Onko kellään kokemusta Disney storesta? Onko rahti kallis yms..??
Disney store?
1
1255
Vastaukset
- ¤¤Mie¤¤
Heips!
Nyt en tiedä, tarkoitatko tilata vaatteita/tuotteita Englannin Disney Storesta vai USA:n Disney Storesta, mutta itse olen tilannut USA:n "putiikista", pidän enemmän heidän valikoimastaan.
Heillä ei ole näkyvissä kansainvälisiä postikuluja, mutta jos olen käsittänyt asian oikein, postikulut määräytyvät mm. sen mukaan, kuinka kauas paketti lähetetään. Kokonaishinta näkyy dollareina heidän sivuillaan, eli joka tapauksessa näet kokonaishinnan ennen tilauksen vahvistamista/lähettämistä, ja summa veloitetaan euroina luottokortilta. UPS tuo paketin suoraan kotiin saakka ja toimitus tulee sinulle saakka noin 10 arkipäivän kuluessa.
Itse tilasin esim. kaksi aikuisten pitkähihaista paitaa, kaksi aikuisten T-paitaa, yhdet housut sekä yhden vauvan bodyhaalarin ja kokonaiskustannukset rahteineen olivat noin. 65 euroa (n. 85 dollaria) ja tosiaan kotiinkannettuna. Nämä tuotteet olivat tosin alennettu Disney Storen sivuilla, mutta silti pidin hintaa edullisena. Ja mikä tärkeintä, vaatteiden laatu on todella miellyttävää, eli ainakaan itse en ole pettynyt tilaamiini tuotteisiin ja ovat olleet erittäin hyviä ja kestäviä.
Mutta sitten tuosta Englannin Disney Storesta en valitettavasti osaa sanoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005