Olen kehittelemässä pojan huoneeseen viidakko teemaa..kaipaisinkin vähän vinkkejä kun oma pää lyö tyhjää..
Maalaan seinät jonkin sävyisellä vaalealla vihreällä, laitan sängyn päälle ikean vihreän lehden..minulla on kolme viidakko ja eläin-aiheista leffajulistetta joihin teen itse puiset kehykset ja maalaan ne vihreällä..prismasta löysin ihanan papukaija-lampun kattoon..tai sitten ostan aurinko-plafondin..mutta säilytys..
Pojalla on nyt kaappina vanha lastulevykaappi mikä on valkoinen ja pinta aika rähjäinen..toisella puolella ei ole edes hyllyjä vaan tanko...ei pienellä pojallamme ole mitään henkarivaatteita ja meidänkin huoneessa on omille vaatteillemme tarpeeksi henkaritilaa..myöskään en millään saa päähäni millainen hauska juttu olisi hyvä lelujen säilytykseen..en jaksaisi ostaa tylsiä muovisia laatikoita mitä on kaikilla ja mistä lelut paistaa läpi..ajattelin myös hankkia vähän lattiatyynyjä..kokemuksia,onko hyvä idea?
Elikääs laittakaapa hyviä(ja HALPOJA)ideoita viidakko-huoneeseen:)
KIITOS:)
Viidakko teema!
5
1909
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkk
riippumatto, se sellanen leveä malli, on kiva esi. pehmolelujen ja muidenkin isompien tavaroiden säilytykseen.
Ota siitä tankiokaapista ovi vex ja maalaa sisusta tummalla vihreällä tai kahdella eri vihreällä. Maalaa tanko puunrungon näköiseksi(jos se jää osittainkin näkuviin).
Ripusta tankoon sellaisia kengille tarkoitettuja värikkäitä kangaslokerikkoja - niihin saa mukavasti kirjoja ja muuta tavaraa.- apuvaAPUVA
Loistava idea tuo kaappijuttu..miten lastulevykaapin saa maalattua??Olen käsittänyt että maali vaan valuu eikä oikein tartu??
- kkkkkkkkkkkkkk
apuvaAPUVA kirjoitti:
Loistava idea tuo kaappijuttu..miten lastulevykaapin saa maalattua??Olen käsittänyt että maali vaan valuu eikä oikein tartu??
mee rophkeesti rautakauppaan ja kyllä ne siellä neuvo miten lastulevykaappi maalataan.
Tietysti voit myös ostaa rullan tapettia ja liimata (tarttet luultavasti tapettiliimaa, liisterin sijaan) sen kaapin seiniin.
Lasten tapeteissa on hienoja viidakkoaiheita, vaatii kylä muutaman kirjan selaamista ja saattaa kestää 1-4 viikkoa toimitus.
Tapetit maksaa sellaset 20-40 e rulla. Rullasta tekee helposti kaksikin kaappia. - LaSiestat
Yritettiin etsiä kissojen ja koirien kanssa kunnollisia riippumattoja, mutta ei mistään, ennenkuin törmättiin tänne http://www.lasiesta.fi . Jää Clas Ohlssonin reissu tekemättä. Noi La Siesta myyvät myös lasten riippumattoja, ja tuollainen punakeltainen meidänkin tenaville hankittiin. Totta on, sinne maton sisään on hyvä heittää pehmolelut kun imuroi muksujen huonetta. En tullut aikaisemmin ajatelleeksi että riippumattoja voi käyttää myös sisätiloissa.
- voi myös
päällystää kankaalla tai sitten ottaa oven pois ja laittaa paneeliverho siihen oveksi.. ja tee siitä ovesta sitten hyllyt kaappiin jos hyllytilaa kaipaat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748