Joko on tikipoksit

Nittaminax

hankittu, ja toimiiko ne odotusten lailla vai jääkö jokin asia vaivaamaan. Minä ainakin manaan koko hankkeen alimpaan reikään.

22

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JudgeCooper

Olen nyt urakkani päässä. Kaapeloin yhdistelmän digibox-tv-vhs-dvd-stereo-surround-vinyylilevysoitin-yhdistelmän surrealistiseen asuun. Vielä puuttuu keskusyksikkö-serveri, joka hoitaa ajastukset ja härvelin tuuletuksen.
      Scart-kaapeleita meni 6 kpl. Marlboroa 10 askia. Kolme keissiä kaljaa ja yksi jallupullo. Manuaaleilla sytytin grillin. Voiton puolella siis ollaan!

• Nyt olen ulkona ku sinun manuaalinen krillisi. Noin monta konetta yhteen poksiin.

• digifani

se on IHANA :)))) nykyään vilkaisen vain kerran viikossa tulevat ohjelmat laittaen samalla mieluisat tallennukseen. Katselen niitä silloin kun minulle sopii, enkä silloin kun heille sopii niitä lähettää.
      Kuvakin parani huomattavasti. TOSI HIENO JUTTU !!!!!

KIITOS YLE !

• mulla ainakin ylen kanavien tekstitys on päin peetä. Teksti tulee minuuttien päästä aloituksesta. Tosin en tiedä miten ne nauhoituksessa toimii.

• mayanna

ei tuu. Ei odotuksia, ei pettymyksiä. Annan muiden kiroilla :)

• oli uutinen

http://www.iltalehti.fi/digi/200705046067513_dg.shtml
        Iltalehti.fi | Digi | 04.05.2007 | Digiboksit menevät pian vaihtoon.

Teräväpiirtolähetykset alkavat etuajassa, mahdollisesti jo vuonna 2010. Niitä ei voi katsella nykyisillä digibokseilla.

Joutuuko nykyiset boksit romulootaan?

• oli uutinen kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/digi/200705046067513_dg.shtml
        Iltalehti.fi | Digi | 04.05.2007 | Digiboksit menevät pian vaihtoon.

Teräväpiirtolähetykset alkavat etuajassa, mahdollisesti jo vuonna 2010. Niitä ei voi katsella nykyisillä digibokseilla.

Joutuuko nykyiset boksit romulootaan?

mutta olen kuullut tuosta teräväpiirto jutusta. Voi vihtori,,,ensin osta tikipoksi ja sitten uus telkkari.

• lukemaan hesarista tänään, että jos poksi on jatkuvasti valmiustilassa se vie sähköä jopa 17€ vuodessa. Voi vihtu, pakko mennä ostamaan täst sellainen jatkojohto mistä saa virran katkaistua.

• Ei ole tullut moiseen asiaan paneuduttua. Kai sekin pitää jossain välissä hoitaa. Olen ajatellut uutta digitelevisiota. Ovat vaan niin kalliita.

• nuo dikitelkkarit on, mutta mites tuo kun jonkun vuodenpäästä siirrytään kanssa tuohon teräväpiirtotelkkariin. Tarkoittaakohan se sitä että tavalliset teeveet eivät edes toimi kunnolla vaikka olisi dikiboksi. Kauhea ku olen ulkona näistä jutuista

• Tallentava on hommattava, mutta ei vielä ole selvillä minkälainen. Myyjä paikallisessa liikeessä ehdotti Topfieldia, sillä perusteella että pysyn kehityksessä mukana. Hinta hirvitti, oli jotain 599 tai sinne päin. Toosa jäi vielä hyllyyn kun en täysin tiennyt tarvitensko niitä kaikkia ominaisuuksia mitä laitteella on. Oli siinä joku HDMI liitäntä, joka myyjän kertoman mukaan on PAKKO olla laitteessa.

• nähdään, myyjät yrittävät myydä mitä tahansa laitetta kuluttajalle. Itse ostin ihan vain katseluun sopivan ja toisen kortillisen. Ensin on toki päätettävä mitä laitteeltaan haluaa.
        Kokeile ensin jotain halpaa tikiä ja sitten päätä haluatko tallentavan.

En tiedä edes mitä noi muut mainitsemasi kirjaimet tarkoitti.

• yopollo

ollut jo hyvän aikaa käytössä, ja toimiikin.

Mitään maksukortteja en aio siihen kuitenkaan syöttää.

• ihan tavallinen ja sitten se mihin saa ostettua kortin, mikä oli tavallaan virhe, koska en ehkä koskaan tule ostamaan tv-luvan päälle kuukausittain maksettavaa korttia. Muistaakseni halvinkin alkaa olla korteissa 20€ kk. Jo tulis katselulle hintaa.

• Talentavien tikiboksinen kovalevyn kesto aika on noin 2vuotta 2 kuukautta,sen jälkeen kun tunnit tulee täyteen, kone on kaput. En tiedä kuinka noihin kovalevyt vaihdetaan, mutta eihän sitä kukaan ilmaiseksi tee.

• Ja juuri pukkasi markkinoille tikiloota josta voi vaihtaa kovalevyn toiseen tuossa tuokiossa. Eikä tässä kaikki, Topfildissä voi kannen aukaista ja vaihto käy siihenkin käden käänteessä.

Enpä virka enää mitään näistä vehkeistä, kun en niistä taida ymmärtää yhtikäs mitään.

• Waffen-ss kirjoitti:

Ja juuri pukkasi markkinoille tikiloota josta voi vaihtaa kovalevyn toiseen tuossa tuokiossa. Eikä tässä kaikki, Topfildissä voi kannen aukaista ja vaihto käy siihenkin käden käänteessä.

Enpä virka enää mitään näistä vehkeistä, kun en niistä taida ymmärtää yhtikäs mitään.

minäkään ja taidankin sen vuoksi pysytyä aivan karvalakki mallissa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      367
      14553
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      101
      2190
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1829
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1703
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1301
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1220
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      280
      1103
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      1054
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1043
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      76
      1027
    Aihe