Annetaan yksityistunteja kitaralle turun keskustassa. Sähkö- sekä klassinenkitara(akustinen).
Ota yhteyttä ja Kysy lisää.
hinnat 55min/ 15 euroa.
merlot74@hotmail.com
Kitaratunteja Turku
6
3271
Vastaukset
- Netu123
Tarvitsisin kitaranopettajaa ja kuulostat hyvältä ja vieläpä halvalta. Multa iteltä löytyisi sähkökitara ja sen soittoon tarvittavat välineet. Pitäisi vain vielä oppia lukemaan nuotit ja soittamaan edes perusoppeja. Pystytkö opettamaan?
- opi soittamaan
Hyvää kitaran soiton opetusta turussa löytyy myös täältä:
http://poprockjazz.com/ - arseri
Morjes nimi on Arto 28v mulla on oma bändi teen biisejä megadeth tyylinen meininki ja soitan myös sooloja mutta hyvin huonosti mielestäni tarvitsen soolotekniikkaan opetusta voitko auttaa opin nopeasti mutta kun ei oikein tiedä mitä kannattaisi opetella vaihtoehtoja on tarjolla vähän liikaakin ja pitäisi karsia turhat pois. tässä on mun nro 046 680 4041 blackfirearto@gmail.com
- henrik laakkonen
moi olen henkka!
moi haluaisin oppia soittamaan kitaraa ja olen erittäin kiinnostunut kitarasta.toivon että mahtuu mukaan. olen 12vuotias.jos mahtuu mukaan soita numeroon 0407176119.ei kiitos kitara tunteja ke eikä pe olen nimittäin salibändi harjoituksissa muut päivät kyllä sopivat.kertoisitko missä päin annat kitara tunteja?- kitaraope
kitaratunnit.turussa@gmail.com
- isukki1
Molemmat lapsemme ovat käyneet vuodesta2009.
http://www.kitarawelhot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813