Miulla on ongelma

kahjovaakutin

Jossain luki että ”sinulla saa olla ongelma”. Toisaalta taas tuntuu, että jos ei ole mitään ongelmaa, niin siinä vasta ongelmallinen ihminen onkin. Sillä täytyy olla kaapissa luurankoja, joita vain psykolooki voi ratkoa. Onko nyt käynyt niin, että jos ei ole oikeaa ongelmaa, se revitään vaikka mistä? Jossain telkkarisarjassa oli pavunlähestymisongelma, johon konsultti antoi apua. Voihan v….. No miun ongelma koskee tietokonetta, mutta ettehän te niistä mitään ymmärrä. Kysyinkö mie jotain? Vastatkaa silti, vanhat lepakot. Oikeastaan voisin vastata kaikkiin muihin kyssäreihin paitsi niihin, jotka koskevat tai eivät koske tietokonetta. Olkaa hyvät.

40

2102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

kysyit sie jotakin. Se olikin ainoa mihin olisin osannut vastata, joten ole hyvä.

• kahjovaakutin

se, että sain kavereilta vanhan tietsikan, joka on tarkoitus laittaa kuntoon taas yhdelle kaverille. Ongelma on siinä että se on jonkun kulun vanha kone, jossa on järjestelmänvalvoja, mikä taas tarkoittaa että koneella voi tehdä juttuja vain rajoitetusti, ei asentaa pelejä jne., kyllä sie tiedät. Nyt asentaisin sen uudestaan, mulla on poltettu romppu Win2000pro kera lisenssien. Vaan kun kone ei lue poltettua romppua. Aattelin että eipä hätää, liitän siihen tän mun erillisen polttavan, mutta ei lue sieltäkään. Samat romput mun oma konee lukee ihan hienosti, ja tää asennettava puolestaan lukee alkuperäiset, siis jotkut musiikki- tai datacd:t ihan ok. Tietsikapalstalla epäiltiin että levyasema on kulunut, mutta ei siitä voi olla kyse koska ei lue polttavaltakaan, joka on pari vuotta vanha. Mie eppäilen että ainoa konsti on saada alkuperäinen yleis-OEM tai sitten voisin vetää itteni hirteen sinne Wittenbergin kirkon torniin missä sun kuvajaisesi on. Koko kone on muutenkin ihan hullu!

• kahjovaakutin
        kahjovaakutin kirjoitti:

se, että sain kavereilta vanhan tietsikan, joka on tarkoitus laittaa kuntoon taas yhdelle kaverille. Ongelma on siinä että se on jonkun kulun vanha kone, jossa on järjestelmänvalvoja, mikä taas tarkoittaa että koneella voi tehdä juttuja vain rajoitetusti, ei asentaa pelejä jne., kyllä sie tiedät. Nyt asentaisin sen uudestaan, mulla on poltettu romppu Win2000pro kera lisenssien. Vaan kun kone ei lue poltettua romppua. Aattelin että eipä hätää, liitän siihen tän mun erillisen polttavan, mutta ei lue sieltäkään. Samat romput mun oma konee lukee ihan hienosti, ja tää asennettava puolestaan lukee alkuperäiset, siis jotkut musiikki- tai datacd:t ihan ok. Tietsikapalstalla epäiltiin että levyasema on kulunut, mutta ei siitä voi olla kyse koska ei lue polttavaltakaan, joka on pari vuotta vanha. Mie eppäilen että ainoa konsti on saada alkuperäinen yleis-OEM tai sitten voisin vetää itteni hirteen sinne Wittenbergin kirkon torniin missä sun kuvajaisesi on. Koko kone on muutenkin ihan hullu!

se ei ole vanhan kulun eikä kulin eikä kutun kone, vaan vanha KOULUN kone. Ääh.

• yopollo
        kahjovaakutin kirjoitti:

eliminoida jotenkin se vanha järjestelmänvalvoja, saattavat nuo rajoitteet olla sen laittamia. Ei ole kyllä tarvinnut opetella koskaan sellaisia konsteja kun olen se kiusanhenki kotikoneellani.

• kahjovaakutin
        yopollo kirjoitti:

eliminoida jotenkin se vanha järjestelmänvalvoja, saattavat nuo rajoitteet olla sen laittamia. Ei ole kyllä tarvinnut opetella koskaan sellaisia konsteja kun olen se kiusanhenki kotikoneellani.

tuntuu olevan se, että järjestelmänvalvojan voi eliminoida vain asentamalla uudestaan, mutta sen jo tiesinkin. Mutta tähän rompun lukuongelmaan törmäsin eka kertaa, ja vaikka vaikeuksia osasin odottaa tältä koneelta niin en tällaista. Argg.... mutta eiköhän se tästä!

• Kuunkulkija-
        kahjovaakutin kirjoitti:

Yksi on se että vanhan koneen bios ei tunnista asemaa, toinen se että kun romppu on poltettu niin siinä ei ole autorunia tai sitten paria pikkufilettä mitä tarvitsee lähteäkseen asentamaan tai vielä se että... ei, kyllä siinä levyssä on vika. Romppu pitää polttaa oikein.
        Mulla olisi uusi rekisteröimätön virallinen W2000 Pro tuossa vieressä pakkauksessaan. Siitä saisit pullakahveella.

Sinuna suoraan sanottuna hommaisin XP:n jo senkin takia että W2000 on aika raskas vanhassa koneessa ja XP taas on aika joustava muutenkin. Jos tekee tavanomaisia juttuja koneella niin 500Mt muistia riittää XP:lle ja jos grafiikkaa ja pelijuttuja niin 1Gt olisi hyvä. Toimii kyllä pienemmälläkin mutta käyttää kovista jatkettuna muistina eli virtuaalina joka hidastaa konetta.

• kahjovaakutin
        Kuunkulkija- kirjoitti:

Yksi on se että vanhan koneen bios ei tunnista asemaa, toinen se että kun romppu on poltettu niin siinä ei ole autorunia tai sitten paria pikkufilettä mitä tarvitsee lähteäkseen asentamaan tai vielä se että... ei, kyllä siinä levyssä on vika. Romppu pitää polttaa oikein.
        Mulla olisi uusi rekisteröimätön virallinen W2000 Pro tuossa vieressä pakkauksessaan. Siitä saisit pullakahveella.

Sinuna suoraan sanottuna hommaisin XP:n jo senkin takia että W2000 on aika raskas vanhassa koneessa ja XP taas on aika joustava muutenkin. Jos tekee tavanomaisia juttuja koneella niin 500Mt muistia riittää XP:lle ja jos grafiikkaa ja pelijuttuja niin 1Gt olisi hyvä. Toimii kyllä pienemmälläkin mutta käyttää kovista jatkettuna muistina eli virtuaalina joka hidastaa konetta.

sillä rompulla on asennettu tää 2000pro toiseenkin koneeseen, ja hyvin meni. Siksi aloin epäilemään ensin levyasemaa ja seuraavaksi tuota salaperäistä Biosia tms., josta en ymmärrä hölkäsen pöläystä.
        XP jää tällä kertaa laittamatta, mutta hyvin mielelläni tekisin kaupat sun virallisesta rompusta, oikein kuolaan sen perään. Siis onhan se yleisasennuslevy, joka ei ole konemerkkikohtainen?

• Kuunkulkija-
        kahjovaakutin kirjoitti:

sillä rompulla on asennettu tää 2000pro toiseenkin koneeseen, ja hyvin meni. Siksi aloin epäilemään ensin levyasemaa ja seuraavaksi tuota salaperäistä Biosia tms., josta en ymmärrä hölkäsen pöläystä.
        XP jää tällä kertaa laittamatta, mutta hyvin mielelläni tekisin kaupat sun virallisesta rompusta, oikein kuolaan sen perään. Siis onhan se yleisasennuslevy, joka ei ole konemerkkikohtainen?

tapaus ilman merkkisidonnaisuuksia. Niitä joskus jää käteen kun joku sellaista haluava ei sitten otakkaan tilauksesta huolimatta. Tuo nyt on ollut tuossa monta vuotta. Tuo on niinsanottu päivitysversio eli oli koneella mikä vaan Windows niin asentuu sen päälle tai rinnakkaseksi riippuen miten haluaa asentaa. Sehän kysyy asennusvaiheessa mitä haluat tehdä. On vielä Pro versio eli siinä on paljon enemmän ohjaimia mukana kun tavallisessa.
        Päivitysversioissa on myös semmoinen hyvä puoli että jos koneella on vaikka asennettu W98 niin osaa käyttää jo asennettuja ohjaimia ja ohjelmia eli W98 ohjelmat pelaa kaikki siinä.
        Lyhyesti: Jos sun jollain kaverilla on W98 niin asentaisin sen ekaksi ja sitten heti tuon 2000:sen päälle.
        Toisaalta, jos siinä on nyt ohjelmia (Officepaketti jne.) mukana niin voisi vetäistä vaan kylmästi tuon päälle ja kaiken pitäisi toimia.

• kahjovaakutin
        Kuunkulkija- kirjoitti:

tapaus ilman merkkisidonnaisuuksia. Niitä joskus jää käteen kun joku sellaista haluava ei sitten otakkaan tilauksesta huolimatta. Tuo nyt on ollut tuossa monta vuotta. Tuo on niinsanottu päivitysversio eli oli koneella mikä vaan Windows niin asentuu sen päälle tai rinnakkaseksi riippuen miten haluaa asentaa. Sehän kysyy asennusvaiheessa mitä haluat tehdä. On vielä Pro versio eli siinä on paljon enemmän ohjaimia mukana kun tavallisessa.
        Päivitysversioissa on myös semmoinen hyvä puoli että jos koneella on vaikka asennettu W98 niin osaa käyttää jo asennettuja ohjaimia ja ohjelmia eli W98 ohjelmat pelaa kaikki siinä.
        Lyhyesti: Jos sun jollain kaverilla on W98 niin asentaisin sen ekaksi ja sitten heti tuon 2000:sen päälle.
        Toisaalta, jos siinä on nyt ohjelmia (Officepaketti jne.) mukana niin voisi vetäistä vaan kylmästi tuon päälle ja kaiken pitäisi toimia.

on tässä office-paketti, mutta ei haittaa vaikka menee yli. Mulla on rompuilla office, poltetuilla tietenkin mutta voin kait kopioida ne muistitikkuun ja asentaa sitten sieltä????
        Onko sun versio suomenkielinen, nyt koneessa on Win2000pro SP4. Missäs me ne pullakaffeet sitten juotaisiin ja asiasta sovittaisiin, jos tosiaan rompusta luovut?

• Kuunkulkija-
        kahjovaakutin kirjoitti:

on tässä office-paketti, mutta ei haittaa vaikka menee yli. Mulla on rompuilla office, poltetuilla tietenkin mutta voin kait kopioida ne muistitikkuun ja asentaa sitten sieltä????
        Onko sun versio suomenkielinen, nyt koneessa on Win2000pro SP4. Missäs me ne pullakaffeet sitten juotaisiin ja asiasta sovittaisiin, jos tosiaan rompusta luovut?

mutta haittaako se? Suoraansanoen muistelin että olisi ollut suomenkielinen. Voin loudata nuo viimeiset SP:t mukaan levylle.

Pohjois-Helsingin suunnassa elelen mutta liikun aika paljon. Olisiko sulla anonistista emailiosoitetta niin voitais vaihtaa numeroita ja puhua korvasta korvaan. Mulla myös tuttuja hirveesti eri puolilla Suomea joten lähettäminenkään ei ole probleema. Voin järkätä "noutopisteen" helposti.

Sen tiedän etten ikinä tuota W2000 tarvitse. Eli jos et ota sitä niin jää ikuisiksi ajoiksi käyttämättä. Kuinka surullista...

P.S. Älä puhu noista poltetuista, yritän aina pysyä aidoissa. Varmuuskopion otan kuitenkin aina ostamistani ohjelmista niin kun sinäkin olet tehn... perhana kun yskäsin just kun osuin näppikseen.

• kahjovaakutin
        Kuunkulkija- kirjoitti:

mutta haittaako se? Suoraansanoen muistelin että olisi ollut suomenkielinen. Voin loudata nuo viimeiset SP:t mukaan levylle.

Pohjois-Helsingin suunnassa elelen mutta liikun aika paljon. Olisiko sulla anonistista emailiosoitetta niin voitais vaihtaa numeroita ja puhua korvasta korvaan. Mulla myös tuttuja hirveesti eri puolilla Suomea joten lähettäminenkään ei ole probleema. Voin järkätä "noutopisteen" helposti.

Sen tiedän etten ikinä tuota W2000 tarvitse. Eli jos et ota sitä niin jää ikuisiksi ajoiksi käyttämättä. Kuinka surullista...

P.S. Älä puhu noista poltetuista, yritän aina pysyä aidoissa. Varmuuskopion otan kuitenkin aina ostamistani ohjelmista niin kun sinäkin olet tehn... perhana kun yskäsin just kun osuin näppikseen.

ei mulle ole ongelma ja saa luvan kelvata kaverillekin, pääasia että saan koneen pois tuosta pyörimästä. Olen ikuisesti kiitollinen jos pääsen tuosta murheenkryynistä eroon.

On meillä jonkin verran välimatkaa, ei kovin paljon mutta työvuorot on niin sekalaiset etten oikein pääse hakemaankaan ihan heti. Pohditaan asiaa mailitse, voit laittaa postia kahjovaakutin@suomi24.fi , niin sovitaan asiasta tarkemmin. Pääsen vastailemaan nyt parina päivänä vasta iltaseitsemän jälkeen, toivotaan ettei Suomiloota ole jumissa.

Mikäs sua noin yskittää? :DD *selailee poltettuja omalla koneellaan*

• JudgeCooper

käyny sienessä? Etkä sitten ryöpänny kunnolla?

• kahjovaakutin

lienee sienistä parhain. Voit esittää jatkokysymykset palstan therapeutille, joka luultavasti jossain vaiheessa avaa vastaanottonsa. Mitä tarkoitat "sääkin"? Kävitkö sääkin sitte? Ihme tyyppi.

• hurlumi, ejk

Annan sinulle käyttöösi osan intellektuelleista aivosoluistani. Ai, en anna sittenkään, koska haluat muutakin, koska sulla on vähän niin paljon muutakin, kuten hiuksia, näköä, hampaita, a ha ha. Onneksi ikää edes on paljon.

Mä taidan kuulua periöisiin levynpyörittäjiin tietynlaisella tanakalla lälleröisyydellä. Because I'm lost. Älä mua katso, Cooperin Judge tän aloitti, mutta kyllä ne sienet mullekin maistuu. Mut silti toi Cooperin kirjoittama jutska sai mut nauramaan, mikä on harvinaista näinkin tosikolle sieneilijälle kuin minä.

Mitäs sä nyt kysyitkään? Vai kysyinkö minä? Vai ne Toiset?

• kahjovaakutin
        hurlumi, ejk kirjoitti:

Annan sinulle käyttöösi osan intellektuelleista aivosoluistani. Ai, en anna sittenkään, koska haluat muutakin, koska sulla on vähän niin paljon muutakin, kuten hiuksia, näköä, hampaita, a ha ha. Onneksi ikää edes on paljon.

Mä taidan kuulua periöisiin levynpyörittäjiin tietynlaisella tanakalla lälleröisyydellä. Because I'm lost. Älä mua katso, Cooperin Judge tän aloitti, mutta kyllä ne sienet mullekin maistuu. Mut silti toi Cooperin kirjoittama jutska sai mut nauramaan, mikä on harvinaista näinkin tosikolle sieneilijälle kuin minä.

silmälääkäriä, senkin vaappuva varis! Että tollaisia alat Judgelle huutelemaan. Sulla taitaa olla ongelma, ja onkin, näin luulen. Eiköhän pieni paussi Lapinlahdessa tai mitä niitä onkaan, pikkaisen virvoita aivosolujasi. Ja voi se näkökin palautua. *kuolee nauruun*

• erlumi, hjk
        hurlumi, ejk kirjoitti:

Nyt unohtui Levyn pyöritys ja tämä päätyi Vääriin Käsiin. Tai ehkä ei sittenkään. Tai siis Toiset aiheuttivat sen, että tämä ei tullutkaan suoraan, mutta kylläkin jälkiperiöisesti kahjolle. Ja tämän taas fiksuna lähetän Itselleni, koska pidän jälkijättöisistä vastauksista.

Mittään en oo ottanu.

• himluri, jek
        kahjovaakutin kirjoitti:

silmälääkäriä, senkin vaappuva varis! Että tollaisia alat Judgelle huutelemaan. Sulla taitaa olla ongelma, ja onkin, näin luulen. Eiköhän pieni paussi Lapinlahdessa tai mitä niitä onkaan, pikkaisen virvoita aivosolujasi. Ja voi se näkökin palautua. *kuolee nauruun*

Et sitten Muuta keksinyt? Otitko taas vahingossa väärät lääkkeet? Minä pyöritelen Lewiksissä Levyä ja huutelen Judgelle, mitä sienet suuhun tuo. Minulla on suuri Missio pelastaa sinunlaisesi hörhöt ja siirtää Pusikosta Pöpelikköön. Tiedäkin, ettet saa paikkaa kuoltuasi Isossa Aukossa, koska se on varattu minulle, sienilleni ja viskipulloilleni ja Suurelle Pienelle koiralleni.

Ja valitettavasti huhut kuolemastasi ovat suuresti liioiteltuja, senkin tumeplo tavi.

• hurlumi, evk

kertkaikkisen riemastuttavaa luettavaa. Kahjo kuuluu niihin Toisiin ja ei siksi nauranut itseään kuoliaaksi. Minä olen niin tanaksti ummessa Levyn Pyörityksessä, että Missioni Aukon selvittäjänä on hämärtynyt. Mutta onpa taas reipasta Vääntöä Jättömailla: kaislikossa suhisee ja Muut toisilla nimillä ovat tulossa. Taistelkaamme!

• kahjovaakutin
        himluri, jek kirjoitti:

Et sitten Muuta keksinyt? Otitko taas vahingossa väärät lääkkeet? Minä pyöritelen Lewiksissä Levyä ja huutelen Judgelle, mitä sienet suuhun tuo. Minulla on suuri Missio pelastaa sinunlaisesi hörhöt ja siirtää Pusikosta Pöpelikköön. Tiedäkin, ettet saa paikkaa kuoltuasi Isossa Aukossa, koska se on varattu minulle, sienilleni ja viskipulloilleni ja Suurelle Pienelle koiralleni.

Ja valitettavasti huhut kuolemastasi ovat suuresti liioiteltuja, senkin tumeplo tavi.

nyt olen kyllä sanaton.
        *kuvittelee hirlumia isossa aukossa*

• kahjovaakutin
        erlumi, hjk kirjoitti:

Nyt unohtui Levyn pyöritys ja tämä päätyi Vääriin Käsiin. Tai ehkä ei sittenkään. Tai siis Toiset aiheuttivat sen, että tämä ei tullutkaan suoraan, mutta kylläkin jälkiperiöisesti kahjolle. Ja tämän taas fiksuna lähetän Itselleni, koska pidän jälkijättöisistä vastauksista.

Mittään en oo ottanu.

olet erittäin järjissäsi ja täysin keskustelu- ynnä työkykyinen. Olet selvästi ravintoketjun huipulla. *pohtii miten saisi hirlumin lepositeisiin*

• kahjovaakutin
        hurlumi, evk kirjoitti:

kertkaikkisen riemastuttavaa luettavaa. Kahjo kuuluu niihin Toisiin ja ei siksi nauranut itseään kuoliaaksi. Minä olen niin tanaksti ummessa Levyn Pyörityksessä, että Missioni Aukon selvittäjänä on hämärtynyt. Mutta onpa taas reipasta Vääntöä Jättömailla: kaislikossa suhisee ja Muut toisilla nimillä ovat tulossa. Taistelkaamme!

että nyt kyllä kuolen nauruun, tai sitte naapurit tilaa mulle auton kun räkätän täällä ihan issekseni. Et sie ihan viisas ole, et...

• murulih, vek
        kahjovaakutin kirjoitti:

että nyt kyllä kuolen nauruun, tai sitte naapurit tilaa mulle auton kun räkätän täällä ihan issekseni. Et sie ihan viisas ole, et...

että BiiBaa (kuuuluu Toisiin) tulee viemään sinut pois Aukon läheisyydestä. Ja laittaa sinut Levyn Vaihtoon vähäksi aikaa. Ollos huoleton, Benzot saavat sinut kestämään kaiken tämän: Koska olen järjen jättömailla jo kauemminkin kuljeskellut, antaisin vielä lisäksi MaksaKastiketta ja Kaalikeittoa. Niin elämäsi jatkuu kaislikossa suhisten, mutta Vanhuksille ei ole oikein Muuta tarjolla.

Et siekään...

• kahjovaakutin
        murulih, vek kirjoitti:

että BiiBaa (kuuuluu Toisiin) tulee viemään sinut pois Aukon läheisyydestä. Ja laittaa sinut Levyn Vaihtoon vähäksi aikaa. Ollos huoleton, Benzot saavat sinut kestämään kaiken tämän: Koska olen järjen jättömailla jo kauemminkin kuljeskellut, antaisin vielä lisäksi MaksaKastiketta ja Kaalikeittoa. Niin elämäsi jatkuu kaislikossa suhisten, mutta Vanhuksille ei ole oikein Muuta tarjolla.

Et siekään...

palstalaisista kaikenlaisia mielikuvia mutta en osannut arvatakaan että kaikki ovat seinähulluja. Onneksi Kamerat päässäni ovat tallentaneet kaiken, joten ei hätää. Kun suuri restore tapahtuu, olette vielä ihmeissänne! Backup on jo suoritettu, kaikki on valmiina, kovalevyt alustettu ja osiot muodostettu. Format :/C format :/D aseta levyke asemaan A :/

• muhrilu

Kahjo kuuluu selvästi Aukottomiin. Ollos huoleton, heitin tuon Murulihin vain hämäykseksi umpiperoisille. Pöpelikköjen ja Pusikkojen salat ovat ElinTärkeitä olemassaolollemme.

Mukavaa iltaa kapakassa Muiden kanssa! Varo Toisia ylä- ja alanikillisiä. Ja sen semmoisia kadunmiehiä.

• hirnuva hurlumi
        kahjovaakutin kirjoitti:

palstalaisista kaikenlaisia mielikuvia mutta en osannut arvatakaan että kaikki ovat seinähulluja. Onneksi Kamerat päässäni ovat tallentaneet kaiken, joten ei hätää. Kun suuri restore tapahtuu, olette vielä ihmeissänne! Backup on jo suoritettu, kaikki on valmiina, kovalevyt alustettu ja osiot muodostettu. Format :/C format :/D aseta levyke asemaan A :/

kuulut selvästi Aukottomiin Umpiperoisiin! Onneksi pari Umpitanakkaa käsitteli vähäiset aivosi ja siirsi ne suoraan MTV-storeen, jossa sinut esitelläänkin seuraavassa Umpikaraoke -lähetyksessä Aukottomana Karaoke-emäntänä Toisille. Niin ja Tundralle, ellei nyt sitten vallan sinne lähetetä kera rommipullon. Ohhoijakkata.

• kahjovaakutin
        hirnuva hurlumi kirjoitti:

kuulut selvästi Aukottomiin Umpiperoisiin! Onneksi pari Umpitanakkaa käsitteli vähäiset aivosi ja siirsi ne suoraan MTV-storeen, jossa sinut esitelläänkin seuraavassa Umpikaraoke -lähetyksessä Aukottomana Karaoke-emäntänä Toisille. Niin ja Tundralle, ellei nyt sitten vallan sinne lähetetä kera rommipullon. Ohhoijakkata.

ja restore vie minut suoraan next levelille, senkin naakka. *valmistelee ohjattua toimintoa* *next* *finish*
        Kas noin, vanha varis! Täällä ollaan. Missä on kaikki muut? Umpiperäiset älkööt vaivautuko. *installing Umpitanakka to next folder*

• Yxitypy

on ainakin mulle ainainen ongelma, kun en siitä tajua juuri mitään.
      Muuten tää viikonloppu on mennyt ainakin tähän asti aika ongelmitta.
      Vielä on kuitenkin toivoa... Ehkä huominen päivä tuo jonkun ongelman :=)))

• kahjovaakutin

jotain??? ja sen takia ottaakin päähän kun tajuan ongelman mutta en tosaa arpeeksi että pystyisin sen korjaamaan. Eiköhän se tästä. Missäs olet ollut, et kai puskissa. :DDDD

• Kas,Typyhän se siinä pitkästä aikaa:) Ei ole näkynytkään sitten viime kerran:)

• Yxitypy
        kahjovaakutin kirjoitti:

jotain??? ja sen takia ottaakin päähän kun tajuan ongelman mutta en tosaa arpeeksi että pystyisin sen korjaamaan. Eiköhän se tästä. Missäs olet ollut, et kai puskissa. :DDDD

Siitähän se ongelma syntyy, kun tajuaa ettei tajua :=))
        Oon pyörinyt vähän siellä sun täällä.
        Täällä kuitenkin viimeks :=)))

Puskista en oo kirjoittanut pitkään aikaan.
        Minusta on tullut rehellinen :=))

Eipä ole suakaan näkynyt aikoihin, enkä millään usko, että sinä menisit puskista huuteleen :=))

• Yxitypy
        Waffen-ss kirjoitti:

Kas,Typyhän se siinä pitkästä aikaa:) Ei ole näkynytkään sitten viime kerran:)

suakaan waffen :=))
        Minä oon niin meneväistä sorttia, ettei yhdessä paikkaa malta olla.
        Kun aion tehdä vaan yhden asian kerrallaan, niin huomaan et pystynkin tekeen useamman samassa ajassa :=))

• jane.london

Vastaisin kaikkiin ongelmiin,mutta taivaskanavat heittelee niin monenlaista sakkaa hengentäydeltä että köh!
      Rva Prah ja kolleegansa Mister Pheel taas tavoittelevat kukkaroansa ajatellakseen meitä maan matelevia ja nyhtääkseen meiltä onnen jos tonninkin:D

• sai nauraakseen koko ketjun täydeltä:D
      Empä edes muista milloin viimeksi olisin jaksanut lukea ihan joka kommentin samasta ketjusta.

Tietsikoista ei meikä umpitanakalla aivokapasiteetilla tieteskään juuri muuta ymmärrä, kuin sen, joko se toimii, taikka ei.

Meikä viihtyykin huomattavasti paremmin ihmismielen
      sielun sykkeröitä ratkoessa, kuin teknisiä ongelmia tonkiessa.
      Se taas, onko pakko olla ongelmia, jos ei niitä ole, on näitä periöisiä kysymyksiä. Onhan todettava, että täällä palstalla on koko joukko ummehtunutta vanhoollisuutta, joka lienee dekeroitunut jätösketjuun ja imuuntunut oikeaan aivolohkoon muodostelmaksi. Takkuuntunut päättelykyky yhdistyneenä oikoluvun virhejakautumaan aiheuttaa räjähdysherkän oikosulun, joka taas voi pahimmillaan hulahtaa aukeleen pohjattomaan syvyyteen.
      Sikäli ja mikäli
      energeettinen impulsi ei saa yhteyttä keskiaivossa sijaitsevaan hypotenuusaan, se saattaa jäädä jumiin jankkuradalle. Tällöin vaaditaan pikaisia toimenpiteitä. Shokkikäsittely ynnä lopotomia saattaa kriisin ilmennettyä ollakin lähes ainoa tervehdyttävä ratkaisu. Tomenpiteen seurauksena on mahdollista kehittyä myös erinäisiä häiriötekijöitä ja sijaistodentumia. Tämä taas johtaa vaiheisten ylilyömisiin. Pöhettyminen saattaa saada yliotteen (vaikutelmana liioiteltu karvottuminen).
      Tiedämmehän toki aivojemme olevan vajaakäyttöisiä muutoinkin ja mikäli tunnetsunamit pääsevät älyllisten raja-aitojen, sekä alatilaamme rakennettujen patojen yli, niin katastotraaffiset tilanteet saattavat purkautua ylikuumentumisreagtioissa.

Suosittelenkin viilentävissä aukoissa tuulettumista. Välttämättä paluuta ei ole, mutta väliäkös sillä. Lössäköitä syntyy jopa mudastakin lisää ja sivullisten sikiäminen voi kehittää uuden palstarodun.

Näin on---ja olkoot*

• mayanna

saman suomeks? :D

• parin viikon päästä kun telkkari lakkaa näkymästä, kait. Ei ole digiboksia. Maajussien morsiankin alkaa ja olisin halunnu katsoo sitä. En ole ehtiny paneutua koko boxi asiaan.

Jaa...olenko ongelmallinen ihminen...en ossaa sanoo...kait sitä jokainen jossain tilanteissa...

• enemmän

kuin kerrotkaan näistä tietokoneista. Ole onnellinen, mutta muista että jokainen vastaa omista tekosistaan ennemmin tai myöhemmin!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      411
      15950
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      135
      2506
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1916
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1768
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      46
      1357
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      98
      1265
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      281
      1178
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      34
      1170
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1159
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1123
    Aihe