HUOMENTA!!!!

Mitäs tänne kuuluu?taidatte käydä "syvällisiä ja kriitisiä keskustelua meistä uskovaisista"he,he,onneksi mun ei tarvi vatvoa toisarvoisia asioita,kun mulla on JEESUS KRISTUS.PS, Taidatte olla aika itsekeskeisiä eli luotatte siihen että ihminen ratkaisee kaikki ongelmat.

25

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-ilian

..pois.

• :pp

vaikka kirkumista, jospa sillä lähtisi.

• onhan teikäläisikiäkin meikäläisten sivuilla,teikäläiset tarvii valoa,vaikka sen loiste ei oikein saa tartumapintaa,ps valo on Jeesus

• teflon ateisti
        aksu521 kirjoitti:

onhan teikäläisikiäkin meikäläisten sivuilla,teikäläiset tarvii valoa,vaikka sen loiste ei oikein saa tartumapintaa,ps valo on Jeesus

Meikäläisillä on jo oikeatakin valoa mikä valaisee pimeässä. Ei tarvi rukoilla pimeässä kun omistaa teknisiä vempaimia.

• m-ilian
        aksu521 kirjoitti:

onhan teikäläisikiäkin meikäläisten sivuilla,teikäläiset tarvii valoa,vaikka sen loiste ei oikein saa tartumapintaa,ps valo on Jeesus

..teflon ateistiin yllä...

Oletkos minua esim. nähnyt siellä teidän palstoillanne? haa?

Mikä ihmeen pakkomielle teillä on käydä täällä häiriköimässä ja spämmäämässä tuota jeesus-potaskaa? Tämän palstan aihekkin on ihan jotain muuta, eikö?

• samaa mieltä
        m-ilian kirjoitti:

Mikä ihmeen pakkomielle teillä on käydä täällä häiriköimässä ja spämmäämässä tuota jeesus-potaskaa? Tämän palstan aihekkin on ihan jotain muuta, eikö?

Yritäppä aloittaa keskustelu mistä vain aiheesta, niin pian joku uskovainen siellä julistaa että vain JEESUS tuo pelastuksen..

"käyhän uskovaisten palstoillakin ateisteja" Siis sittenkin "silmä silmästä ja hammas hampaasta"? vaikka Jesse opitti kääntämään toisenkin posken?

Vai onko niin että "kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan" joten tulemalla tänne Jeesustelemaan HALUATTE nimenomaan että ateistit tulevat teidän palstoillenne selittämään omaa totuuttaan?

• :pp.
        m-ilian kirjoitti:

jos kykenet.
        sinukin pakkomiellettä peeloiluun olen tässä ihmetellyt, mutta mitenkäs "dokkarsi" jaksaa uskovaisista, vai joko siirryit tekemään sitä satanismista..hehe..

• m-ilian
        samaa mieltä kirjoitti:

Yritäppä aloittaa keskustelu mistä vain aiheesta, niin pian joku uskovainen siellä julistaa että vain JEESUS tuo pelastuksen..

"käyhän uskovaisten palstoillakin ateisteja" Siis sittenkin "silmä silmästä ja hammas hampaasta"? vaikka Jesse opitti kääntämään toisenkin posken?

Vai onko niin että "kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan" joten tulemalla tänne Jeesustelemaan HALUATTE nimenomaan että ateistit tulevat teidän palstoillenne selittämään omaa totuuttaan?

>>>Yritäppä aloittaa keskustelu mistä vain aiheesta, niin pian joku uskovainen siellä julistaa että vain JEESUS tuo pelastuksen.. >vaikka Jesse opitti kääntämään toisenkin posken? > joten tulemalla tänne Jeesustelemaan HALUATTE nimenomaan että ateistit tulevat teidän palstoillenne selittämään omaa totuuttaan?

• kysellä kainosti
        m-ilian kirjoitti:

mikä tällaisen palstan tarkoitus on? En ole vielä sitä totuutta löytänyt.

• Nasse.

"..kun mulla on JEESUS KRISTUS.PS, Taidatte olla aika itsekeskeisiä eli luotatte siihen että ihminen ratkaisee kaikki ongelmat."

Tiedostamattasi olet tehnyt samoin, eli ratkaiset itse ongelmasi. Käytät siihen apuna luomaasi mielikuvitusystävää jota jeesukseksi nimität.

Ateistit pärjäävät ilman mielikuvitusystäviä.

• konna

on kuullut äänestyksestä ja haluaa muistuttaa olemassaolostaan:)

• yli 700000000 jotka uskovat mielikuvitusystävään eli on uudestisyntyneitä

• :pp.

>>Ateistit pärjäävät ilman mielikuvitusystäviä

• höpöttäjä nro 100
        konna kirjoitti:

on kuullut äänestyksestä ja haluaa muistuttaa olemassaolostaan:)

meidän koira, vai kuka Aksu???

• puusilima_§
        aksu521 kirjoitti:

yli 700000000 jotka uskovat mielikuvitusystävään eli on uudestisyntyneitä

missä ne kaikki 700000000000 ovat? ei ole näkynyt...

• konna
        aksu521 kirjoitti:

yli 700000000 jotka uskovat mielikuvitusystävään eli on uudestisyntyneitä

700 miljoonaan on sitten laskettu?

Eiks raamatun mukaan vain harvat pääse taivaaseen.

Toisaalta kristinuskovia on joidenkin lähteiden mukaan jopa kaksi miljardia, joten laskutoimituksen tekijä on sitten varmaan haastatellut ne kaikki selvittääkseen uskon lujuuden.

Aika ääliömäistä kirjoittelua sinulta, jos nyt suoraan sanotaan.

• vai ratkooko?

Enemmän luotan siihen että teen itse omien pulmieni eteen, kuin ristin käteni illalla ja toivon että aamulla kaikki asiat on pulkassa.

Miksi muuten herrasi ei lopeta lasten loputtomia raiskaamisia, nälänhätää ja yleensäkään mitään? Onko sellainen jumala hyvä, mikä ei yhtään mitään vaikka mukamas voisi?

Mieti sitä ja mene nysväämään pippeliäsi.

• tätä.

Tämäkin viesti olisi melkein mennyt ihan järkevästä vastaväitteestä, mutta viimeinen lause vesittää koko ajatuksen ja siten koko viestin arvoa aika tavalla.

• Vai heräätkö aina tähän aik...

Sulla on Jesse turvanasi? Pidätkö siis itseäsi muita ihmsiä parempana?

• uskis

Yrittää tulla vaan provoilemaan ja ärsyttämään tänne tahallaan siinä kuitenkaan onnistumatta.
      Onko tuollainen käytös sallittua jumalasi mielestä vai teitkö syntiä?

• ateitse

Ei nyt viittitä ihan kauheesti avautua aksulle, kun se nyt kuitenkin on vaan tollanen surkea reppana, joka ei oikeen muuta osaa, kuin lähettää joskus jonkun huonon provon.

Ei voi kauhalla vaatia jos on... noh.. on jäänyt kokonaan pois soppajonosta.

• ukkosenilma ei kirj.

kaiken minkä pystyy ja loppu menee painollaan :)

• "he,he,onneksi mun ei tarvi vatvoa toisarvoisia asioita,kun mulla on JEESUS KRISTUS"

Tarkoittaen mitä? Kaikki kysymykset mm. etiikasta ja todellisuudesta ovat toisarvoisia, koska haluat elää erään uskonnollisen myytin luomassa fantasiamaailmassa?

"PS, Taidatte olla aika itsekeskeisiä eli luotatte siihen että ihminen ratkaisee kaikki ongelmat."

Kukas ne ongelmat sitten ratkoo? Sitä paitsi, ongelmien ratkominen on ihmistä kehittävää. Jos joku muu ratkaisisi kaiken puolestamme, emme enää kehittyisi.

• ertert

Ainakin verrattuna Jeesukseen, millä ei ole todellisuudessa mitään väliä paitsi tietysti hihhulin himmeässä kuupassa, mutta se kertookin vain hihhulin surkeudesta...

• agnostikko___

"Taidatte olla aika itsekeskeisiä eli luotatte siihen että ihminen ratkaisee kaikki ongelmat. "
      -Ei me niin "luoteta", ennemminkin toivotaan. Vai etkö sinä toivo lääkettä syöpään? Tarkoitat varmaan myöskin ratkaisua peruskysymyksiin..

Minusta on paljon itsekkäämpää ajatella, että on jumala joka loi universumin ja kaiken vain yhdelle lajille jonka ajatuksia ja toiveta hän jatkuvasti seuraa ja päättää maailman lopulta, eli sen ainoa tarkoituksena oli lajitella ihmiset helvettiin ja taivaaseen. Suuri näkemys ero meillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      5957
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      615
      2390
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1191
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1058
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1033
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      62
      965
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      789
    Aihe