Just sitä tässä kuuntelen. Yks kovimmista suomalaisista rock-levyistä koskaan. Kova väite on, tiedän. Vaan kuunnelkaa ite parin päivän päästä
Luotisade
= helvetin kova levy!
4
988
Vastaukset
- Ansariin
paras Uniklubin tähän mennessä ja tosiaan yksi parhaista ikinä ^^
- *Innokas*
Saan sen levyn käsiini sitten ku joku tulee kotiin ja antaa rahaa. Mut kaikki kipaleet mitä oon kuullu
(ja niitä on ollut onta)on ollu megahyviä!
- mustakynsi
oon samaa mielt.luotida on todella hyvä.sitä on todella ilo kuunnella ja nyt kun jussikin on selvinnyt hyvin äänihuuli leikkauksestaan nii laulukin kuulostaa entistä paremmalta.
- suuri fani
Olen kyllä helvetin samaa mieltä sun kanssa "mustakynsi". Jussin ääni on entistä söpömpi kuin ennen on ollut. Mutt jotkut ei tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337