Minä kun olen aina ollut otettu siitä , kun
minua kehutaan palstoilla provoilijaksi, niin ehkä taas yks sellanen piii..tkästä aikaa olis paikallaan :=))
Sanonkin taas yhden mielipiteeni:
Kun olen seuraillut lifestyle-palstaa, olen huomannut palstassa tapahtuvan muutosta positiivisempaan suuntaan.
Jotenkin porukka ollut paljon rennompaa. Tiukkaa nutturaa näkee harvemmin. Lieneekö kesällä osuutta asiaan. Ehkä palstalle on tullut myös uusia rennompia kirjoittajia.
Täällähän meikäläinenkin alkaa viihtymään, jos ette sitten tään provon jälkeen laita mua pihalle :=)))
Vaihteeks Provo
31
2062
Vastaukset
No, kirjavankarhealla ja rosoisella esityksellä on tietty oikeutensa tässä hienoviilauksen ajassa. Varsinkin jos vielä on tullut nuorempana selailleeksi Mukan romaaneja. Tässä ja nyt voin sanoa ääni vapisten, että itse kullakin välillä rima vapisee vaan ei putoa. Syystä että viiltävän tehokkaiden tuntojen alla kätkeytyy aina yllättävän paljon asiaa, ainakin minulla. Siksipä odotukset sen suhteen, miten jatkossa mennään on syytä asettaa hyvin, hyvin korkealle.
- Yxitypy
sanottu tuo ensimmäinen lause :=))
Mukkahan oli näitä tundran poikia, joka eli köyhyydessä ja kuoli nuorena :=((
Tabun olen lukenut ja katsonut elokuvan maa on syntinen laulu.
Mutta et sä oot Mukan romaaneja selaillut...
En ehkä olis uskonut.
Monesko menossa Waffen?? :=)) Yxitypy kirjoitti:
sanottu tuo ensimmäinen lause :=))
Mukkahan oli näitä tundran poikia, joka eli köyhyydessä ja kuoli nuorena :=((
Tabun olen lukenut ja katsonut elokuvan maa on syntinen laulu.
Mutta et sä oot Mukan romaaneja selaillut...
En ehkä olis uskonut.
Monesko menossa Waffen?? :=))*nauraa*
Pakko myöntää että en ole lukenut. Heitin vain sulle täkyn, kun teidän suuren pojan mainitsee, niin siellä tundralla ollaan rinta ronttingilla:) Kuten sinäkin nyt:))
En kuule ole ottanut yhtään.- Yxitypy
Waffen-ss kirjoitti:
*nauraa*
Pakko myöntää että en ole lukenut. Heitin vain sulle täkyn, kun teidän suuren pojan mainitsee, niin siellä tundralla ollaan rinta ronttingilla:) Kuten sinäkin nyt:))
En kuule ole ottanut yhtään.Waffen :=))
En tiedä rinta rottingilla siitä, kun lahjakas kaveri kuoli niin nuorena.
Mutta muuten olen kyllä aika useesti rinta rottingilla... :=))
Ai niin... en muistanut et oot raitis mies :=)) Yxitypy kirjoitti:
Waffen :=))
En tiedä rinta rottingilla siitä, kun lahjakas kaveri kuoli niin nuorena.
Mutta muuten olen kyllä aika useesti rinta rottingilla... :=))
Ai niin... en muistanut et oot raitis mies :=))Ai et muistanut?:) Kuitenkin muistit:))
Onko noita suuria kirjailijoita enempikin sieltä tundralta? En ainakaan muista, että olisi.- Yxitypy
Waffen-ss kirjoitti:
Ai et muistanut?:) Kuitenkin muistit:))
Onko noita suuria kirjailijoita enempikin sieltä tundralta? En ainakaan muista, että olisi.Hellaakoskellakin oli juuret täältä.
Skiftesvik tietenkin.. Jari Tervo on pohjosen poikia.. Siinä nyt ainakin noi kolme hyvää.
Kaikki hyväthän on ainakin syntyjään täältä tundralta :=)))) Yxitypy kirjoitti:
Hellaakoskellakin oli juuret täältä.
Skiftesvik tietenkin.. Jari Tervo on pohjosen poikia.. Siinä nyt ainakin noi kolme hyvää.
Kaikki hyväthän on ainakin syntyjään täältä tundralta :=))))Onhan tuossa jo liuta tunnettuja nimiä joista on syytä olla ylpeä. Ehkä se yötön yö,revontulet ja sumuinen tähtitaivas saa herkimmät kirjoittamaan paperille tuntojaan:)
- Yxitypy
Waffen-ss kirjoitti:
Onhan tuossa jo liuta tunnettuja nimiä joista on syytä olla ylpeä. Ehkä se yötön yö,revontulet ja sumuinen tähtitaivas saa herkimmät kirjoittamaan paperille tuntojaan:)
ei meijän tähtitaivaalla juurikaan ole.
Tai riippuu titenkin missä tilassa sitä katsoo :=))
Ja vielä unohit yhden tärkeän, tunteita kovasti herkistävän... kolmenkymmenen asteen pakkasen :=)) Yxitypy kirjoitti:
ei meijän tähtitaivaalla juurikaan ole.
Tai riippuu titenkin missä tilassa sitä katsoo :=))
Ja vielä unohit yhden tärkeän, tunteita kovasti herkistävän... kolmenkymmenen asteen pakkasen :=))Unohdin paljon muutakin..Susien ulvomisen, noitarummun etäisen kuminan ja humalaisen Shamaanin sekavan joikaamisen:)
Nojoo, vitsi vitsinä:)- yxitypy evk
Waffen-ss kirjoitti:
Unohdin paljon muutakin..Susien ulvomisen, noitarummun etäisen kuminan ja humalaisen Shamaanin sekavan joikaamisen:)
Nojoo, vitsi vitsinä:)mitään vitsikästä. Totta joka sana :=))
Seidanpalvojat unohdit vielä.
Lapin luonto tuo outoa taikaa... se on kaunis ja korvaamaton *laulaa* :=))
- yopollo
ei oikein sovi imagooni, eikä sitä paitsi tuo jo kuulutettu next level tuota meikäläiselle mitään ongelmia, siivillä kun pääsee helposti korkeammallakin olevan riman ali.
- Yxitypy
onneks nutturaa lainkaan.
Kivisten Sirun töyhtön sais kyllä aikaan :=))
Tarkoitatko ihan siniä siipiä? :=))
- kahjovaakutin
varmaan turha vastata, koska suomiloota on päättänyt lähettää mun ASIALLISET kommentit huitsin nevadaan. Ja niin kuin mä niitä hioin ja muokkasin. Kele. Tana. Varsinaiseen asiaasi en oikein osaa sanoa mitään eikä mun kannatakaan, koska luultavasti tämäkin viesti häipyy avaruuteen. No sanon sen verran että kuka jaksaa aina olla rento, aina leppoisa, aina kiva ja kiltti ja huumorintajuinen sun muuta positiivista sontaa? No ehkä idiootti.
- Yxitypy
vaakutin. Nytpäs tulikin perille :=))
Ihmeiden aika ei ole ohi, eli mistä se kertoo.
Tää oli siis sun asiallisin kommentti, kun pääsi eetteriin :=))
No ei kukaan jaksa olla rento ja leppoisa aina, mutta se pitäis osata sanoa suoraan jos vit.. taa.
Esim. työpaikalla olis paljon helpompaa, jos jollain omia ongelmia sanoa se ääneen, ettei työkavereiden tarvis miettiä, et olenkohan minä syypää mökötykseen. - kahjovaakutin
Yxitypy kirjoitti:
vaakutin. Nytpäs tulikin perille :=))
Ihmeiden aika ei ole ohi, eli mistä se kertoo.
Tää oli siis sun asiallisin kommentti, kun pääsi eetteriin :=))
No ei kukaan jaksa olla rento ja leppoisa aina, mutta se pitäis osata sanoa suoraan jos vit.. taa.
Esim. työpaikalla olis paljon helpompaa, jos jollain omia ongelmia sanoa se ääneen, ettei työkavereiden tarvis miettiä, et olenkohan minä syypää mökötykseen.mun asiallisin kommentti, enkä kait sellaista missään väittänytkään. Mun kaikki hienot asialliset kommentit menee huitsin nevadaan, esim. mayannalle raapustin pitkät pätkät syviä tuntemuksiani. :))
Nyt meen unten maille, öitä kaikille yökukkujille ja varsinkin jou-joulle. Minä saavun vielä.... *räpiköi taas* - Yxitypy
kahjovaakutin kirjoitti:
mun asiallisin kommentti, enkä kait sellaista missään väittänytkään. Mun kaikki hienot asialliset kommentit menee huitsin nevadaan, esim. mayannalle raapustin pitkät pätkät syviä tuntemuksiani. :))
Nyt meen unten maille, öitä kaikille yökukkujille ja varsinkin jou-joulle. Minä saavun vielä.... *räpiköi taas*mieleen.
Älä sinä huoli tyttö nuori, paljonkos kyyneleet hyödyttää. Eivät ne surut suremalla lopu on laulu ja tanssi tärkeämpää :=))
Sinä tulet vielä nousemaan suosta :=))
Hyvää yötä. - jane.london
mutta selkäydin hoitáa loput.
Kamalaa pelätä aina ja varmasti lopun alkaneen.. - norMix evk
Yxitypy kirjoitti:
mieleen.
Älä sinä huoli tyttö nuori, paljonkos kyyneleet hyödyttää. Eivät ne surut suremalla lopu on laulu ja tanssi tärkeämpää :=))
Sinä tulet vielä nousemaan suosta :=))
Hyvää yötä.mieleen:
Suo Siellä, etelä Täällä! :)))
Hyvää yötä Sinnekin! - Yxitypy
norMix evk kirjoitti:
mieleen:
Suo Siellä, etelä Täällä! :)))
Hyvää yötä Sinnekin!Suo täällä, vetelä siellä :=)))
Öitä :=)) - norMix evk
Yxitypy kirjoitti:
Suo täällä, vetelä siellä :=)))
Öitä :=))Juodaan siellä, vedellään hirsiä täällä :DD
Huomenta;-)) - Jermuxi tms.
Pehmolälly, kaikkienkaveri-juttua ei jaksa kukaan...tappelusta kehiin!
- norMix evk
Osaaks sää muuta tehräkkää ku rovoilla?? Tai no ihmekkös tuo ku sut aikanaa kaffeell porukall rovioitiinki oikke sinisell liäkill:)))
Toi rentompi viilinki voi kyl oll väliaikaistaki. Kato ku tääll eteläs on viälä kesä (saattaapi tietty tunra asukill olla valla käsittämätö ilmiö) ja kiristävät pipat on pistetty nurkkaha sekä nutturoit höllenetty. Mut orotas vaa ku ilmat täst taas kylmenee!- Yxitypy
rakastan provoilua norMix. Se on osa mua :=))
Ja muistan ne roviot, joissa yritin pitää pintani, mut jäi epäselväksi, poltettiinko mut vai ei..
Ei kait, kun täällä lifellä vuorostaan mesoan.
Sinne kesään vaan terkkuja. Täällä puhaltaakin raikas Merituuli...(Hailuodon lautta, joka ajalehti myrskyssä 6 tuntia, ja ihmiset saatiin onneksi onnellisesti maan kamaralle).
Kun teitin säät muuttuu syksyisemmäks, niin tää lintu suuntaa teitiäkin etelämmäks, niin ei pääse nuttura kiristymään tundran pakkasissa *kulkee hiukset valtoiminaan koko talven* :=)) - norMix evk
Yxitypy kirjoitti:
rakastan provoilua norMix. Se on osa mua :=))
Ja muistan ne roviot, joissa yritin pitää pintani, mut jäi epäselväksi, poltettiinko mut vai ei..
Ei kait, kun täällä lifellä vuorostaan mesoan.
Sinne kesään vaan terkkuja. Täällä puhaltaakin raikas Merituuli...(Hailuodon lautta, joka ajalehti myrskyssä 6 tuntia, ja ihmiset saatiin onneksi onnellisesti maan kamaralle).
Kun teitin säät muuttuu syksyisemmäks, niin tää lintu suuntaa teitiäkin etelämmäks, niin ei pääse nuttura kiristymään tundran pakkasissa *kulkee hiukset valtoiminaan koko talven* :=))Mahtoks siinnä rovioinnissa käydä niin, että Seppojuhannus pilas kaiken väliintulollaan ja pääsit karkaamaan ulkomaille. Mutta ainakin kärysit ja mustuit pahemman kerran:))
Ei kai sua taas joku hiillosta, kun suunnittelet etelään pakenemista? ;=) - Yxitypy
norMix evk kirjoitti:
Mahtoks siinnä rovioinnissa käydä niin, että Seppojuhannus pilas kaiken väliintulollaan ja pääsit karkaamaan ulkomaille. Mutta ainakin kärysit ja mustuit pahemman kerran:))
Ei kai sua taas joku hiillosta, kun suunnittelet etelään pakenemista? ;=)oot jaksanut myöhäseen valvoa.
Mä taisin nukahtaa jo kahden kieppeillä :=))
Kärysin muuten silloin niin pahasti että jäi pysyvät arvet ihoon.
Vähän alkanut hiillostuksen makua olemaan. Siksi olenkin pakoreitin suunnitellut jo valmiiks :=)) - norMix evk
Yxitypy kirjoitti:
oot jaksanut myöhäseen valvoa.
Mä taisin nukahtaa jo kahden kieppeillä :=))
Kärysin muuten silloin niin pahasti että jäi pysyvät arvet ihoon.
Vähän alkanut hiillostuksen makua olemaan. Siksi olenkin pakoreitin suunnitellut jo valmiiks :=))varhain nousta ylös noin sunnuntaiaamuks! Tosin päikkärit pitikin sitten ottaa myöhemmin, mutta se nyt onkin asia erikseen.
- maiju.
tullut viestiä,verattuna huuhaa juttuihisi.
hienoa =)- Yxitypy
Olen ihan otettu :=))
Huuhaalla jos kymmenen kommenttia saan, niin tyytyväinen olen siihenkin ollut... mutta tää...
Olen sanaton :=))))
Tää nyt oli kuule sellanen provo josta ei kykene millään provosoitumaan :). Ihan kesy niinkun Taikiskin sanoi :).
Mikäs tässä nyt nutturaa kiristäis, kesä jatkuu ja lomaakin edessä vielä pari viikkoa.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.41116032Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1352526- 941926
- 831778
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te461367- 981275
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2811183Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341180Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831159Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211123