Lähdössä Filippiineille

reissumies-82

Hei! Olen menossa Filippiineille marras-joulukuun vaihteessa. Aluksi olen kaksi yötä Manilan pohjoispuolella Clarkin alueella, suunnitelmissa käydä katsomassa Pinatubon tulivuori. Onko kellään kokemusta tästä kohteesta?

Sen jälkeen jatkan Cebuun, jossa aikaa on kaksi viikkoa. Osaatteko suositella missä kannattaisi vierailla tuon kahden viikon aikana? Olen ajatellut alustavasti joitain saaria kuten Bohol, Bantayan tai Malapascua. Onkohan kelit hyvät tuohon aikaan?

5

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissudude-79

moikka jos luet tän niin olen lähdössä filippiineille 12.12 joten jos kiinnostaa nähellä ja vaikka bissellä käy niin ilmoittele! niin ja yksin olen lähdössä lynx550@gmail.com

• reissumies-82

Moi! Mulla on valitettavasti paluulento Cebulta jo 10.12 Hong Kongiin.

• repo75

Olen käyny useasti filippiineillä, ja bohol on ehkä ainut lähellä oleva käymisen arvoinen paikka, mutta jos uskallat niin ota seacat ja mene käymään leyten saarella, luonto siellä on ihan uskomaton ja vuorilta virtaavat joet sekä kasvillisuus! Mutta kun sulla on aikaa 2 viikkoa niin suosittelisin että cebun kaupungissa menet ayalan ostoskeskukseen ja sieltä matkatoimistosta otat lennot catiglaniin ja menet boracaylle! ET TULE PETTYMÄÄN on meinaan semmoinen paikka että sinne jää ihmisen sydän! Aivan uskomaton paikka, mutta muista tinkiä ostoksista! Turistilta pyydetään aina 3-4 kertaa kovempaa hintaa esim paidoista, aurinkolaseista, jne.

• vinkeistä

Joo, kiitosta paljon. Tonne Boholille tosiaan haluan ehdottomasti mennä, oon kattonu jo sieltä sopivia kohteita joissa haluan käydä. Sait kyllä pääni pyörälle tuolla Boracaylla, kun haluaisin mennä sinnekin, mutta aikaraja taitaa tulla vastaan. Suosisin mieluummin Cebun lähistön saaria. Jostain täytyy aina karsia ja ehkäpä pitää jättää Boracay nyt vaan väliin. Paljonkohan nuo lennot sinne suurin piirtein maksaisivat Cebulta?

Oon lukenut, että moni on tykästynyt Bantayaniin ja Malapascuaan. Oletko itse käynyt näissä? Taidankin päättää vasta Cebulle päästyäni, mihin sitten loppujen lopuksi menen. Leyte vois olla myös ok.

Boracaylla on varmasti upea ranta, mutta tykkään tosi paljon luonnosta ja saarista, joilla ei ole kovin paljoa vielä turisteja. Vaikea päätös...

• reissumies-82
        vinkeistä kirjoitti:

Joo, kiitosta paljon. Tonne Boholille tosiaan haluan ehdottomasti mennä, oon kattonu jo sieltä sopivia kohteita joissa haluan käydä. Sait kyllä pääni pyörälle tuolla Boracaylla, kun haluaisin mennä sinnekin, mutta aikaraja taitaa tulla vastaan. Suosisin mieluummin Cebun lähistön saaria. Jostain täytyy aina karsia ja ehkäpä pitää jättää Boracay nyt vaan väliin. Paljonkohan nuo lennot sinne suurin piirtein maksaisivat Cebulta?

Oon lukenut, että moni on tykästynyt Bantayaniin ja Malapascuaan. Oletko itse käynyt näissä? Taidankin päättää vasta Cebulle päästyäni, mihin sitten loppujen lopuksi menen. Leyte vois olla myös ok.

Boracaylla on varmasti upea ranta, mutta tykkään tosi paljon luonnosta ja saarista, joilla ei ole kovin paljoa vielä turisteja. Vaikea päätös...

joka ton yllä olevan viestin kirjoitti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe