punainen väri,mutta olen havaitsevani lievää levottomuutta tai liiallista itsekuria?

Toisaalta kyseessä saattaa olla kysymys hyvinkin järkiperäisestä suunnitelmallisuudesta ja hyvästä mausta sisustamisen suhteen:)

Sinähän teet mielenkiintoisia analyyseja. Siitäköhän tuo punainen värivalinta johtuu kun olen intohimoinen. Vaatteista löytyy myös punaista.

Vihreä on toinen herkkuvärini, tosin vain sisustusvärinä. Makuuhuoneeni on vihreäsävyinen.

• jane.london
        Mariet kirjoitti:

Sinähän teet mielenkiintoisia analyyseja. Siitäköhän tuo punainen värivalinta johtuu kun olen intohimoinen. Vaatteista löytyy myös punaista.

Vihreä on toinen herkkuvärini, tosin vain sisustusvärinä. Makuuhuoneeni on vihreäsävyinen.

Hauska,jos meni siltä osin oikein.

-Freelanceranalyytikkolyyli esittäytyy-

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      371
      14677
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      108
      2226
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1829
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1703
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1301
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1230
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      280
      1113
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      1064
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1043
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      77
      1035
    Aihe