Elikkäs laitoin ihan uuden että omani varmasti huomattaisiin .. ja saisin vastauksen mahdollisimman pian.Olen lähdössä hakemaan kahta ihanaa undulaattia viikon sisällä 5h 30min ajomatkan takaa . elikkäs se on yhteen suuntaan 5h30min ... kun olen hakenut undulaatit niin teen 2h 45 min ajomatkan jälkeen 2h pysähdyksen ja ajan sitten koko loppumatkan kotiini .. kestävätkö undulaatit sen ja miten valmistaudun jo etukäteen? että saisin pidettyä ne mahdollisimman pirteinä ja hyväkuntoisina matkan aikana .. mitä kannattaa pikkuveikoille ottaa evääksi yms ?
moikka eli matkasta kyselisin..
1
312
Vastaukset
- -M-
Kyllä undut matkustusta kestää kunhan vähän seurailee niiden hyvinvointia ja kuljetusastia on asiallinen. Tarkista että tuon pidemmän tauon aikan linnut varmasti syövät ja juovat. Noinkin pitkällä matka-ajalla kannattaa olla käytössä jo pieni kuljetushäkki johon saa ruoka-astiat tukevasti matkaan sen perinteisen pahvilaatikon sijaan.
Vinkkejä matkustukseen löytyy tuosta toisesta samaa aihetta koskevasta viestistä ja tämän artikkelin lopusta:
http://www.papukaijayhdistys.fi/web/index.php?option=com_content&task=view&id=82&Itemid=88
Ruokana matkahäkissä kannattaa olla jotain kuivamuonaa mikä on linnuille tuttua ennestään, esim hirssintähkä kelpaa useimmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096