Edellisetomistajat olivat istusttaneet punaisen karviasimarjapensaan liiterin taakse.............onko mahdollista siirtää se sieltä pois..........esim. jakamala....................parempaan paikkaan...................???????????Nyt sykysyllähän se kait pitääisi tehdä????????
Samoin juhannusruusu on istuettu liiterin taakse..........onnistuuko siirto, kun lyön juuriston 2-3 osaan ja istutan parempaan paikkaan ???????
Onnistuuko ?????
3
646
Vastaukset
- kopu
Periaatteessa molempien pensaiden jakaminen kuvaamallasi tavalla onnistuu. Itse tekisin homman varmuuden vuoksi vasta keväällä, ettei pakkanen vahingoita rikottua juurakkoa.
- vaan heti
Ei muuta kuin hommiin,ei tarvi ootella kevättä,noita nyt ei saa kuoleen millään.
- rusalkaa
vaan heti kirjoitti:
Ei muuta kuin hommiin,ei tarvi ootella kevättä,noita nyt ei saa kuoleen millään.
Itse siirtelin vanhoja pensaita parempaan paikkaan juuri syksyllä...viime vuonna.
Kaivelin jonkun juuren esiin niin pitkältä kuin sain. Rautakangella tein reikiä juuria varten.
Joku sanoi, että hyvä istutella ja siirtää pensaita syksyllä, kun ei tarvitse kastella niitä niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279