Heip!
Onko kukaan Bibionen tai Pohjois-italian kävijä vuokrannut skootterin? Millaista liikenne on ja paljonko tuollaisen esim. Vespan vuokraus maksaa ja onko niitä yleensäkään tarjolla vuokralla?
Skootterilla Bibionessa
2
313
Vastaukset
- motorino
Varmaan saaa Bibionestakin vuokrata moposkoottereita. Päivävuokrat Italiassa 20-40 euroa. Vaihtelee sesongista ja vuokrausajasta riippuen.
Monet hotellit myös vuokraavat asiakkailleen, jolloin hinta voi olla halvempi.- Vee2
Vuokraaminen on todella helppoa ja halpaa.
En muista mitä maksoi mutta ei se päätä huimannut.
Sitten toinen hauska kulkupeli on sellainen 2-4 hengen poljettava nelipyöräinen, 1 ohjaa auton ratista ja kaikki polkee.
Sitten kannattaa käydä kattelemassa kun jorkokset rullaluistelee. Vatsa on seuraavana päivänä kipeenä, senverran hyvät naurut siitä saa.
Ja itse kannattaa käydä näyttämässä mallia.
Hauskaa matkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294