itse olen myös opiskelemaan lähdössä ja katsellut nyt reilusta tuhannesta eurosta alaspäin sijoittuvia kannettavia. näissä ei mielestäni juuri missään office pakettia tule vaan ainoastaan vistan mukana tämä windows works. vai olenko pahasti väärässä?
kuitenkin tietääkseni ainakin yliopistoista saa officepaketeista kopioita aika vaivattomasti.
lisää officepaketeista
................
4
541
Vastaukset
- zxcvbnm
Miksi varastaa kun Openofficen saa ilmaiseksi? http://fi.openoffice.org
- harkintaa
Täydellinen ajoitus! :)
- harkintaa
>...saa officepaketeista kopioita...
Miksi vaivautua rikolliseen toimintaan kun selvästi paremman ja taatusti MSOfficen kanssa yhteensopivan saa ilmaiseksi? :) - Lisenssejä
Opiskelijalisessin saa halvalla, mutta älä odota tukea. Yhdestä kysymyksestä saat maksaa koko officen hinnan.
Jos työnkuvaan kuuluu vain omien dogumenttien kirjoitus niin ottaisin Openofficen, eikä tsrvitsisi lisensseistä tapella.
Sillä puttaa pdf:tkin ilman lisäkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015