Miten voi tehä ite ladattavia siis jotain vaikka tuoleja tai muita huonekaluja? Nii ja hiuksia?
Ladattavien tekeminen.....
4
262
Vastaukset
- appels
minäkin haluaisin tietää..:)
- kaitlinr
Minustakin olisi kiva tietää kunnolla, mutta mitä olen ymmärtänyt niin the sims 2 body shopilla luulisi onnistuvan?
kaitlinr kirjoitti:
Minustakin olisi kiva tietää kunnolla, mutta mitä olen ymmärtänyt niin the sims 2 body shopilla luulisi onnistuvan?
Body Shopilla tehdään vain genetiikkaa ja vaatteita, jos itse aikoo tehdä alusta asti huonekaluja niin siihen tarvii jonkun toisen ohjelman... muistaakseni simPE voi uudelleen värjätä pelin valmiskamoja, tehä petivaatteita ja tauluja
- viivi000
viveca87 kirjoitti:
Body Shopilla tehdään vain genetiikkaa ja vaatteita, jos itse aikoo tehdä alusta asti huonekaluja niin siihen tarvii jonkun toisen ohjelman... muistaakseni simPE voi uudelleen värjätä pelin valmiskamoja, tehä petivaatteita ja tauluja
vaatteita tehään bodyshopilla, tavaroita simpellä. ohjeet löytyy suomeks radosimsistä, kannattaa oikeesti kattoo ne ne on tosi hyvät! eli www.radosims.com ja sieltä ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164