Kävin tänään eka ultrassa. Lääkäri totesi sikiön vastaavan viikkoja 7 .Syke kuulema näkyi,ei kunnelluttanut minulla :/
Olisipa se olllutkin nannaa,jos tämä olisi jäänyt tähän,että saan vain odotella vaavia ihan rauhassa,vaan eipä tietenkään...
Sisätutkimuksen yhteydessä kohdunkaulalta löydettiin polyyppi, 7mm. Lääkäri sanoi että pieni. Missähän ajassa lie kasvanu....*huokailen*
Lääkäri mainitsi,että se voidaan hoitaa synnytyksen jälkeen....mutta entä jos se alkaakin kasvamaan samaa tahtia vauvan kanssa...
Nyt sitten taas hiirikäsi kuumana etsin netistä tietoa ja totta kai-kiinnitin huomiota juuri siihen pahimpaan mahdolliseen seikkaan,eli keskenmenoriskiin.
Oi kanssa sisareni! Kertokaa onko teillä ollut vastaavia kokemuksia?
Mieli ei ole kauhean ylevä ja taisin miehenikin säikäyttää pahanpäiväisesti. Yrittääppä tässä sitten repiä huumoria ja olla onnellinen....
Raskaana
Polyyppeja
1
263
Vastaukset
multa löytyi kans aivan khdun suulta. löytyi koska alku raskaudessa vuodin verta kaks viikkoa ja olin kuoleman kipeä koko ajan. aluksi epäilivät kesken menoa. no ei onneksi ollut. lääkärien mielestä "kasvaimet" eivät vaikuta raskauteen mitenkää. näin ainakin minulle sanottiin. nyt olen turvallisesti viikolla 15 ja mitää haittaa kasvaimesta ei ole ollut enää aikoihin. ole huoleti ja nauti raskaudestasi =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491