Kuulin tälläisestä yhdistemästä eilen: BEAUCERON & DOBBERI/ROTIKKA.
Millaisia mahtaa tulla luonteeltaan. Koko luultavasti todella suuri. Väritykseltäänhän vanhemmat on molemmat mustia, ruskein merkein. Mielenkiintoista....roduthan jo jokainen yksinäänkin kohtalaisen vaativia!
Pentuja
5
771
Vastaukset
- jenkavenka
luulismpa että oikeissa käsissä vallan ihania koiruuksia mutta väärissä käsissä aikapommeja...
missäs päin tämmöisiä pentuja on?- tullut
Pennut on kait Tammelassa (Mustialassa), Forssan lähellä.
- piskejähän
sellaisesta yhdistelmästä tulee. Luoja yksin tietää, että mitä on odotettavissa, joten jos haluat edes hiukan aavistella, että minkälaisen koiran saat, ota rotukoira!
- tullut
Mulla on rotukoiria! Ei tulisi mieleenikään ottaa sekarotuista.
- piper88
mulla on sekarotuisia ja on ollut rotukoiria... yhtään tyhmempiä tai ennalta arvaamattomampia ei ole! opetelkaa tuntemaan koiranne niin ei tarvitse rotukirjan kanssa luonnetta pohtia...
minua ainakin tuo yhdistelmä kiehtoo... on varmasti nättejä.
rotukoiralla ja seropella ei ole paljon eroja mutta toki niillä seropeilla on monipuolisempi luonne... eipä ole ollut ongelma sekään... ehkä siksi että tunnen koirani täysin ja tiedän millainen on perusluonteeltaan... ei tarvitse sitäkään kirjasta lukea.
ja nimitys on seropi vielä parempi on serope... piski ei ole edes ääneen sanomisen arvoinen sana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106