JAU KAIKKI BODOMIITIT! MÄÄ OON COBBAREIDEN VARMAAN SUURIN FANI TÄÄLPÄI JA MÄÄ HALUISIN ETTÄ KAIKKI TÄÄLT OLEVAT BODOM-DIGGARIT ILMOITTAIS ITSESTÄÄN. MUN MIELEST ALEXI ON KAIKKIEN AIKOJEN PARAS KITARISTI JA SILLÄ ON PARAS JA HIENOIN KITARA. MULLA ON NYT SAMANLAINEN MYÖS, OSAAN JO SOITTAA BIISIN "HATE ME!".
JAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
3
439
Vastaukset
- Choke
Mistäs voit olla noin varma, että olet Bodomien suurin fani täällä? Ja tuollainen capsin raiskaus on säälittävää. Vähän tuntuu, että tämä menee taas sinne Alexi ihkuttamisen puoleen, eikä muilla bändin jäsenillä olekkaan väliä. Nojaa samapa se mulle on, omasta mielestäni tuollainen viesti on naurettava ja säälittävä.
- Caps off
"Vähän tuntuu, että tämä menee taas sinne Alexi ihkuttamisen puoleen, eikä muilla bändin jäsenillä olekkaan väliä."
Vaikka Alexi ehkä suurilta osin tekeekin biisit, niin ei se tee hänestä Children of Bodomia. Bändissä on neljä muutakin jäsentä, jotka ovat mestareita oman instrumenttinsa käsittelyssä. Se miten ne soittaa yhdessä=Children of Bodom. Mahtavaa musiikkia.
- BastardOfBodom
Tuo kuulostaa joltai 13- vuotiaan yliteinin laiho- ihkutukselta.. sitä paitsi laiholla on aika montakin kitaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823